Karta_pracy_-_instrumenty_perkusyjne.doc

(23 KB) Pobierz
……………………………………

……………………………………

Imię i nazwisko

 

 

KARTA PRACY UCZNIA

Instrumenty perkusyjne

 

 

1.      Wyjaśnij, na czym polega rozróżnienie instrumentów perkusyjnych na instrumenty o określonej i nieokreślonej wysokości dźwięku?

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

2.      Wymień przynajmniej trzy instrumenty o określonej wysokości dźwięku.

a)      …………………………………..

b)     …………………………………..

c)      …………………………………..

 

3.      Wymień przynajmniej trzy instrumenty o nieokreślonej wysokości dźwięku.

a)     …………………………………..

b)     …………………………………..

c)     …………………………………..

 

4.      Wyjaśnij, jakie funkcje mogą pełnić instrumenty perkusyjne?

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

5.      Omów źródło wydobycia dźwięku w instrumentach perkusyjnych.

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin