GUMISIE.doc

(78 KB) Pobierz
"GUMISIE"

"GUMISIE"
gra fabularna, terenowa

*** FABUŁA ***

Zamek Dunwyn został otoczony przez księcia Iktorna, jego Ogry oraz Tołdiego. Po wielogodzinnej bitwie jaką stoczyły Ogry i wojska króla Gregora zamek się poddał. Książę Iktorn zwyciężył i zdobył zamek.

Iktorn odebrał koronę królowi. Zabrał także jego berło i zasiadł na tronie, a króla Gregora i jego córkę Kalę kazał zamknąć w osobnych lochach, przy których wartę sprawowały Ogry.

Podczas całego zamieszania udało się z zamku uciec Sir Tuxfordowi i giermkowi Kewinowi. Jednak z pewnych przyczyn musieli się rozdzielić bo okoliczne lasy były patrolowane przez Ogry.

Kewin bardzo szybko udał się do siedziby Gumisiów by powiadomić ich o całym zajściu. Na miejscu spotkał tylko Kabiego, któremu o wszystkim opowiedział.

*** ZADANIE ***

Szóstka  wciela się w postać Gumisia Kabiego, jest on najmłodszym Gumisiem, który w przyszłości chce zostać rycerzem przez co jest bardzo odważny i mężny.

I ETAP


1. Zebrać 6 RÓŻNYCH RODZAJÓW (kolorów) JAGÓD by móc przygotować sok z gumijagód

II ETAP

1. Zdobyć MEDALION
2. Otworzyć medalionem KSIĘGĘ GUMISIOWEJ MADROŚCI, by zdobyć przepis na sok z gumijagód
3. Przyrządzić SOK Z GUMIJAGÓD
4. Wybrać DROGĘ do zamku
5. Wejść do ZAMKU

III ETAP

1. WALKA z Ogrami i Tołdim
2. UWOLNIENIE księżniczki Kali
3. UWOLNIENIE króla Gregora
4. OSTATECZNE STARCIE z księciem Iktornem

 

*** CEL ***

Kabi musi uratować Króla Gregora i jego córkę Kalę oraz zdobyć zamek Dunwyn.

*** POSTACIE W GRZE ***

KABI - Gumiś. W jego postać wciela się zastęp.

TAMI - Gumiś. Chodzi po lesie i zjada jeden z trzech rodzajów jagód, które lubi.

SANI - Gumiś. Nosi przy sobie medalion gumisiów.

ZAMI - Gumiś. Strażnik gumisiowej mądrości, ma magiczny przepis na sok z gumijagód.

BUNIA - Gumiś. Robi sok z gumijagód w swoim kociołku.

GUSTO - Gumiś. Wielki artysta. Przygotuje przebrania by wejść niepostrzeżenie przez bramę.

GRAFI - Gumiś. Gdy coś się zepsuje on umie to naprawić.

SIR TUXFORD - chodzi po lesie i gdy zobaczy Gumisie to muszą one czekać w ukryciu 10 minut.

OGRY - Wróg gumisiów.

TOŁDI - Wróg gumisiów. Dowódca ogrów.

KSIĘŻNICZKA KALA - córka króla Gregora. Należy ją uwolnić.

KRÓL GREGOR - Władca zamku Dunwyn. Należy go uwolnić.

KSIĄŻE IKTORN - Władca Ogrów. Trzeba go pokonać.

*** SCHEMAT GRY ***

 

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin