sp_material_cwiczeniowy_2012_kartoteka.pdf

(142 KB) Pobierz
Microsoft Word - kartoteka - arkusz diagnostyczny.doc
ARKUSZ DIAGNOSTYCZNY – STYCZEŃ 2012
Kartoteka zestawu zadań
Za-
danie
Obszar standar-
dów
wymagań
egzaminacyjnych
Sprawdzana umiejętność
(z numerem standardu)
Sprawdzana czynność ucznia
Liczba
pkt
Typ
zadania
Uczeń
Uczeń
1. 1. Czytanie
odczytuje tekst literacki/użytkowy (1.1)
wnioskuje na podstawie informacji za-
mieszczonej w tekście
1
WW
2.
4. Korzystanie
z informacji
posługuje się źródłem informacji (4.1)
określa miejsce akcji na podstawie infor-
macji zawartych w przypisie
1
WW
3. 1. Czytanie
odczytuje tekst literacki/użytkowy (1.1) wyszukuje informacje podane wprost
1
WW
4.
4. Korzystanie
z informacji
posługuje się źródłem informacji (4.1)
korzysta z informacji zamieszczonych
w przypisie
1
WW
5. 1. Czytanie
odczytuje tekst literacki/użytkowy (1.1) określa intencję wypowiedzi bohatera
1
WW
6. 1. Czytanie
odczytuje tekst literacki/użytkowy (1.1)
określa funkcję zdań zastosowanych
w liście
1
WW
7. 1. Czytanie
określa funkcję elementów charaktery-
stycznych dla danego tekstu (1.2)
rozpoznaje porównanie
1
WW
8. 1. Czytanie
odczytuje tekst literacki/użytkowy (1.1) odkrywa sensy przenośne
1
WW
9.
5. Wykorzystywanie
wiedzy w praktyce
wykonuje obliczenia dotyczące pieniędzy
(5.3)
oblicza koszt 5 książek
1
WW
10.
5. Wykorzystywanie
wiedzy w praktyce
wykonuje obliczenia dotyczące po-
wierzchni (5.3)
oblicza pole prostokąta
1
WW
11. 1. Czytanie
odczytuje tekst poetycki (1.1)
wnioskuje na podstawie przesłanek za-
wartych w tekście
1
WW
12. 1. Czytanie
określa funkcję elementów charaktery-
stycznych dla danego tekstu (1.2)
odczytuje sens samodzielnie wyszukane-
go porównania
1
WW
13. 1. Czytanie
odczytuje tekst poetycki (1.1)
rozumie główną myśl tekstu
1
WW
14. 1. Czytanie
odczytuje dane z planu (1.4)
określa kierunek geograficzny
1
WW
15.
4. Korzystanie
z informacji
posługuje się źródłem informacji (4.1)
korzysta z informacji zamieszczonych
na wykresie
1
WW
16.
4. Korzystanie
z informacji
posługuje się źródłem informacji (4.1)
korzysta z informacji zamieszczonych
na wykresie
1
WW
17. 3. Rozumowanie
rozpoznaje charakterystyczne cechy
i własności liczb (3.6)
wskazuje, jakim ułamkiem jednej liczby
jest druga liczba
1
WW
18. 3. Rozumowanie
rozpoznaje charakterystyczne cechy
i własności liczb (3.6)
wyznacza liczbę spełniającą warunki za-
dania
1
WW
19. 3. Rozumowanie
opisuje sytuację przedstawioną w zadaniu
za pomocą wyrażenia arytmetycznego
(3.5)
wskazuje wyrażenie opisujące masę
książki w dekagramach
1
WW
20. 3. Rozumowanie
rozpoznaje charakterystyczne cechy
i własności liczb (3.6)
wyznacza długość zgodnie z warunkami
zadania
1
WW
766423180.006.png 766423180.007.png 766423180.008.png
21.
5. Wykorzystywanie
wiedzy w praktyce
wykonuje obliczenia dotyczące długości
(5.3)
oblicza długość rzeczywistą z zastosowa-
niem podanej skali i wyraża poprawnie
wyznaczoną wielkość w metrach
2
KO
22. 3. Rozumowanie
ustala sposób rozwiązania zadania oraz
prezentacji tego rozwiązania (3.8)
wyznacza iloraz dwóch liczb
2
KO
23. 3. Rozumowanie
ustala sposób rozwiązania zadania oraz
prezentacji tego rozwiązania (3.8)
oblicza czynnik iloczynu
2
KO
24.
5. Wykorzystywanie
wiedzy w praktyce
wykonuje obliczenia dotyczące po-
wierzchni (5.3)
oblicza dwukrotność pola figury płaskiej
4
RO
pisze na temat i zgodnie z celem (2.1)
I. pisze list zawierający elementy opisu
książki
3
celowo stosuje środki językowe (2.3)
II. pisze funkcjonalnym stylem z dbało-
ścią o dobór słownictwa
1
25. 2. Pisanie
przestrzega norm gramatycznych ( 2.3)
III. pisze poprawnie pod względem gra-
matycznym
1
RO
przestrzega norm ortograficznych (2.3) *
IV. pisze poprawnie pod względem orto-
graficznym*
1
przestrzega norm interpunkcyjnych
(2.3) *
V. pisze poprawnie pod względem inter-
punkcyjnym*
1
pisze na temat i zgodnie z celem (2.1)
I. pisze ogłoszenie
2
26. 2. Pisanie
przestrzega norm ortograficznych i inter-
punkcyjnych ( 2.3) *
II. pisze poprawnie pod względem orto-
graficznym i interpunkcyjnym*
1
KO
*Uczeń z dysleksją:
przestrzega norm gramatycznych (2.3)
IV. zamyka myśli w obrębie zdań
1
25. 2. Pisanie
przestrzega norm ortograficznych i inter-
punkcyjnych (2.3)
V. rozpoczyna zdania wielką literą,
a kończy kropką
1
RO
26. 2. Pisanie
przestrzega norm ortograficznych i inter-
punkcyjnych (2.3)
II. rozpoczyna zdania wielką literą,
a kończy kropką
1
KO
2
766423180.009.png 766423180.001.png 766423180.002.png 766423180.003.png 766423180.004.png 766423180.005.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin