Lekcja 4-Nakładanie materiału(1).doc
(
25 KB
)
Pobierz
Nakładanie materiału
Nakładanie materiału
W tym przykładzie nałożymy półprzezroczysty połyskujący materiał na bryłę.
Wstawiamy jakąś bryłę (ja wybrałem "Sphare").
Wybieramy z menu "Rendering" > "Material Editor" lub wciskamy M.
Zaznaczamy pustą próbkę (szara kulka).
W rolecie "Blinn Basic Parameters" ustawiamy kolejno wartości:
-"Ambient" na jakiś swój kolor (ja wybrałem czerwony).
-"Diffuse" na jakiś swój kolor (ja wybrałem czerwony).
-"Specular" na biały.
-"Opacity" jest to przezroczystość na 50.
-"Specular Level" jest to połysk na 50.
-Reszta bez zmian.
Przypisujemy materiał do bryły poprzez kliknięcie na "Assign Material Selection"
(pod próbkami).
Aby zobaczyć pełny efekt umieszczamy za kulą jakąś inną figurę.
Zamykamy "Material Editor" i Renderujemy scenę (F10)
...
Plik z chomika:
A-n-i-t-a
Inne pliki z tego folderu:
Renderowanie 3D Max.pdf
(3080 KB)
Jak Modelować w 3D Studio Max - Modelowanie Wnętrza Pokoju.mp4
(3468 KB)
TexTools Toolbox for the texture artist ScriptSpot.flv
(10840 KB)
v3.0_install.gif
(15 KB)
2-Złącze użytkownika.doc
(1568 KB)
Inne foldery tego chomika:
Modelowanie -lekcje
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin