Lehrer ………………………………………………………. Datum ……………………………………………..
Nauczyciel Data
Klasse………………………….
Klasa
Lehrbuch………………………………………..
Podręcznik
Stundenzahl …………………………………….
Ilość jednostek lekcyjnych
Operationales Groblernziel: die Schüler können:
Cel główny operacyjny: uczniowie umieją/ potrafią
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Operationale Teillernziele:
Cele szczegółowe operacyjne:
Die Schüler sollen:
Uczniowie powinni: …………………………………………………………………………………………….
……………………………………………………………………………………………..
……………………………………………………………………………………………….
Unterrichtmittel: …………………………………………………………………………………………………….
Środki dydaktyczne:
Unterrichtphasen:
(Prozeduren) Fazy uczenia się/ Fazy lekcji (Procedury)
Teillernziele:
Cele szczegółowe operacyjne
Unterrichtsverlauf:
Przebieg lekcji
Unterrichtmittel:
Środki dydaktyczne
Sozialformen:
Formy socjalne
Zeit:
Czas
RREZEPTIVE PHASE
Faza recepcji
Sensilibierung
Faza aktywizująca
Einführung
Prezentacja nowego materiału
Semantisierung
Analiza semantyczna
REPRODUKTIVE PHASE
Faza reprodukcji
Festigung
Utrwalenie w toku ćwiczeń wdrażających
Erarbeitung
Utrwalenie w toku ćwiczeń sprawnościowych
PRODUKTIVE PHASE
Faza produktywna
Anwendung
Swobodna praktyka językowa
elfriede20