Niezawodne strategie wygrywania w sieci.pdf

(1329 KB) Pobierz
802733131.001.png
Ten ebook zawiera darmowy fragment publikacji "Niezawodne strategie
Darmowa publikacja dostarczona przez
Copyright by Złote Myśli & Emilia Jedamska, rok 2009
Autor: Emilia Jedamska
Tytuł: Niezawodne strategie wygrywania w sieci
Data: 24.03.2012
Złote Myśli Sp. z o.o.
ul. Toszecka 102
44-117 Gliwice
Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie rozprowadzana tylko i wyłącznie
w
formie
dostarczonej
przez
Wydawcę.
Zabronione
jakiekolwiek
zmiany
w
zawartości
publikacji
bez
pisemnej
zgody
Wydawcy.
Zabrania
się
jej
odsprzedaży,
zgodnie
z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli.
Autor oraz Wydawnictwo Złote Myśli dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książce
informacje
były
kompletne
i
rzetelne.
Nie
biorą
jednak
żadnej
odpowiedzialności
ani
za
ich
wykorzystanie,
ani
za
związane
z
tym
ewentualne
naruszenie
praw
patentowych
lub
autorskich.
Autor
oraz
Wydawnictwo
Złote
Myśli
nie
ponoszą
również
żadnej
odpowiedzialności
za
ewentualne
szkody
wynikłe
z
wykorzystania
informacji
zawartych
w książce.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
P owe r ed by TCPDF ( www .t cpd f. o r g )
SPIS TREŚCI
Usprawnij swój serwis www
WSTĘP ................................................................9
CZĘŚĆ I ..............................................................12
Funkcjonalność . ...................................................................13
KROK 1.
Pierwsze wrażenie, ostateczna decyzja . ..........................15
KROK 2.
Architektura nawigacji . ...................................................19
KROK 3.
Podróż po Twojej stronie ................................................23
KROK 4.
Przechodzimy od razu do sedna . ....................................25
KROK 5.
Ulubiony przycisk: Wstecz . ............................................27
KROK 6.
Nowe okna przeglądarki . ................................................28
KROK 7.
Przewijanie stron w pionie . ............................................29
KROK 8.
Przewijanie w poziomie . .................................................30
KROK 9.
Wyszukiwarka wewnętrzna . ...........................................31
KROK 10.
Treść. Zasada 4P .............................................................35
KROK 11.
Linki wewnętrzne . ..........................................................42
KROK 12.
Odnośniki do innych stron . ............................................44
KROK 13.
Czy mogę w to kliknąć? . .................................................46
KROK 14.
Formularze rejestracji
/ subskrypcji
/ zakupu
...............47
KROK 15.
Strony i e
-
maile potwierdzające
.....................................50
KROK 16.
Mapa strony . ...................................................................51
KROK 17.
Strony z komunikatem błędu . ........................................53
KROK 18.
Czas pobierania strony . ..................................................56
KROK 19.
Kompatybilność na różnych platformach . ......................57
KROK 20.
Dodatkowe wtyczki i instalacje . ......................................57
KROK 21.
Technologia Flash . ..........................................................59
CZĘŚĆ II ............................................................60
Użyteczność . ........................................................................61
KROK 22.
Informacje kontaktowe ..................................................62
KROK 23.
O nas . ..............................................................................64
KROK 24.
Misja organizacji . ...........................................................65
KROK 25.
Wizja organizacji . ...........................................................68
KROK 26.
Wartości organizacji . ......................................................69
KROK 27.
Nagrody . ..........................................................................71
KROK 28.
Centrum prasowe . ..........................................................72
KROK 29.
Treść. Ostatnie P. . ...........................................................73
KROK 30.
Cena . ...............................................................................75
KROK 31.
Dodatkowe opłaty . ..........................................................76
KROK 32.
Grafika . ...........................................................................77
CZĘŚĆ III . ..........................................................79
Prawo w Internecie
(radca prawny Roman Comi) . ............................................80
KROK 33.
KROK 34.
Ochrona swoich dzieł bezpłatnie udostępnianych na
własnym serwisie internetowym . ...................................83
KROK 35.
KROK 36.
Całościowe zabezpieczenie prawne serwisu
internetowego . ................................................................86
KROK 37.
Odpowiedzialność osoby (fizycznej lub prawnej)
świadczącej usługi drogą elektroniczną . ........................88
Jak zdobyć popularność i zjednać sobie
wyszukiwarki
WSTĘP . .............................................................95
CZĘŚĆ I . ............................................................98
Pozycjonowanie pod wyszukiwarki . ....................................99
Pozycjonowanie językowe . ................................................100
KROK 1.
Wybór słów kluczowych . ..............................................100
KROK 2.
Słowa kluczowe w nazwie domeny ...............................105
KROK 3.
Słowa kluczowe w znaczniku <title> . ...........................106
KROK 4.
KROK 5.
Słowa kluczowe w <keyword metatag> . ........................111
KROK 6.
Słowa kluczowe w treści . ...............................................113
KROK 7.
Słowa kluczowe w nagłówkach . .....................................114
KROK 8.
Tekst alternatywny dla obrazka . ...................................115
Zgłoś jeśli naruszono regulamin