Strategia sukcesu firmy.pdf
(
960 KB
)
Pobierz
Ten ebook zawiera darmowy fragment publikacji
"Strategia sukcesu firmy"
Darmowa publikacja dostarczona przez
ZloteMysli.pl
Copyright by Złote Myśli & Sebastian Kątek, rok 2008
Autor: Sebastian Kątek
Tytuł: Strategia sukcesu firmy
Data: 27.03.2012
Złote Myśli Sp. z o.o.
ul. Toszecka 102
44-117 Gliwice
www.zlotemysli.pl
email:
kontakt@zlotemysli.pl
Niniejsza
publikacja
może
być
kopiowana,
oraz
dowolnie
rozprowadzana
tylko
i
wyłącznie
w
formie
dostarczonej
przez
Wydawcę.
Zabronione
są
jakiekolwiek
zmiany
w
zawartości
publikacji
bez
pisemnej
zgody
Wydawcy.
Zabrania
się
jej
odsprzedaży,
zgodnie
z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli.
Autor
oraz
Wydawnictwo
Złote
Myśli
dołożyli
wszelkich
starań,
by
zawarte
w
tej
książce
informacje
były
kompletne
i
rzetelne.
Nie
biorą
jednak
żadnej
odpowiedzialności
ani
za
ich
wykorzystanie,
ani
za
związane
z
tym
ewentualne
naruszenie
praw
patentowych
lub
autorskich.
Autor
oraz
Wydawnictwo
Złote
Myśli
nie
ponoszą
również
żadnej
odpowiedzialności
za
ewentualne
szkody
wynikłe
z
wykorzystania
informacji
zawartych
w książce.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
P
owe
r
ed
by
TCPDF
(
www
.t
cpd
f.
o
r
g
)
SPIS TREŚCI
WSTĘP
.
..............................................................................................
5
Czy firma może odnieść sukces bez
opracowanej
strategii?
.............................
6
SYSTEM
..............................................................................................
9
Czym jest system?
.............................................................................
11
Jak dzieje się w życiu codziennym?
........................................................
11
Składniki systemu
..............................................................................
12
CEL, WIZJA, MISJA
...............................................................................
15
Jak określić cel?
...............................................................................
15
Marzenia
.....................................................................................
16
Branża, w której działamy
...............................................................
17
To, czego oczekujemy po realizacji celu
..............................................
17
Zadowolenie z osiągnięcia celu
..........................................................
18
Rodzina
......................................................................................
18
Lokalizacja obszaru działania
............................................................
18
Cechy geograficzne
........................................................................
19
Realność celu
...............................................................................
20
Cel — podsumowanie
..........................................................................
20
STRATEGIA
........................................................................................
21
Czym jest STRATEGIA?
........................................................................
21
Jakie znaczenie ma strategia?
...............................................................
21
Dlaczego strategia jest ważna?
..............................................................
22
Jak opracować strategię?
....................................................................
23
Cechy strategii
.................................................................................
24
Wskaźniki strategii
............................................................................
26
Przykładowa karta strategiczna
.............................................................
29
Elementy nie przewidziane w strategii
....................................................
30
ZARZĄDZANIE CZASEM
..........................................................................
31
Jak powinna wyglądać praca, jeżeli
sam
o
tym
decydujesz?
..........................
32
Sobota i niedziela
.............................................................................
33
Techniczna strona zarządzania czasem:
Lista WAŻNE/PILNE
............................................................................
33
Delegowanie
....................................................................................
38
Czym jest DELEGOWANIE?
................................................................
39
Co powinniśmy delegować?
...............................................................
40
Delegowanie z listy WAŻNE/PILNE
......................................................
40
Powróćmy do listy WAŻNE/PILNE
....................................................
41
Co z tej listy możemy wydelegować?
...............................................
42
Jak teraz wygląda nasza lista po delegacji?
.......................................
43
Lista ODDELEGOWANYCH
..............................................................
43
Dodatkowe zasady listy
...................................................................
44
Energia
..........................................................................................
45
Czym jest energia?
.........................................................................
46
Masz wolny czas czy masz energię?
..................................................
46
Co powinieneś zrobić?
.................................................................
46
Energia — wnioski
..........................................................................
46
KLIENT
..............................................................................................
48
Klient — partner
...............................................................................
48
Potencjalny KLIENT
........................................................................
49
Potencjalny KLIENT — Cechy
.........................................................
50
Profil idealnego klienta
.......................................................................
56
Jak określić profil idealnego klienta?
...................................................
56
Pytania dla określenia profilu idealnego klienta
......................................
57
Zasada Pareta
..................................................................................
58
Gdy już zdobędziesz klienta
.................................................................
58
Podejście do KLIENTA
.....................................................................
59
OFERTA, REKLAMA
...............................................................................
60
Czym jest reklama?
...........................................................................
60
Cechy dobrej reklamy
........................................................................
61
Analiza przykładowej reklamy
..............................................................
65
Rodzaje reklamy
...............................................................................
68
Reklama ukryta
................................................................................
69
Oferta
...........................................................................................
73
Czym jest oferta?
..........................................................................
74
Pismo przewodnie
..........................................................................
76
Dystrybucja ofert
..........................................................................
79
SPRZEDAŻ
..........................................................................................
81
Techniki i zachowania w trakcie sprzedaży
...............................................
83
Sprzedaż wiązana
..........................................................................
84
WSPÓŁPRACOWNICY
.............................................................................
86
Premia
.
..........................................................................................
87
Pasożyty
.........................................................................................
89
Komu delegować?
..............................................................................
90
Konkurencja może Cię polubić
..............................................................
91
INTERNET
..........................................................................................
93
E-mail
.
...........................................................................................
93
Budowanie listy adresowej
...............................................................
94
Sublisty
......................................................................................
94
Newsletter
..................................................................................
95
Skąd brać teksty do newslettera?
....................................................
95
Jak często wysyłać newsletter?
.....................................................
96
Strona internetowa firmy
....................................................................
96
Co bezwzględnie musi się znaleźć na Twojej stronie
WWW?
.......................
97
Pozycjonowanie
............................................................................
98
PODSUMOWANIE
................................................................................
100
STRATEGIA SUKCESU FIRMY —
darmowy fragment –
Złote Myśli
Sebastian Kątek
●
str. 5
Wstęp
Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak Twoja firma będzie wyglądać za 10
lat?
A może wiesz, jaka ma być za 5 lat?
Za 2 lata?
Za rok?
Może po prostu nie masz czasu, aby się nad tym zastanawiać?
Jeżeli nie potrafisz odpowiedzieć na powyższe pytania, to nie jesteś
w tym osamotniony. Zdarza się, że nawet duże firmy funkcjonują bez
strategii. Robią biznes taktyczny, a nie strategiczny. Nie planują działań
dalekosiężnych, skupiają się jedynie na najbliższej przyszłości.
Czy odczuwasz czasami, że stoisz w miejscu, a często nawet się cofasz?
Widzisz, jak konkurencja rośnie w siłę, odbierając Ci najlepszych klien-
tów? Zniechęcasz się, bo widzisz, że harujesz jak wół, a efekty są mi-
zerne? Ledwo wiążesz koniec z końcem, ale nie jesteś pewny, czy za kil-
ka lat utrzymasz się na rynku?
Ten kurs pozwoli Ci spojrzeć na swoją firmę z innej perspektywy. Na-
uczysz się strategicznego zarządzania firmą. Poznasz podstawy zarzą-
dzania własnym czasem, delegowania zadań oraz wielu innych przydat-
nych technik, zebranych w SYSTEM.
Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli
& Sebastian Kątek (
www.MojaStrategia.pl
)
Plik z chomika:
SwiatKsiazki
Inne pliki z tego folderu:
Etat, biznes tradycyjny czy marketing sieciowy.pdf
(1101 KB)
Podstawy pisania przekonujących tekstów.pdf
(460 KB)
Gotowa na sukces.pdf
(346 KB)
Tajniki warsztatu legendarnego copywritera.pdf
(751 KB)
Scientific Advertising.pdf
(683 KB)
Inne foldery tego chomika:
!!!Złote Myśli PEŁNE WERSJE!!!
18+
Dla rodziców
E-biznes
Finanse osobiste
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin