KARTA INDYWIDUALNYCH POTRZEB DZIECKA
1. Imię i nazwisko dziecka: ………………………………….. data urodzenia: …………………
2. Nazwa placówki: ………………………………………………………..
3. Rok szkolny: ……………………………… grupa: …………………….
4. Data założenia karty: ………………………………...
5. Podstawa założenia karty:
· orzeczenie o potrzebie indywidualnego obowiązkowego rocznego przygotowania przedszkolnego:
numer ………………………………… data wydania …………………...........
· orzeczenie o potrzebie indywidualnego nauczania:
numer …………………………………….. data wydania ………………………….
· opinia poradni psychologiczno – pedagogicznej:
numer ……………………………………. data wydania …………………………..
· rozpoznanie pedagogiczne dokonane przez zespół w przedszkolu: ………………………………..............................................................................................................................................................................................................................................................
6. Rozpoznanie (kategoria specjalnych potrzeb - informacje z orzeczenia, opinii poradni lub pochodzące z rozpoznania pedagogicznego w przedszkolu): ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
7. Zakres, w którym dziecko wymaga pomocy psychologiczno – pedagogicznej z uwagi na indywidualne potrzeby rozwojowe i edukacyjne oraz możliwości psychofizyczne:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
8. Zalecane przez zespół formy, sposoby i okresy udzielania pomocy psychologiczno – pedagogicznej:
Forma pomocy
Sposób udzielania
Okres trwania
Wymiar godzin
Zajęcia specjalistyczne
korekcyjno - kompensacyjne
logopedyczne
socjoterapeutyczne
inne zajęcia o charakterze terapeutycznym
Porady i konsultacje dla:
- dziecka;
- rodziców;
- nauczycieli;
Inne formy pomocy
9. Ustalone przez dyrektora formy, sposoby i okresy udzielania pomocy psychologiczno – pedagogicznej oraz wymiar godzin, w których poszczególne formy będą realizowane:
Data: ……………………… Podpis dyrektora: ……………………………
10. Ocena efektywności pomocy psychologiczno – pedagogicznej:
Data: ………………………….
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
...
sborcuch