Gliterowa ramka Przykładowy obrazek Oraz klika gliterekOtwieramy nasz gliters w Animation Shop.Zauważamy, że gliters składa się z trzech obrazów, czyli z 3 klatek. Zazwyczaj są to 3 klatki, ale bywa, ze może być i wiele więcej.Z tego faktu wynika, ze potrzebny nam obrazek, który składa się z również z takiej samej ilości obrazków, czyli z trzech , aby pogliterowac właśnie tym glitersem, który teraz zapisujemy w pliki.Wszystkie 3 klatki glitersa musimy zapisać jako pojedyncze pliki A następnie wsadzić je do folderu > Desenie w Paint Shop ProTylko same pliki, nie animowanego glitersa. A jeśli mamy dodatkowy folder na nasze dodatki i wtyczki to wskazujemy ścieżkę w programie PSP > Plik > Preferencje > Lokalizacje plików .. wybieramy > Desenie, zaptaszamy i po restarcie programu od razu widać je we właściwym miejscu.W programie PSP przedni obrazek > Duplikujemy 3 - krotnieNastępnie > Obrazek > Dodaj obramowanie - wybrałam białe tło i rozmiar pixeli 20Narzędziem > Różdżka klikamy w zaznaczony margines – białą ramkęw ten sposób powstała - Selekcja Filmik
Po zapisaniu trzech obrazków - juz w programie Animation Shop, poprzez opcje > Kreator animacji puszczamy w ruch wybranego glitersa w ramceEfekt
A-n-i-t-a