"GUMISIE"gra fabularna, terenowa
*** FABUŁA ***
Zamek Dunwyn został otoczony przez księcia Iktorna, jego Ogry oraz Tołdiego. Po wielogodzinnej bitwie jaką stoczyły Ogry i wojska króla Gregora zamek się poddał. Książę Iktorn zwyciężył i zdobył zamek.
Iktorn odebrał koronę królowi. Zabrał także jego berło i zasiadł na tronie, a króla Gregora i jego córkę Kalę kazał zamknąć w osobnych lochach, przy których wartę sprawowały Ogry.
Podczas całego zamieszania udało się z zamku uciec Sir Tuxfordowi i giermkowi Kewinowi. Jednak z pewnych przyczyn musieli się rozdzielić bo okoliczne lasy były patrolowane przez Ogry.
Kewin bardzo szybko udał się do siedziby Gumisiów by powiadomić ich o całym zajściu. Na miejscu spotkał tylko Kabiego, któremu o wszystkim opowiedział.
*** ZADANIE ***
Szóstka wciela się w postać Gumisia Kabiego, jest on najmłodszym Gumisiem, który w przyszłości chce zostać rycerzem przez co jest bardzo odważny i mężny.
I ETAP
1. Zebrać 6 RÓŻNYCH RODZAJÓW (kolorów) JAGÓD by móc przygotować sok z gumijagód
II ETAP
1. Zdobyć MEDALION 2. Otworzyć medalionem KSIĘGĘ GUMISIOWEJ MADROŚCI, by zdobyć przepis na sok z gumijagód3. Przyrządzić SOK Z GUMIJAGÓD4. Wybrać DROGĘ do zamku5. Wejść do ZAMKU
III ETAP
1. WALKA z Ogrami i Tołdim 2. UWOLNIENIE księżniczki Kali 3. UWOLNIENIE króla Gregora 4. OSTATECZNE STARCIE z księciem Iktornem
*** CEL ***
Kabi musi uratować Króla Gregora i jego córkę Kalę oraz zdobyć zamek Dunwyn.
*** POSTACIE W GRZE ***
KABI - Gumiś. W jego postać wciela się zastęp.
TAMI - Gumiś. Chodzi po lesie i zjada jeden z trzech rodzajów jagód, które lubi.
SANI - Gumiś. Nosi przy sobie medalion gumisiów.
ZAMI - Gumiś. Strażnik gumisiowej mądrości, ma magiczny przepis na sok z gumijagód.
BUNIA - Gumiś. Robi sok z gumijagód w swoim kociołku.
GUSTO - Gumiś. Wielki artysta. Przygotuje przebrania by wejść niepostrzeżenie przez bramę.
GRAFI - Gumiś. Gdy coś się zepsuje on umie to naprawić.
SIR TUXFORD - chodzi po lesie i gdy zobaczy Gumisie to muszą one czekać w ukryciu 10 minut.
OGRY - Wróg gumisiów.
TOŁDI - Wróg gumisiów. Dowódca ogrów.
KSIĘŻNICZKA KALA - córka króla Gregora. Należy ją uwolnić.
KRÓL GREGOR - Władca zamku Dunwyn. Należy go uwolnić.
KSIĄŻE IKTORN - Władca Ogrów. Trzeba go pokonać.
*** SCHEMAT GRY ***
MonJaZ