TEST- KARTA ROWEROWA.doc

(102 KB) Pobierz
Test sprawdzający wiedzę uczniów klas IV z zakresu znajomości zasad ruchu drogowego

 

 

Test sprawdzający wiedzę uczniów klas IV z zakresu znajomości zasad ruchu drogowego

 

Wg programu DKW-4014-221/99

 

Temat: Zasady ruchu drogowego

 

Cel testu: Sprawdzenie wiadomości z zakresu „Wychowania Komunikacyjnego” w klasie IV

 

Test opracowała:

mgr Kinga Łańcuchowska – nauczyciel techniki w ZSG nr 4 w Radomsku

 

 

PLAN TESTU

 

Nr zadania

Sprawdzana wiedza (uczeń potrafi, umie)

Rodzaj zadania

Kategoria celu

Poziom wymagań

1

dokonać podziału znaków pionowych

KO

A

P

2

wybrać właściwą definicję

WW

B

P

3

zdefiniować pojęcie

RO

A

P

4

podać zasadę poruszania się po drodze bez chodnika

WW

C

P

5

wyjaśnić znaczenie znaku drogowego

WW

A

W

6

podać nazwę pojazdu używającego sygnały świetlne i dźwiękowe

L

A

R

7

przyporządkować znak drogowy do odpowiedniej grupy

ND

B

P

8

określić liczbę rowerów w kolumnie zgodnie                   z przepisami ruchu drogowego

WW

A

D

9

ustalić kolejność ważności sygnałów i zasad w ruchu drogowym

KO

A

R

10

opisać czynności związane z przygotowaniem roweru do jazdy

RO

C

R

11

wytłumaczyć zasadę działania sygnalizacji świetlnej

WW

B

D

12

zdefiniować pojęcie

L

A

P

13

zinterpretować sygnały dawane przez kierującego ruchem

PF

C

P

14

podać numer alarmowy pogotowia ratunkowego

WW

A

P

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Instrukcja dla nauczyciela

Test dla klasy IV sprawdzający znajomość podstawowych przepisów ruchu drogowego

 

              Sprawdzian obejmuje zagadnienia dotyczące ruchu drogowego. Ma on na celu sprawdzenie stopnia przyswojenia wiedzy z zakresu „Wychowania Komunikacyjnego”.

Sprawdzian zawiera 14 pytań, na które uczniowie udzielają odpowiedzi zgodnie z instrukcją dołączona do testu.

Czas na rozwiązanie testu – 30 minut

 

KLUCZ ODPOWIEDZI

 

Nr pytania

Forma zadania

Czas na rozwiązanie

Poprawne odpowiedzi

Punktacja

1

KO

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin