Runy_v1.1.pdf

(17914 KB) Pobierz
Runy
Legenda głosi, że po
e pośród kamieni pokrytych staro
ród kamieni pokrytych starożytnymi, tajemniczymi Runami, znajduje si
ytnymi, tajemniczymi Runami, znajduje się
wejście do zapomnianego Sanktuarium, w którym przed wiekami czczono esencj
cie do zapomnianego Sanktuarium, w którym przed wiekami czczono esencję Życia.
ycia.
Wskazówki jak znaleźć
źć wej
wejście i jak je otworzy
cie i jak je otworzyć zapisane s
zapisane są w tych wła
w tych właśnie Run
nie Runach, ale
ach, ale
dzisiaj już nikt nie potrafi odczyta
nikt nie potrafi odczytać ich znaczenia. Wielu
ich znaczenia. Wielu śmiałków sp
miałków spędziło lata szukaj
dziło lata szukając
c
Wejścia pomi
dzy kamieniami runicznymi rozsianymi po całej krainie, kilkoro z nich nie
wróciło i słuch po nich zagin
cia pomiędzy kamieniami runicznymi rozsianymi po całej krainie, kilkoro z nich nie
dzy kamieniami runicznymi rozsianymi po całej krainie, kilkoro z nich nie
wróciło i słuch po nich zaginął. By
ł. Być mo
może wybrali si
e wybrali się dalej w
dalej w świat,
wiat, żeby szuka
eby szukać
wskazówek, gdzie położone jest Sanktuarium. By
one jest Sanktuarium. Być mo
może udało im si
e udało im się znale
znaleźć
źć wej
wejście, ale
cie, ale
padli ofiarami posępnych Stra
pnych Strażników, którzy według legendy strzeg
ników, którzy według legendy strzegą antycznego Artefaktu,
antycznego Artefaktu,
stanowiącego serce Sanktuarium, a o którego tym wszystkim
cego serce Sanktuarium, a o którego tym wszystkim śmiałkom c
miałkom chodziło. Artefaktu,
hodziło. Artefaktu,
który według legendy czyni swojego właściciela niemal
ciciela niemalże nie
e nieśmiertelnym.
miertelnym.
Czy i ty zdecydujesz się na
na ryzykowne
ryzykowne poszukiwania Sanktuarium? Je
poszukiwania Sanktuarium? Jeśli ci si
li ci się powiedzie
powiedzie
i nie ulegniesz straszliwym Strażnikom, otrzymasz od losu wspaniał
nikom, otrzymasz od losu wspaniałą nagrod
nagrodę w postaci
w postaci
tajemniczego Artefaktu. Dla każdego, kto go zdob
dego, kto go zdobędzie, wyprawa po Koron
dzie, wyprawa po Koronę Władzy stanie
Władzy stanie
się dziecinn
dziecinną igraszk
igraszką...
...
Legenda głosi,
e po
ród kamieni pokrytych staro
ytnymi, tajemniczymi Runami, znajduje si
wej
cie do zapomnianego Sanktuarium, w którym przed wiekami czczono esencj
Wskazówki jak znale
źźć
wej
cie i jak je otworzy
zapisane s
w tych wła
nie Run
dzisiaj ju
nikt nie potrafi odczyta
ich znaczenia. Wielu
miałków sp
dziło lata szukaj
cc
Wej
cia pomi
wróciło i słuch po nich zagin
ł. By
mo
e wybrali si
dalej w
wiat,
eby szuka
wskazówek, gdzie poło
one jest Sanktuarium. By
mo
e udało im si
znale
źźć
wej
padli ofiarami pos
pnych Stra
ników, którzy według legendy strzeg
stanowi
cego serce Sanktuarium, a o którego tym wszystkim
miałkom c
który według legendy czyni swojego wła
ciciela niemal
e nie
Czy i ty zdecydujesz si
na
ryzykowne
poszukiwania Sanktuarium? Je
li ci si
i nie ulegniesz straszliwym Stra
nikom, otrzymasz od losu wspaniał
nagrod
tajemniczego Artefaktu. Dla ka
dego, kto go zdob
dzie, wyprawa po Koron
ssi
si
dziecinn
igraszk
...
182247356.002.png 182247356.003.png
WitamwszystkichwdodatkuautorskimdogryMagiaiMieczRUNY.
Składasięonznastępującychelementów:
65kartRuny
28kartEkwipunek
6kartCzar
2kartyPrzedpolaPiekieł
2kartyPoszukiwacz
dodatkowo3kartyPustyniai1kartaEkwipunek(pozadodatkiemRuny)
Karty ‘Runy’ ciągnie się na trzech Obszarach ‘Runy’, znajdujących się w Środkowej Krainie, zamiast kart
Przygód.KartyEkwipunek,Czar,PrzedpolaPiekiełiPoszukiwacznależydodaćdoodpowiednichstosówkart.
NajcenniejszymPrzedmiotem,którymożnaznaleźć odwiedzając Runy,jest RunŻycia.Abygozdobyć, należy
odnaleźćSanktuarium,miećtrochęszczęściaipokonaćstrzegącychRunudwóchStrażników.
Nowe zasady nie zostały zamieszczone na wszystkich kartach, które tego wymagały, więc są one tutaj
wypunktowane:
RunyniesąwliczanewlimitPrzedmiotówniesionychprzezPoszukiwacza;
NaznaczenieWrogaRunemŚmiercipowoduje,żetracionnatychmiast2punktyWytrzymałości;
NaznaczeniePoszukiwaczaRunemŚmiercipowoduje,żetracionnatychmiast1punktWytrzymałościi1punkt
Siły,apo3TurachodnaznaczeniatracikolejnypunktWytrzymałości;
Poszukiwacz może uchronić się przed stratą drugiego punktu Wytrzymałości, jeśli zanim to nastąpi odwiedzi
dowolneMiejsce,wktórymmożnasiępomodlićisiępomodli,lubgdyodwiedzidowolnegomedykaipoddasię
leczeniuprzynajmniej1punktuWytrzymałości;
TrafienieprzeciwnikaBroniąRunicznąpowoduje,żetracion2punktyWytrzymałości,
a w niektórych przypadkach, w związku z Charakterem trafionego, dodatkowo traci wszystkie Czary. Jeśli
przeciwnik ochroni się Zwykłym opancerzeniem, wtedy traci o 1 punkt Wytrzymałości mniej. Jeśli ochroni się
Magicznymopancerzeniem,tracio2punktyWytrzymałościmniejinietraciCzarów.WyjątkiemjestRuniczny
Sztylet, przed którym chroni całkowicie już Zwykłe opancerzenie i Runiczna Zbroja, która chroni całkowicie
przedutratącałościpunktówWytrzymałości,SiłyiMocy;
RundatrwaodpoczątkutwojejTury,dokońcaTurygraczapotwojejprawejstronie;
Runymogąbyćscalane zciałemPoszukiwaczymaksymalniezpodwójnąmocą.Niedublujesięwłaściwość
Przyjaciela‘BadaczkaRunów’iZdarzenia‘CzasRunów’.
RunyŻycia,ŚmierciiTeleportacjiniemogąscalićsięzciałemzpodwójnąmocą.
Przyjąłem, że każdą Zwykłą Broń można przekształcić w Runiczną, dlatego wykonałem karty Ekwipunku dla
runicznychwersjiZwykłychBronizewszystkichczęścioryginalnejgryMagiaiMiecz.Niemaprzeciwwskazań,żeby
na Runiczną zamieniać inne Zwykłe Bronie, pochodzące z dodatków autorskich. Każdy kto chce, może już we
własnymzakresiewykonaćsobierunicznewersjetychbroni,lubpoprostuwjakiśsposóboznaczyć,żedanaBroń
zostałaprzekształconanaRuniczną.
Zanaczelnązasadęprzypodobnymprzekształceniuprzyjąłem,że:
BroństajesięMagiczna;
dodajewWalceo1punktSiływięcej,niżdodawaładotejpory;
przytrafieniuzabierao1punktWytrzymałościwięcej,niżzabieraładotejpory.
PozostałewłaściwościBronipozostająbezzmian.DlatakiejBroniobowiązujerównieżwypunktowanawcześniej
zasada,żezwykłeopancerzeniemożeobniżyćodniesioneodniejobrażeniao1punkt,aMagiczneopancerzenie
obniżateobrażeniao2punkty.
Copyright©kilof
182247356.004.png
182247356.005.png
182247356.001.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin