FM Group - skrypt do prezentacji multimedialnej.pdf

(130 KB) Pobierz
SKRYPT do prezentacji multimedialnej ostateczna
SKRYPT DO PREZENTACJI MULTIMEDIALNEJ
SLAJD 1 WSTĘP
Witam Państwa bardzo serdecznie na prezentacji FM GROUP. Zanim jednak opowiem
Państwu o naszej firmie i specyfice jej działania, chciałabym/-łbym, by odpowiedzieli sobie
Państwo na pytanie:
Jak często zdarza się Państwu rezygnować ze swoich marzeń?
Większość znanych mi osób często rezygnuje ze swoich marzeń z dwóch powodów – nie
mają czasu lub pieniędzy na ich realizację.
Codzienne chodzenie do pracy przynosi comiesięczny dochód, ale pochłania ponad 1/3
naszego dnia. Jeśli odejmiemy od tego czas przeznaczony na odpoczynek, na prawdziwe
życie nie starcza nam już czasu. Bez pieniędzy jest jeszcze gorzej – prawie żadnego marzenia
nie można zrealizować.
Podczas tej prezentacji dowiedzą się Państwo przede wszystkim, jak mogą Państwo zarobić
pieniądze i zyskać więcej czasu wolnego dla siebie i swojej rodziny.
Proszę potraktować tę prezentację jako zaproszenie do podjęcia pracy nad sobą i własnym
życiem . By już nigdy Państwa marzenia nie pozostały niezrealizowane ze względu na brak
czasu lub pieniędzy.
SLAJD 2
FM GROUP jest firmą rodzinną zajmującą się dystrybucją perfum i wyrobów
perfumeryjnych. Została założona przez Artura i Andrzeja Trawińskich.
SLAJD 3
Przygoda rodziny Trawińskich z perfumami rozpoczęła się prawie 15 lat temu.
W 1995 roku Andrzej Trawiński założył firmę PERFAND produkującą wysokiej klasy
perfumy.
Zapotrzebowanie na wyjątkowe perfumy PERFANDU było tak ogromne, że Artur Trawiński,
syn Andrzeja Trawińskiego, postanowił zająć się ich dystrybucją. W ten sposób w 2004 roku
powstała firma FM GROUP Polska.
SLAJD 4 .
W krótkim czasie okazało się, że współpraca obu firm jest niezwykle owocna. FM GROUP
Polska ogromnie się rozwinęła .
FM GROUP POLSKA
www.perfumy.fm
ul. Wrocþawska 2a, 55-114 Szewce
tel. (+48 71) 327 00 00,
fax (+48 71) 329 62 93
220477152.007.png 220477152.008.png
W lutym 2008 roku przeniosła się do podwrocławskich Szewc, gdzie obecnie znajduje się
jej zaplecze administracyjno-magazynowe. W nowym miejscu pracę znajdują specjaliści z
dziedzin ekonomii, chemii, eksportu, IT, grafiki itp.
W grudniu 2007 roku FM GROUP Polska została członkiem Dolnośląskiej Izby
Gospodarczej , skupiającej najważniejsze firmy z terenu Dolnego Śląska.
SLAJD 5.
Już na początku 2005 roku FM GROUP podjęła szeroko zakrojoną ekspansję na rynki
zagraniczne – oddziały FM GROUP zaczęły szybko się pojawiać na całym świecie.
Tak dynamiczny rozwój wymagał otwarcia koordynującej wszystkie działania centrali.
SLAJD 6.
W styczniu 2007 Andrzej i Artur Trawińscy założyli firmę FM GROUP World,
zajmującą się obsługą oddziałów zagranicznych oraz stałym pozyskiwaniem nowych rynków
zbytu.
SLAJD 7.
Dziś FM GROUP jest wielką, międzynarodową firmą, która swoje oddziały ma w
kilkudziesięciu krajach w Europie, Ameryce Północnej, Australii, Azji, Afryce i na Bliskim
Wschodzie.
SLAJD 8 .
Liczby mówią same za siebie…
SLAJD 9.
Współpracę z FM GROUP podjęło już ponad 300 000 osób na całym świecie i liczba ta
systematycznie się powiększa.
SLAJD 10.
Obroty FM GROUP stale rosną. Rok 2007 został zamknięty liczbą ponad 112 mln PLN. W
czerwcu 2008 roku obroty firmy przekroczyły już 75 milionów PLN.
SLAJD 11.
Partnerami strategicznymi FM GROUP są PERFAND oraz DROM Fragrances International.
SLAJD 12.
Założony w Monachium w 1911 roku DROM Fragrances International to uznana,
międzynarodowa firma tworząca wysokiej jakości kompozycje zapachowe, na bazie których
PERFAND produkuje znakomite perfumy i wody perfumowane.
SLAJD 13.
Podążając za dynamicznym rozwojem FM GROUP, PERFAND w czerwcu 2008 roku
otworzył nowy zakład o zwiększonych możliwościach produkcyjnych, sięgających 5 mln
FM GROUP POLSKA
www.perfumy.fm
ul. Wrocþawska 2a, 55-114 Szewce
tel. (+48 71) 327 00 00,
fax (+48 71) 329 62 93
220477152.009.png 220477152.010.png
sztuk perfum miesięcznie. Na początku 2008 roku firma otrzymała zaszczytny tytuł GAZELI
BIZNESU 2007 za osiągnięcie bardzo dobrych wyników finansowych, dynamiczny rozwój i
wzorowe wywiązywanie się ze zobowiązań zarówno wobec kontrahentów, jak i instytucji
państwowych. PERFAND zajął 2 miejsce wśród wszystkich firm na Dolnym Śląsku!
SLAJD 14.
Dzięki współpracy tych trzech dużych firm, DROMU, PERFANDU I FM GROUP, powstaje
wyjątkowy, działający na zmysły produkt, jakim jest…
SLAJD 15.
…ZAPACH.
SLAJD 16.
Świat zapachów jest tak bogaty, że z trudem udaje nam się go ogarnąć. Wystarczy jednak
jedna znana nuta, by przywołać piękne wspomnienia i rozbudzić marzenia. Na pewno jesteś w
stanie przywołać swoje ulubione zapachy z dzieciństwa – zapach perfum mamy, zapach
pieczonego ciasta u babci, świeżość wody po goleniu dziadka. Albo zapach świeżych malin i
truskawek jedzonych w gorący, czerwcowy dzień lub jabłek w pierwszy dzień szkoły…
Na tym polega właśnie magia zapachu!
Wystarczy sięgnąć po flakonik perfum FM GROUP i uwolnić jeden z zapachów…
SLAJD 17.
To jest właśnie nasz klucz do sukcesu. Idealny produkt, dzięki któremu także mogą Państwo
odnieść sukces w FM GROUP.
SLAJD 18.
Zalety naszych produktów można mnożyć. Bogata oferta zapachów i produktów do
pielęgnacji ciała, wysoka jakość i trwałość kompozycji zapachowych, piękne, funkcjonalne
opakowania, a przede wszystkim atrakcyjne ceny sprawiają, że istnieje stałe zapotrzebowanie
na produkty FM. Dzięki temu mogą Państwo łatwo znaleźć grono odbiorców, którzy staną się
Państwa stałymi klientami.
SLAJD 19.
Niepodważalnym atutem naszym produktów jest cena.
Jak udało nam się uzyskać doskonałą cenę przy wysokiej jakości produktów?
Koszty wyprodukowania perfum FM GROUP są zbliżone do kosztów produkcji perfum
innych znanych marek. Jednak FM GROUP nie ponosi olbrzymich nakładów finansowych
na reklamę i promocję produktów. Czy zdają sobie Państwo sprawę, że koszt
wyemitowania jednego 30 sekundowego spotu reklamowego w Telewizji Polskiej przed
głównym wydaniem „Wiadomości” o 19.30 to koszt rzędu około 25 000 PLN?! Do tego
FM GROUP POLSKA
www.perfumy.fm
ul. Wrocþawska 2a, 55-114 Szewce
tel. (+48 71) 327 00 00,
fax (+48 71) 329 62 93
220477152.001.png 220477152.002.png
jeszcze dochodzą ogromne wydatki związane z reżyserią, produkcją reklamy, gaże znanych
gwiazd i modelek. Cała kampania może kosztować miliony złotych!
Reklam perfum FM GROUP nie znajdą Państwo nigdzie w telewizji ani w kobiecej
prasie. W zamian perfumy FM może Państwu polecić przyjaciółka, siostra lub kolega z
pracy. Oni ich już używają – sprawdzili je, znają ich doskonałą jakość i mogą je
zarekomendować. A przez fakt, że po drodze odpadły ogromne wydatki na reklamę w radiu,
telewizji, kolorowej prasie, koszty pośrednictwa sprzedaży hurtowej i detalicznej, FM
GROUP może zaproponować swoim klientom produkty po bardzo korzystnych cenach.
Zaoszczędzone w ten sposób pieniądze przeznaczamy na premie, bonusy, programy
motywacyjne dla członków Klubu FM.
SLAJD 20.
Naszą różnorodną ofertę produktów zawarliśmy w katalogu.
SLAJD 21.
Znajdziemy w nim ponad dwieście produktów perfumeryjnych, podzielonych na kolekcje
zapachowe: Klasyczną, Luksusową, Inspiracje, Feromony, Owocową, Młodzieżową,
Odświeżającą oraz produkty do pielęgnacji ciała.
Katalog jest wygodny, estetyczny i czytelny.
SLAJD 22.
Chcielibyśmy Państwu zaprezentować produkty dla Pań, takie jak balsamy do ciała, żele pod
prysznic, deo roll-ony, dezodoranty, krem do rąk, perfumy do włosów…
SLAJD 23.
dla Panów : wody po goleniu, pianki do golenia, żele pod prysznic czy deo roll-ony o
różnych nutach zapachowych oraz…
SLAJD 24.
dla młodzieży : wody toaletowe, żele pod prysznic, błyszczyk do ust.
Zachęcamy do dokładniejszego zapoznania się z ofertą produktową zawartą w Katalogu.
SLAJD 25.
Mamy dynamicznie rozwijającą się firmę, doskonały produkt w atrakcyjnej cenie, ale przede
wszystkim idealnie dopasowany sposób dystrybucji produktów.
FM GROUP działa w systemie MLM – marketingu wielopoziomowego.
Czym różni się ten sposób dystrybucji produktów, od tych które znamy?
Porównajmy sprzedaż detaliczną z MLM.
FM GROUP POLSKA
www.perfumy.fm
ul. Wrocþawska 2a, 55-114 Szewce
tel. (+48 71) 327 00 00,
fax (+48 71) 329 62 93
220477152.003.png 220477152.004.png
SLAJD 26.
MLM (Multi Level Marketing) jest jednym z najbardziej wyjątkowych sposobów
dostarczania produktów na rynek. Sprzedaż detaliczna to tradycyjny zakup produktu w
sklepie. Klient musi pójść do sklepu, dostaje produkt z półki i płaci za niego. Marketing
wielopoziomowy to system sprzedaży produktów przez własną sieć. W każdym z tych
kanałów dystrybucji produktów bardzo ważną rolę odgrywa cena. W przypadku sprzedaży
detalicznej cena produktu jest znacznie powiększona o koszty reklamy, transportu,
magazynowania, ekspozycji, wynagrodzenie pracowników i wiele innych. W marketingu
wielopoziomowym cena produktu nie zawiera tych kosztów, dlatego jest tak przystępna.
Kto zarabia w danym systemie dystrybucji? W sprzedaży detalicznej zarabia producent, firma
transportowa, sklep. W przypadku marketingu wielopoziomowego zarabia producent i mogą
zarobić również Państwo.
W jaki sposób?
Czy jako klienci mają Państwo możliwość zarabiania na własnych zakupach? W sprzedaży
detalicznej nie ma takiej możliwości, natomiast w MLM mają Państwo aż 3 możliwości
zarabiania: jako użytkownicy płacą Państwo mniej za produkt, jako dystrybutorzy sprzedający
zarabiacie na wysokiej marży, a także możecie Państwo zarobić na zbudowanej przez siebie
strukturze.
SLAJD 27.
Główne zalety prowadzenia działalności w systemie MLM to:
Elastyczny czas pracy
Mogą Państwo samodzielnie decydować o tym, ile czasu przeznaczą na pracę i w jakich
godzinach ją wykonają. Wybierają Państwo idealny dla siebie czas na wakacje i nie muszą
prosić szefa o wolne, gdy pilnie trzeba załatwić coś w urzędzie, który czynny jest tylko do
16.00 lub gdy chcą Państwo towarzyszyć swym dzieciom w najważniejszych dla nich dniach.
Wybór dogodnego miejsca pracy (możliwość pracy w kraju lub za granicą)
Decydują Państwo sami, gdzie umówią się na spotkanie z Klientem. Mogą Państwo
zaproponować swoje biuro, mieszkanie lub... zaprosić Klienta do ulubionej kawiarni, gdzie
przy filiżance kawy w przyjemnej atmosferze sfinalizujecie transakcję. Państwa możliwości
sprzedaży i budowy struktury są praktycznie nieograniczone – mogą Państwo prowadzić
swoją działalność nie tylko w kraju, ale także poza jego granicami.
Pełna swoboda działania
FM GROUP POLSKA
www.perfumy.fm
ul. Wrocþawska 2a, 55-114 Szewce
tel. (+48 71) 327 00 00,
fax (+48 71) 329 62 93
220477152.005.png 220477152.006.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin