n_10.pdf

(75 KB) Pobierz
N-10.indd
WYWIAD ZAWODOWY
Proszę o przekazanie poniższej ankiety do wypełnienia przez zakład pracy, w którym był(a) Pan(i) ostatnio zatrud-
niony(a). Wypełnioną ankietę należy dołączyć do wniosku o rentę z tytułu niezdolności do pracy.
Na podstawie § 2 ust. 3 pkt 2 rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 14 grudnia 2004 r. w sprawie orzekania
o niezdolności do pracy (Dz.U. Nr 273, poz. 2711), Zakład Ubezpieczeń Społecznych prosi o wypełnienie poniższej
ankiety dotyczącej charakterystyki rodzaju i miejsc pracy.
Pana(i) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ur. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
PESEL
NIP
Dokument potwierdzający tożsamość: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Odpowiedź na przedstawione poniżej pytania powinna być skonsultowana z inspektorem BHP*
1. Kwalifikacje zawodowe: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
a) wykształcenie: podstawowe 6 zasadnicze zawodowe 6 średnie ogólnokształcące 6 średnie techniczne 6
wyższe 6
b) zawód wyuczony. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
2. Rodzaj ostatnio wykonywanej pracy: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
2. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
2. od kiedy jest wykonywany ten rodzaj pracy: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
2. czy zgodnie z kwalifikacjami posiadanymi przez pracownika: 6 tak; 6 nie
2. z jakich przyczyn nastąpiła zmiana poprzedniego zawodu lub czynności: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
2. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3. Ogólna charakterystyka pracy na ostatnio zajmowanym stanowisku:
3. praca z przewagą wysiłku: 6 umysłowego; 6 fizycznego
3. praca: 6 w pełnym wymiarze czasu pracy; 6 w niepełnym wymiarze czasu pracy
3. 6 bardzo ciężka; 6 ciężka; 6 średnio-ciężka; 6 lekka
3. 6 siedząca; 6 przeważnie siedząca;
3. praca wymagająca: 6 sprawności obu rąk; 6 dłuższego stania; 6 chodzenia; 6 wymuszonej pozycji;
3. 6 schylania się; 6 podnoszenia, noszenia ciężarów; 6 przebywania na wysokości;
3. 6 rytmu zmianowego; 6 rytmu wymuszonego (akord, praca przy taśmie produkcyjnej itp.);
3. 6 wyjazdów w teren;
3. praca: 6 samodzielna; 6 w narażeniu na szczególne obciążenia psychiczne; 6 wymagająca szczególnej
3. koncentracji;
3. praca wymagająca: 6 dobrej ostrości wzroku; 6 dobrego słuchu; 6 wysiłku głosowego;
3. 6 inne (jakie) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Proszę udzielić odpowiedzi w formie opisowej na wszystkie pytania zawarte w formularzu oraz w kratkach zaznaczyć
krzyżykiem właściwą odpowiedź
ZUS N-10 Wywiad zawodowy dla celów świadczeń z ubezpieczenia społecznego
571369778.003.png 571369778.004.png 571369778.005.png 571369778.006.png
4. Warunki pracy:
4. praca: 6 wewnątrz pomieszczenia; 6 na zewnątrz budynku; 6 inne (opisać). . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
4. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
4. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
4. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
4. czynniki szkodliwe związane ze środowiskiem pracy:
4. mikroklimat: 6 zimny; 6 gorący; 6 zmienny; 6 wilgoć; 6 pyły; 6 pary i gazy drażniące;
4. 6 hałas; 6 wibracja; 6 środki drażniące skórę; 6 inne wpływy środowiska (opisać)
4. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
4. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
4. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
4. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
4. Czas ekspozycji w godzinach w ciągu doby: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
5. Data badania wstępnego: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
6. Data ostatniego badania okresowego: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
6. Okres ważności tego badania: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
7. Uwagi
7. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
7. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
7. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
7. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
7. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
7. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
7. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
* dotyczy zakładów pracy, w których została utworzona służba BHP zgodnie z art. 237 11 Kodeksu Pracy (ustawa z dnia
* 26.06.1974 r.; t. jedn. Dz.U. z 1998 r. Nr 21, poz. 94 z późn. zm.)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
podpis i pieczęć inspektora BHP
podpis i pieczęć kierownika zakładu pracy
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . , dnia . . . . . . . . . . . . . .
pieczęć zakładu pracy
ZUS N-10 Wywiad zawodowy dla celów świadczeń z ubezpieczenia społecznego
571369778.001.png 571369778.002.png
 
Zgłoś jeśli naruszono regulamin