oleje silnikowe elf.pdf

(6068 KB) Pobierz
730318150 UNPDF
OLEJE
SILNIKOWE
Olej zrodzony z F1
730318150.086.png
 
730318150.107.png 730318150.118.png 730318150.001.png 730318150.012.png 730318150.023.png 730318150.034.png
ELF EXCELLIUM
FULL-TECH 0W30
100% syntetyczny
olej silnikowy
najwyższej jakości
ELF EXCELLIUM FULL-TECH 0W30 jest w 100% syntetycznym,
najwyższej jakości olejem silnikowym. Zalecany do smarowania
silników najnowocześniejszych konstrukcji.
ZASTOSOWANIE
zalecany jest do stosowania w najnowocześniejszych silnikach ben-
zynowych i wysokoprężnych,
specjalnie opracowana technologia zapewnia spełnienie wymagań
najsurowszych norm i specyikacji,
w jeździe sportowej, miejskiej i po autostradzie, w samochodach
osobowych użytkowanych w nawet najbardziej ekstremalnych wa-
runkach eksploatacyjnych.
3
3
NORMY I HOMOLOGACJE
Homologacje konstruktorów:
RENAULT RN 0700
MERCEDES-BENZ MB 229.5 (MB, CHRYSLER, SMART)
BMW BMW LL 01 (BMW, MINI)
VOLKSWAGEN VW 502.00/505.00 (VW, AUDI, SEAT, ŠKODA)
GENERAL-MOTORS GM-LLA025/B025 (OPEL, SAAB, CHEVROLET,
VAUXHALL)
Normy międzynarodowe:
ACEA 2007: A3/B4
API: SL/CF
3
3
3
3
3
DOSKONAŁA OCHRONA SILNIKA
ODPORNY NA WYSOKIE TEMPERATURY
ZAPEWNIA IDEALNĄ CZYSTOŚĆ SILNIKA
BARDZO ŁATWY ROZRUCH ZIMĄ
ZMNIEJSZA EMISJĘ SPALIN
Olej zrodzony z F1
3
730318150.040.png 730318150.041.png 730318150.042.png 730318150.043.png 730318150.044.png 730318150.045.png 730318150.046.png 730318150.047.png 730318150.048.png 730318150.049.png 730318150.050.png 730318150.051.png 730318150.052.png 730318150.053.png 730318150.054.png 730318150.055.png 730318150.056.png 730318150.057.png 730318150.058.png 730318150.059.png 730318150.060.png 730318150.061.png 730318150.062.png 730318150.063.png 730318150.064.png
ELF SOLARIS
LSX 5W30
100% syntetyczna
technologia ELF
ELF SOLARIS LSX 5W30 jest najnowocześniejszym olejem silniko-
wym, stworzonym w Technologii Syntetycznej ELF, który jest całkowicie
kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowa-
nymi w silnikach benzynowych i Diesla marek MERCEDES-BENZ i BMW.
Przystosowany jest do najnowszych systemów oczyszczania spalin.
ZASTOSOWANIE
zalecany jest do stosowania w silnikach benzynowych i wysokopręż-
nych najnowszej konstrukcji (produkcja od 2000 r.), spełniających
normy emisji spalin EURO 4 i EURO 5,
specjalnie opracowany dla silników grupy MERCEDES-BENZ, BMW,
zalecany jest również do samochodów marki VOLKSWAGEN, AUDI,
SEAT i ŠKODA ze stałymi okresami międzyobsługowymi (QG0, QG2)
do silników benzynowych i wysokoprężnych VOLKSWAGENA, w któ-
rych system paliwowy wyposażony jest w pompowtryskiwacze,
do stosowania w jeździe sportowej, miejskiej i po autostradzie,
w samochodach osobowych użytkowanych w najtrudniejszych wa-
runkach eksploatacyjnych .
3
3
3
NORMY I HOMOLOGACJE
Homologacje konstruktorów:
MERCEDES-BENZ 229.31 i 229.51
VOLKSWAGEN VW 502.00/505.00/505.01
BMW Longlife 04.
Normy międzynarodowe:
ACEA 2007: C3 i A3/B4
API: SM/CF
www.elf.com.pl
3
730318150.065.png 730318150.066.png 730318150.067.png 730318150.068.png 730318150.069.png 730318150.070.png 730318150.071.png 730318150.072.png 730318150.073.png 730318150.074.png 730318150.075.png 730318150.076.png 730318150.077.png 730318150.078.png 730318150.079.png 730318150.080.png 730318150.081.png 730318150.082.png 730318150.083.png 730318150.084.png 730318150.085.png
ELF SOLARIS
LLX 5W30
100% syntetyczna
technologia ELF
ELF SOLARIS LLX 5W30 jest najnowocześniejszym olejem, całkowicie
kompatybilnym z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastoso-
wanymi w silnikach benzynowych i diesla VOLKSWAGEN (VW, AUDI,
SEAT, ŠKODA), również wyposażonych w pompowtryskiwacze i iltr
cząstek stałych (DPF). Zalecany do silników zgodnych z normą EURO 4
i EURO 5.
ZASTOSOWANIE
zalecany jest do stosowania w silnikach benzynowych i wysokopręż-
nychnajnowszej konstrukcji, w których zastosowano specjalne syste-
my oczyszczania spalin, umożliwiające spełnienie wymagań normy
emisji spalin EURO 4 i EURO 5,
specjalnie opracowany dla silników grupy VOLKSWAGEN (VW, AUDI,
SEAT, ŠKODA) również wyposażonych w pompowtryskiwacze i w iltr
cząstek stałych DPF,
do stosowania w jeździe sportowej, miejskiej i po autostradzie,
w samochodach osobowych użytkowanych w najtrudniejszych wa-
runkach eksploatacyjnych.
3
3
NORMY I HOMOLOGACJE
Homologacje konstruktorów:
VOLKSWAGEN VW 504.00/507.00
(spełnia również wymagania VW 503.01)
Normy międzynarodowe:
ACEA 2007: A3/B4
Olej zrodzony z F1
3
730318150.087.png 730318150.088.png 730318150.089.png 730318150.090.png 730318150.091.png 730318150.092.png 730318150.093.png 730318150.094.png 730318150.095.png 730318150.096.png 730318150.097.png 730318150.098.png 730318150.099.png 730318150.100.png 730318150.101.png 730318150.102.png 730318150.103.png 730318150.104.png 730318150.105.png 730318150.106.png 730318150.108.png 730318150.109.png 730318150.110.png 730318150.111.png 730318150.112.png 730318150.113.png 730318150.114.png 730318150.115.png 730318150.116.png 730318150.117.png 730318150.119.png 730318150.120.png 730318150.121.png 730318150.122.png 730318150.123.png 730318150.124.png 730318150.125.png 730318150.126.png 730318150.127.png 730318150.128.png 730318150.002.png 730318150.003.png 730318150.004.png
ELF EXCELLIUM
LDX 5W40
100% syntetyczna
technologia ELF
ELF EXCELLIUM LDX 5W40 jest najnowocześniejszym olejem
silnikowym stworzonym w Technologii Syntetycznej ELF, zestawionym
ze specjalnie wyselekcjonowanych bazowych olejów syntetycznych
i dodatków uszlachetniających. Dzięki zastosowaniu najnowszej
technologii ekstremalnie wytrzymałych wiązań molekularnych Exteme
Engine Protection, olej ELF EXCELLIUM LDX 5W40 zapewnia
doskonałą i stałą ochronę silnika przez czały czas od wymiany do
wymiany.
ZASTOSOWANIE
zalecany jest do stosowania w silnikach benzynowych i wysoko-
prężnych najnowszej konstrukcji: wielozaworowych, wolnossących
i turbodoładowanych, z wałkami rozrządu w głowicy, z katalizatorem
spalin lub bez, zasilanych benzyną bezołowiową, jak również gazem
propan-butan,
w jeździe sportowej, miejskiej i po autostradzie, w samochodach
osobowych i dostawczych użytkowanych w najtrudniejszych warun-
kach eksploatacyjnych,
zaleca się szczególnie do silników z hydraulicznym sterowaniem za-
worów, bowiem wycisza on głośną pracę układu rozrządu.
3
3
NORMY I HOMOLOGACJE
Homologacje konstruktorów:
RENAULT silniki benzynowe i diesla bez FAP przed
09/2007 (wyjątek 2.2 dCi z FAP)
VOLKSWAGEN 502.00/505.00 (VW, AUDI, SEAT, ŠKODA)
MERCEDES-BENZ 229.1/229.3 (MB, CHRYSLER, SMART)
BMW Longlife 98 (BMW, MINI)
GENERAL-MOTORS GM-LL-B-025 (OPEL, SAAB, CHEVROLET,
VAUXHALL)
Normy międzynarodowe:
ACEA 2004: A3/B4
API: SL/CF
www.elf.com.pl
3
730318150.005.png 730318150.006.png 730318150.007.png 730318150.008.png 730318150.009.png 730318150.010.png 730318150.011.png 730318150.013.png 730318150.014.png 730318150.015.png 730318150.016.png 730318150.017.png 730318150.018.png 730318150.019.png 730318150.020.png 730318150.021.png 730318150.022.png 730318150.024.png 730318150.025.png 730318150.026.png 730318150.027.png 730318150.028.png 730318150.029.png 730318150.030.png 730318150.031.png 730318150.032.png 730318150.033.png 730318150.035.png 730318150.036.png 730318150.037.png 730318150.038.png 730318150.039.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin