OPINIA O UCZNIU do sądu.doc

(34 KB) Pobierz
OPINIA O UCZNIU

 

OPINIA O UCZNIU

 

 

Imię i nazwisko _____________________________________Data urodzenia____________________

Imiona rodziców______________________________ Adres_________________________________

Uczeń szkoły____________________________________________________________klasy_______

I. FREKWENCJA

1) Frekwencja za ostatni semestr_________ lub  za ostatni okres od__________ do ___________

2) Ilość godzin: a) usprawiedliwionych ____________       b) nieusprawiedliwionych __________

 

II. STOSUNEK DO OBOWIĄZKÓW SZKOLNYCH

(wyposażenie w przybory szkolne, aktywność na lekcjach, przygotowanie do zajęć, prace domowe)

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

III. WYNIKI NAUCZANIA

1)Średnia ocen za ostatni semestr _______

2) Uzyskiwane wyniki w nauce:

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

IV. ZACHOWANIE W SZKOLE

(przestrzeganie reguł i zasad, kultura osobista, aktywność społeczna)

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

V. KONTAKTY RODZICÓW/OPIEKUNÓW ZE SZKOŁĄ

(częstotliwość i rodzaj kontaktów, postawy rodziców/opiekunów)

__________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

 

 

Uzdowo, dnia _____________________                             podpis wychowawcy__________________________________

 

 

 

 

Funkcjonowanie dziecka w grupie klasowej –

·         jak nawiązuje kontakty rówieśnicze,

·         czy jest akceptowany przez grupę klasową, jeśli nie to jakie są tego powody według nauczyciela,

·         czy potrafi współpracować z grupą w wypełnianiu zadań,

·         jak funkcjonuje na przerwach, najczęściej prezentowane formy zachowań i zabaw z rówieśnikami.

 

4. Stosunek dziecka do obowiązków szkolnych -

·         czy jest przygotowany do lekcji,

·         czy wykonuje polecenia nauczyciela,

·         jaka jest aktywność na lekcjach,

·         czy występują nieprawidłowości we frekwencji np. wagary,

·         jakie ma osiągnięcia szkolne,

·         ewentualne uczestnictwo w zajęciach pozalekcyjnych, konkursach, olimpiadach lub zajęciach korekcyjno-kompensacyjnych i wyrównawczych, frekwencja dziecka na tych zajęciach,

·         uzyskane oceny semestralne w klasyfikacji śródrocznej i końcowej, ocena z zachowania (ewentualne przyczyny jej obniżenia).

 

5. Ewentualne nieprawidłowości i niepokojące zachowania -

·         czy dziecko ujawnia zachowania nieprzystosowawcze np. agresję (jakie formy zachowań agresywnych-słowna, fizyczna, przeniesiona, wobec kogo ujawniane), nadpobudliwość psychoruchową, apatię, izolację, bierność, znacząca płaczliwość kradzieże, akty wandalizmu, zastraszanie młodszych i słabszych, zażywanie środków psychoaktywnych (jakich),

·         czy  w sytuacji stwierdzenia nieprawidłowości w zachowaniu lub nauce dziecko było badane w poradniach specjalistycznych – jakich, kiedy, jeśli nie było badane to z jakich przyczyn,

·         czy u dziecka występują reakcje mogące świadczyć o nieprawidłowej atmosferze życia rodzinnego bądź występowaniu przemocy w rodzinie – ślady pobicia, nadmierne reakcje lękowe, objawy somatyczne-częste bóle brzucha, wymioty, tiki, fobie (jakie).

 

6. Współpraca rodziców ze szkołą, ewentualne zastrzeżenia wobec rodziców -

·         jak rodzice kontaktują się ze szkoła, kto utrzymuje podstawowy kontakt,

·         czy rodzice zgłaszają się do szkoły na wezwania kierowane przez pracowników pedagogicznych,

·         czy wykonują zalecenia poradni specjalistycznych lub ustaleń zawartych w szkole,

·         czy zapewniają dziecku przybory szkolne, książki, dbają o higienę osobistą dziecka, czystość jego ubrań, drugie śniadanie,

·         czy na terenie szkoły dziecko korzysta z form pomocy socjalnej, jakie to formy.

 

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin