zadania domowe 2.docx

(585 KB) Pobierz

Uwaga: Zadanie to ma być pretekstem do lepszego poznania Państwa przez Waszego syna. Chodzi o budowanie empatii i wiedzy o najbliższych. Chciałabym, żeby takie rozmowy zostały przeprowadzone przez mojego ucznia - natomiast nie musi tych kart przynosić do klasy do sprawdzenia - bo mogą być zbyt osobiste.

 

Imię ..............................................  Nazwisko .......................................  Data ..................................

Zadanie domowe 7

Porozmawiaj z kimś Tobie bliskim - mamą, tatą, babcią, dziadkiem albo siostrą. Uzupełnij kartę wywiadu.

 

Rozmawiam z ........................................

 

Kiedy czujesz się wesoła/ wesoły?

- ...................................................

- ..................................................

- .................................................

- ..................................................

 

Co ja mogę zrobić, żebyś był/a  wesoła/y?

- ............................................................................................

 

O jakim uczuciu rozmawiałeś? Pokoloruj właściwą buźkę.

wesoły

smutny

zły

przestraszony

Uwaga: Zadanie to ma być pretekstem do lepszego poznania Państwa przez Waszego syna. Chodzi o budowanie empatii i wiedzy o najbliższych. Chciałabym, żeby takie rozmowy zostały przeprowadzone przez mojego ucznia - natomiast nie musi tych kart przynosić do klasy do sprawdzenia - bo mogą być zbyt osobiste.

Imię ..............................................  Nazwisko .......................................  Data ..................................

Zadanie domowe 8

Porozmawiaj z kimś Tobie bliskim - mamą, tatą, babcią, dziadkiem albo siostrą. Uzupełnij kartę wywiadu.

 

Rozmawiam z ........................................

 

- Kiedy czujesz się smutna/y ?

- ..............................................

- .............................................

- .............................................

- ............................................

 

 

 

O jakim uczuciu rozmawiałeś? Pokoloruj właściwą buźkę.

wesoły

smutny

zły

przestraszony

 

 

 

Uwaga: Zadanie to ma być pretekstem do lepszego poznania Państwa przez Waszego syna. Chodzi o budowanie empatii i wiedzy o najbliższych. Chciałabym, żeby takie rozmowy zostały przeprowadzone przez mojego ucznia - natomiast nie musi tych kart przynosić do klasy do sprawdzenia - bo mogą być zbyt osobiste.

Zadanie domowe 9

Porozmawiaj z kimś Tobie bliskim - mamą, tatą, babcią, dziadkiem albo siostrą. Uzupełnij kartę wywiadu.

 

Rozmawiam z ........................................

 

- Kiedy czujesz się zła/ y?

- ..................................................

- ..................................................

- .................................................

 

 

 

 

O jakim uczuciu rozmawiałeś? Pokoloruj właściwą buźkę.

wesoły

smutny

zły

przestraszony

 

 

 

 

 

Uwaga: Zadanie to ma być pretekstem do lepszego poznania Państwa przez Waszego syna. Chodzi o budowanie empatii i wiedzy o najbliższych. Chciałabym, żeby takie rozmowy zostały przeprowadzone przez mojego ucznia - natomiast nie musi tych kart przynosić do klasy do sprawdzenia - bo mogą być zbyt osobiste.

Zadanie domowe 9

Porozmawiaj z kimś Tobie bliskim - mamą, tatą, babcią, dziadkiem albo siostrą. Uzupełnij kartę wywiadu.

 

- Kiedy się boisz?

- ................................................

- ................................................

- ................................................

 

O jakim uczuciu rozmawiałeś? Pokoloruj właściwą buźkę.

wesoły

smutny

zły

przestraszony

 

 

 

 

 

 

 

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin