dydaktyka pyt 2.doc

(21 KB) Pobierz
1)Ze wzgl na sposób

1)Ze wzgl na sposób....celu w znaczeniu problemowym wyróżniamy:C

2)Transfer bilateralny to:A,B,C

3)Kategorie sytuacji trudnej:C

4)C

5)Taksonomia celów kierunkowych: D

6)Taksonomia celów kształcenia w sferze psychomotorycznej, podaj nazwisko twórcy, którego poznalismy na zajęciach: HARROW

7)Operacjonalizacja: nie wiem

8)Style komunikowania się to: wymienić - opisowe

9)Bogusława Delbek-Ostrowska wymienia nastepujące problemy (rodzaje) komunikacji: wymienic - opisowe

10)Pojęcia mozna podzielic na: A,B

11)nie mam

12)nie mam

13)Taksonomia celów kształcenia w sferze emocjonalnej - opisowe

14)Sytuacja trudna to: chyba D

15) odpowiedz to MOTYWACJA

16)nie mam

17)Rodzaje sytuacji trydnej: C

18)Pojęcie dysjunkcyjne to:

a) nie posiadają wspólnych cech istotnych (dla całej swojej kategorii pojęcia)

b)maja wspólne cechy istotne (dla całej swojej kategorii pojęcia)

c)mają tylko alternatywne cechy istotne (albo,albo)

d)mają wspólne cechy istotne i alternatywne cechy istotne

BYŁO TAKŻE: POSTEPOWANIE NAUCZYCIELA PRZY NAUCZANIU POJĘĆ

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin