n_10.pdf
(
75 KB
)
Pobierz
N-10.indd
WYWIAD ZAWODOWY
Proszę o przekazanie poniższej ankiety do wypełnienia przez zakład pracy, w którym był(a) Pan(i) ostatnio zatrud-
niony(a). Wypełnioną ankietę należy dołączyć do wniosku o rentę z tytułu niezdolności do pracy.
Na podstawie § 2 ust. 3 pkt 2 rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 14 grudnia 2004 r. w sprawie orzekania
o niezdolności do pracy (Dz.U. Nr 273, poz. 2711), Zakład Ubezpieczeń Społecznych prosi o wypełnienie poniższej
ankiety dotyczącej charakterystyki rodzaju i miejsc pracy.
Pana(i) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ur. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
PESEL
NIP
Dokument potwierdzający tożsamość: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Odpowiedź na przedstawione poniżej pytania powinna być skonsultowana z inspektorem BHP*
1. Kwalifikacje zawodowe:
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
a) wykształcenie: podstawowe 6 zasadnicze zawodowe 6 średnie ogólnokształcące 6 średnie techniczne 6
wyższe 6
b) zawód wyuczony. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
2. Rodzaj ostatnio wykonywanej pracy:
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
2.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
2.
•
od kiedy jest wykonywany ten rodzaj pracy: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
2.
•
czy zgodnie z kwalifikacjami posiadanymi przez pracownika: 6 tak; 6 nie
2.
•
z jakich przyczyn nastąpiła zmiana poprzedniego zawodu lub czynności: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
2.
•
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3. Ogólna charakterystyka pracy na ostatnio zajmowanym stanowisku:
3.
•
praca z przewagą wysiłku:
6 umysłowego; 6 fizycznego
3.
•
praca:
6 w pełnym wymiarze czasu pracy; 6 w niepełnym wymiarze czasu pracy
3.
•
6 bardzo ciężka; 6 ciężka; 6 średnio-ciężka; 6 lekka
3.
•
6 siedząca; 6 przeważnie siedząca;
3.
•
praca wymagająca:
6 sprawności obu rąk; 6 dłuższego stania; 6 chodzenia; 6 wymuszonej pozycji;
3.
•
6 schylania się; 6 podnoszenia, noszenia ciężarów; 6 przebywania na wysokości;
3.
•
6 rytmu zmianowego; 6 rytmu wymuszonego (akord, praca przy taśmie produkcyjnej itp.);
3.
•
6 wyjazdów w teren;
3.
•
praca:
6 samodzielna; 6 w narażeniu na szczególne obciążenia psychiczne; 6 wymagająca szczególnej
3.
•
koncentracji;
3.
•
praca wymagająca:
6 dobrej ostrości wzroku; 6 dobrego słuchu; 6 wysiłku głosowego;
3.
•
6 inne (jakie) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3.
•
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3.
•
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3.
•
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3.
•
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3.
•
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Proszę udzielić odpowiedzi w formie opisowej na wszystkie pytania zawarte w formularzu oraz w kratkach zaznaczyć
krzyżykiem właściwą odpowiedź
ZUS N-10 Wywiad zawodowy dla celów świadczeń z ubezpieczenia społecznego
4. Warunki pracy:
4.
•
praca:
6 wewnątrz pomieszczenia; 6 na zewnątrz budynku; 6 inne (opisać). . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
4.
•
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
4.
•
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
4.
•
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
4.
•
czynniki szkodliwe związane ze środowiskiem pracy:
4.
•
mikroklimat: 6 zimny; 6 gorący; 6 zmienny; 6 wilgoć; 6 pyły; 6 pary i gazy drażniące;
4.
•
6 hałas; 6 wibracja; 6 środki drażniące skórę; 6 inne wpływy środowiska (opisać)
4.
•
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
4.
•
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
4.
•
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
4.
•
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
4.
•
Czas ekspozycji w godzinach w ciągu doby: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
5. Data badania wstępnego:
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
6. Data ostatniego badania okresowego:
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
6.
Okres ważności tego badania:
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
7. Uwagi
7.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
7.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
7.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
7.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
7.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
7.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
7.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
* dotyczy zakładów pracy, w których została utworzona służba BHP zgodnie z art. 237
11
Kodeksu Pracy (ustawa z dnia
*
26.06.1974 r.; t. jedn. Dz.U. z 1998 r. Nr 21, poz. 94 z późn. zm.)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
podpis i pieczęć inspektora BHP
podpis i pieczęć kierownika zakładu pracy
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . ,
dnia
. . . . . . . . . . . . . .
pieczęć zakładu pracy
ZUS N-10 Wywiad zawodowy dla celów świadczeń z ubezpieczenia społecznego
Plik z chomika:
Charatka
Inne pliki z tego folderu:
zusnp_7.pdf
(60 KB)
z_3.pdf
(130 KB)
n_10.pdf
(75 KB)
n_9.pdf
(220 KB)
np_7.pdf
(40 KB)
Inne foldery tego chomika:
(AAAA)
(For Friends)
[Szpargały]
bambi pierwszy dubbing lata 60
Dokumenty Różne
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin