arkusz_diagnostyczny_2005_2006.pdf

(87 KB) Pobierz
787864154 UNPDF
Szkoła Podstawowa nr 1 im. Adama Mickiewicza w Sokółce.
Arkusz diagnostyczny sprawdzianu przedmiotowego
1. Dane dotyczące organizacji sprawdzianu.
Imię i nazwisko
nauczyciela
przedmiot
Cel sprawdzianu.
klasa
Data
sprawdzianu
2. Podstawowe informacje statystyczne dotyczące sprawdzianu.
Wskaźniki statystyczne.
Liczba
uczniów
w klasie
Liczba
piszących
Max
liczba
punktów
Wynik
średni
Mediana
Wynik
najwyższy
Rozstęp
Łatwość
sprawdzianu
Stopień osiągnięć
uczniów
3. Zestawienie zadań pod względem łatwości.
Łatwość
Od 0 do 0,19
Od 0,20 do 0,49
Od 0,50 do 0,69
Od 0,70 do 0,89
Od 0,90 do 1
Opis
Zadania bardzo
trudne
Zadania trudne
Zadania
umiarkowanie
trudne
Zadania łatwe
Zadania bardzo
łatwe
Nr zadań
Liczba
zadań
Liczba
punktów
4. Mocne i słabe strony klasy w odniesieniu do badanych umiejętności i wiadomości uczniów.
Mocne strony
Słabe strony
Sokółka dnia:
Podpis nauczyciela:
.................................................................
.................................................................
wtorek, 20 września 2005
Rok szkolny 2005/2006
[MW]
787864154.013.png 787864154.014.png 787864154.015.png 787864154.016.png 787864154.001.png 787864154.002.png 787864154.003.png 787864154.004.png 787864154.005.png 787864154.006.png
Szkoła Podstawowa nr 1 im. Adama Mickiewicza w Sokółce.
Słowniczek:
1. Łatwość zestawu zadań:
stosunek liczby punktów uzyskanych za rozwiązanie zadań przez wszystkich uczniów do
maksymalnej liczby punktów możliwych do uzyskania za rozwiązanie wszystkich zadań. Jest
liczbą z przedziału [0;1]. Przedstawiana także w postaci procentowej, np. Wskaźnik 0,75
oznacza, że uczniowie uzyskali 75% punktów możliwych do zdobycia.
Łatwość
sprawdzianu
0 – 0,19
0,20 – 0,49
0,50 – 0,59
0,60 – 0,79
0,80 – 0,89
0,90 - 1
Stopień
osiągnięć
uczniów
bardzo niski
niski
niżej
zadawalający
zadawalający
dobry
bardzo dobry
2. Łatwość zadań:
stosunek liczby punktów uzyskanych za rozwiązanie danego zadania przez wszystkich uczniów
do maksymalnej liczby punktów możliwych do uzyskania za to zadanie. Zadania o wartości
wskaźnika od 0 do 0,19 są bardzo trudne, od 0,20 do 0,49 trudne, od 0,50 do 0,69 umiarkowanie
trudne, od 0,70 do 0,89 łatwe, a od 0,90 do 1 - bardzo łatwe.
3. Średnia arytmetyczna (M):
suma wszystkich uzyskanych wyników podzielona przez ich liczbę.
4. Mediana (Me):
wynik środkowy wybrany z wyników uporządkowanych rosnąco; dzieli uczniów na 2 równe
grupy, wskazując, że 50% uczniów uzyskało wynik wyższy niż wynik środkowy.
5. Rozstęp wyników:
różnica między najwyższym a najniższym wynikiem uzyskanym przez uczniów.
wtorek, 20 września 2005
Rok szkolny 2005/2006
[MW]
787864154.007.png 787864154.008.png 787864154.009.png 787864154.010.png 787864154.011.png 787864154.012.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin