spr_1_3_kl2_1.pdf
(
1188 KB
)
Pobierz
klasa_2.indd
Sprawdzian zintegrowany
dla klasy drugiej
Plan wynikowy
Ocena wykonanego sprawdzianu
Ocenianie postępów i osiągnięć edukacyjnych ucznia wymaga od Nauczyciela dużego
doświadczenia oraz rzetelności w celowo prowadzonej obserwacji uczniów. Warto przypo−
mnieć, że wszystkie planowane czynności powinny być poprzedzone
diagnozą
umiejętności,
wiadomości i zachowań uczniów.
Sprawdzian zawiera
plan wynikowy,
wykorzystujący wiedzę i umiejętności z dziedziny pomiaru
dydaktycznego. Do projektowanych osiągnięć uczniów określono kategorie celu sformułowane przez
prof. Bolesława Niemierkę.
Taksonomia ABC
Kategoriom celu przypisano poziomy wymagań, czyli stopień trudności z punktu widzenia
ucznia. Poziomy wymagań mają charakter dwustopniowy, wyodrębniono w nich poziom pod−
stawowy (P) i rozszerzony (R).
W przyjętej koncepcji sprawdzania osiągnięć edukacyjnych uczniów, opartej na planowa−
niu wynikowym, zawarto zadania o różnym stopniu trudności, starając się uwzględnić
uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Zakłada się, że podczas przeprowadzania
sprawdzianu polecenia do zadań będzie czytał uczniom Nauczyciel.
Sprawdzian pochodzi z publikacji Wydawnictwa JUKA-91
Świat ucznia. Sprawdziany zintegrowane dla klasy drugiej,
Warszawa 2005
Sprawdzian „Majówka w leśniczówce” – plan wynikowy
JUKA-91
2
Majówka w leśniczówce
3
JUKA-91
JUKA-91
4
JUKA-91
5
Plik z chomika:
beataikrzys
Inne pliki z tego folderu:
spr_1_3_kl2_1.pdf
(1188 KB)
spr_1_3_kl2_2.pdf
(1552 KB)
spr_1_3_kl2_3.pdf
(682 KB)
test czyt ze zrozumieniem kl.II.doc
(22 KB)
sprawdzian polski - półrocze kl II.doc
(34 KB)
Inne foldery tego chomika:
Edukacja środowiskowa
Matematyka
Nowe już w szkole
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin