ocena opisowa(3).doc

(28 KB) Pobierz
Warszawa,

Warszawa, .................

 

Ocena opisowa

 

Imię:...........................

Nazwisko:...................

Grupa:.........................

 

NAUKA:

 

I.                        MÓWIENIE

 

1. Wypowiedź swobodna- wypowiada się chętnie, niechętnie, zawsze, rzadko, prawie wcale,.......................................................................................................

.............................................................................................................................

 

2. Słownictwo- bogate, ubogie, wystarczające, gwarowe, używa nieprawidłowych wyrażeń,..................................................................................

 

3. Budowa zdań- prawidłowa, nieprawidłowa.....................................................

4. Występowanie wad wymowy-..........................................................................

 

II.                    SPRAWNOŚĆ MANUALNA (palców i dłoni):

 

1.     Tempo pracy- dobre, nierówne, opóźnione, ....................................................

 

2.     Wykonywanie zadań-.........dokładne,.........wytrwałe,.........estetyczne,.............

 

3.     Aktywność twórcza- .........wykazuje własn... pomysłowoś....., ........umie

Dobrze zorganizować i zaplanować prac..., wymaga pomocy przy rozwiązywaniu problemów technicznych,......................................................

 

4.     Wykazuje zdolności w kierunku- plastycznym, muzycznym, technicznym, tanecznym, ........................................................................................................

5.     Inne uwagi-.........................................................................................................

.................................................................................................................................

 

III.                 SPRAWNOŚĆ RUCHOWA:

 

1.     Ogólna sprawność ruchowa- bardzo dobra, dobra, przeciętna, słaba, ........................................................................................................................................................................................................................................................

2.     Zakłócenia rozwoju ruchowego- brak koordynacji ruchowej, ociężałość w ruchach, niezręczność, powolność, szybkie męczenie się przy wysiłku fizycznym, brak podziału uwagi,....................................................................

...............................................................................................................................

................................................................................................................................

3.     Inne uwagi-

 

ZACHOWANIE:

 

1.     W czasie zajęć- aktywny, pasywny, wykazuje obojętność, zaangażowanie w pracy, ............chętnie pomaga innym, .............................................................

-                                                                               skupiony, rozproszony, ma trudności ze skupieniem uwagi, nadpobudliwy, ............spokojny,.............opanowany,..........................................

-                                                                               .......zdyscyplinowany,.......................................................

-                                                                               inne uwagi.........................................................................

..................................................................................................

..................................................................................................

2.     W stosunku do rówieśników- ........koleżeński,........złośliwy,...........agresywny,...........kłótliwy, lubi przewodzić w zespole, jest akceptowany przez kolegów i koleżanki, woli przebywać sam/ w towarzystwie,.................................................................

.............................................................................................................................

............................................................................................................................

3.     Stosunek do mienia przedszkola- ...........szanuje przedmiot..... i sprzęt.......,

Celowo niszczy      

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin