Gliterowa ramka.docx

(583 KB) Pobierz

Gliterowa ramka


Przykładowy obrazek

[Obrazek: d3d3e6f83d789a4c.jpg]


Oraz klika gliterek
[Obrazek: christianglitter04aa.gif][Obrazek: glitzer106.gif][Obrazek: glitzer149.gif][Obrazek: muaveroses.gif][Obrazek: peachsatina01tlg.gif][Obrazek: teal01tlg.gif][Obrazek: valentineglitter012tlg.gif]


Otwieramy nasz gliters w Animation Shop.

Zauważamy, że gliters składa się z trzech obrazów, czyli z 3 klatek.

[Obrazek: 9c7902b27af7f6e7med.jpg]

Zazwyczaj są to 3 klatki, ale bywa, ze może być i wiele więcej.
Z tego faktu wynika, ze potrzebny nam obrazek, który składa się z również z takiej samej ilości obrazków, czyli z trzech , aby pogliterowac właśnie tym glitersem, który teraz zapisujemy w pliki.

Wszystkie 3 klatki glitersa musimy zapisać jako pojedyncze pliki
A następnie wsadzić je do folderu > Desenie w Paint Shop Pro
Tylko same pliki, nie animowanego glitersa.
A jeśli mamy dodatkowy folder na nasze dodatki i wtyczki to wskazujemy ścieżkę w programie PSP > Plik > Preferencje > Lokalizacje plików .. wybieramy > Desenie, zaptaszamy i po restarcie programu od razu widać je we właściwym miejscu.


[Obrazek: 2970f5f6618fd5c1m.jpg]

W programie PSP przedni obrazek > Duplikujemy 3 - krotnie

Następnie > Obrazek > Dodaj obramowanie - wybrałam białe tło i rozmiar pixeli 20

Narzędziem > Różdżka klikamy w zaznaczony margines – białą ramkę
w ten sposób powstała - Selekcja

Filmik



Po zapisaniu trzech obrazków - juz w programie Animation Shop, poprzez opcje > Kreator animacji puszczamy w ruch wybranego glitersa w ramce


Efekt

[Obrazek: animacja18.gif] 


[Obrazek: rapideoUserbar.png]

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin