karty strategii.pdf

(140 KB) Pobierz
Microsoft Word - karty strategii.doc
AMERICAN AIR SUPPORT DECK I (Talia amerykańskiego wsparcia
lotniczego I)
AIR RECONNAISSANCE (Wywiad lotniczy)
Zagraj: Faza Akcji
Odwróć 1 dowolny żeton ukrytego oddziału należący do twojego przeciwnika.
LUB
Twój przeciwnik musi wybrać 1 odkrytą kartę strategii ze swojej kwatery głównej. Następnie
odrzuć wszystkie pozostałe, odkryte karty strategii z jego kwatery głównej.
AIR SUPERIORITY (Przewaga lotnicza)
Zagraj: Faza Dowodzenia
Połóż w swoim obszarze gry.
Po tym, jak aktywujesz dowolną kartę strategiczną wsparcia lotniczego, otrzymujesz 1 żeton
dowodzenia do swojej puli inicjatywy.
Otrzymujesz także jedną dodatkową kość ataku (czarną) podczas ataku za pomocą kart
strategii Bombing Run ( Bombardowanie ) lub Strafing Run ( Ostrzał lotniczy ).
BOMBING RUN (Bombardowanie)
Zagraj: Faza Akcji
Nawiąż kontakt (4)
Namierz heks
Atak obszarowy (4)
Duży promień wybuchu (3)
CUT SUPPLY LINES (Odcięcie linii zaopatrzenia)
Zagraj: Faza Dowodzenia
Połóż w swoim obszarze gry.
Na koniec każdej fazy statusu twój przeciwnik traci 1 żeton dowodzenia ze swojej puli
inicjatywy.
PARATROOPERS (Spadochroniarze)
Zagraj: Faza Dowodzenia
Namierz heks.
Określ odchylenie.
Jeżeli na docelowym heksie znajduje się budynek, las lub woda (rzeka, staw, jezioro), odrzuć tą
kartę.
W przeciwnym wypadku na docelowym heksie otrzymujesz oddział składający się z 4 żołnierzy
regularnej piechoty.
STRAFING RUN (Ostrzał lotniczy)
Zagraj: Faza Akcji
Nawiąż kontakt (4)
Namierz heks
Zaporowy atak obszarowy (5)
Następnie wskaż heks sąsiedni do namierzonego.
Zaporowy atak obszarowy (5)
Tłumaczenie ©2007 Grzegorz Kubas grzes19@gmail.com
AMERICAN REINFORCEMENTS DECK I (Talia amerykańskich
posiłków I)
HARDENED VETERANS (Twardzi weterani)
Zagraj: Faza Dowodzenia
Otrzymujesz do 2 żołnierzy regularnej piechoty, których możesz dodać do twoich osłabionych
oddziałów.
HEAVY WEAPONS REINFORCEMENTS (Posiłki z ciężką bronią)
Zagraj: Faza Dowodzenia
Otrzymujesz oddział składający się z 2 żołnierzy regularnej piechoty i 1 załogę CKM lub 1
załogę moździerza, jako posiłki.
Możesz wydać 1 dodatkowy żeton dowodzenia aby także otrzymać GMC CCKW353,
transportujący powyższą jednostkę.
REINFORCEMENT BATTALION (Batalion posiłków)
Zagraj: Faza Dowodzenia
Otrzymujesz 2 oddziały składające się z 4 żołnierzy regularnej piechoty każdy, jako posiłki.
Możesz wydać 1 dodatkowy żeton dowodzenia aby także otrzymać GMC CCKW353,
transportujący powyższe jednostki.
REINFORCEMENTS (Posiłki)
Zagraj: Faza Dowodzenia
Otrzymujesz oddział składający się z 4 żołnierzy regularnej piechoty, jako posiłki.
Możesz wydać 1 dodatkowy żeton dowodzenia aby także otrzymać GMC CCKW353,
transportujący powyższą jednostkę.
SPECIALIZED REINFORCEMENTS (Wyspecjalizowane posiłki)
Zagraj: Faza Dowodzenia
Otrzymujesz oddział składający się z 4 żołnierzy regularnej piechoty, jako posiłki, z jednym z
dostępnych żetonów specjalizacji, do wyboru: przeciwpancerny, medyk, miotacz ognia lub
inżynier.
Możesz wydać 1 dodatkowy żeton dowodzenia aby także otrzymać GMC CCKW353,
transportujący powyższą jednostkę.
Tłumaczenie ©2007 Grzegorz Kubas grzes19@gmail.com
ARTILLERY DECK I (Talia artylerii I)
INCREASED PRIORITY (Zwiększony priorytet)
Zagraj: Faza Dowodzenia
Połóż w swoim obszarze gry.
Kiedy aktywujesz inną kartę Artylerii, jej koszt jest zmniejszony o 1 (do minimalnego 0).
Kiedy nawiązujesz kontakt z karty Artylerii, dodaj 1 do rzutu kostką.
OFFENSIVE ARTILLERY (Artyleria ofensywna)
Zagraj: Faza Akcji
Nawiąż kontakt (5)
Namierz heks
Określ odchylenie
Atak obszarowy (5)
SPOTTING ROUND (Celna seria)
Zagraj: Faza Dowodzenia
Połóż w swoim obszarze gry.
Jeżeli twoja artyleria strzeli z odchyleniem, odchylenie jest o 1 heks mniejsze.
Twoje karty Artylerii nie są odrzucane, jeżeli wyrzucisz 1 lub brak sukcesu na twojej kości ataku
podczas rozstrzygania ataku obszarowego z karty.
SUPPRESSIVE BARRAGE (Ogień zaporowy)
Zagraj: Faza Akcji
Nawiąż kontakt (5)
Namierz heks
Określ odchylenie
Zaporowy atak obszarowy (4)
SUSTAINED BLANKET (Podtrzymywany koc)
Zagraj: Faza Akcji
Nawiąż kontakt (4)
Namierz heks
Określ odchylenie
Zaporowy atak obszarowy (4)
Zaporowy duży promień wybuchu (3)
Tłumaczenie ©2007 Grzegorz Kubas grzes19@gmail.com
ARTILLERY DECK II (Talia artylerii II)
INCREASED PRIORITY (Zwiększony priorytet)
Zagraj: Faza Dowodzenia
Połóż w swoim obszarze gry.
Kiedy aktywujesz inną kartę Artylerii, jej koszt jest zmniejszony o 1 (do minimalnego 0).
Kiedy nawiązujesz kontakt z karty Artylerii, dodaj 1 do rzutu kostką.
OFFENSIVE ARTILLERY (Artyleria ofensywna)
Zagraj: Faza Akcji
Nawiąż kontakt (5)
Namierz heks
Określ odchylenie
Atak obszarowy (5)
SPOTTING ROUND (Celna seria)
Zagraj: Faza Dowodzenia
Połóż w swoim obszarze gry.
Jeżeli twoja artyleria strzeli z odchyleniem, odchylenie jest o 1 heks mniejsze.
Twoje karty Artylerii nie są odrzucane, jeżeli wyrzucisz 1 lub brak sukcesu na twojej kości ataku
podczas rozstrzygania ataku obszarowego z karty.
SUSTAINED BLANKET (Podtrzymywany koc)
Zagraj: Faza Akcji
Nawiąż kontakt (4)
Namierz heks
Określ odchylenie
Zaporowy atak obszarowy (4)
Zaporowy duży promień wybuchu (3)
TOP PRIORITY BARRAGE (Ogień zaporowy najwyższego priorytetu)
Zagraj: Faza Akcji
Nawiąż kontakt (4)
Namierz heks
Określ odchylenie
Atak obszarowy (5)
Duży promień wybuchu (3)
Tłumaczenie ©2007 Grzegorz Kubas grzes19@gmail.com
COMMAND DECK I (Talia dowodzenia I)
CRITICAL OBJECTIVE (Krytyczny cel)
Zagraj: Faza Dowodzenia
Połóż w swoim obszarze gry.
Raz na rundę możesz położyć na tej karcie żeton aktywacji. Twoja dowolna jednostka
otrzymuje wtedy 2 dodatkowe punkty ruchu.
Odrzuć tą kartę, kiedy położysz na niej trzeci żeton aktywacji.
CUT COMMUNICATIONS (Odcięcie komunikacji)
Zagraj: Faza Akcji
Usuń wszystkie żetony dowodzenia z kart inicjatywy (swojej i przeciwnika).
HEROIC LEADERSHIP (Bohaterskie przywództwo)
Zagraj: Faza Akcji
Wybierz heks na planszy. Usuń wszystkie żetony „pod ogniem” i „rozproszony” z przyjaznych
oddziałów znajdujących się na wybranym heksie. Jeżeli na wybranym heksie znajduje się
oficer, to także dotyczy wszystkich przyjaznych oddziałów znajdujących się na sąsiednich
heksach.
MAJOR OFFENSIVE (Ofensywa główna)
Zagraj: Faza Akcji
Dostajesz 4 dodatkowe akcje w tej rundzie.
RAPID MOBILIZATION (Błyskawiczna mobilizacja)
Zagraj: Faza Dowodzenia
Połóż w swoim obszarze gry.
Na początku każdej Fazy Dowodzenia otrzymujesz 1 żeton dowodzenia do swojej puli
inicjatywy.
SURPRISE ASSAULT (Atak z zaskoczenia)
Zagraj: Faza Dowodzenia
Połóż w swoim obszarze gry.
Natychmiast przed tym, jak twój przeciwnik ma wykonać akcję, możesz odrzucić tą kartę aby
otrzymać jedną akcję.
Tłumaczenie ©2007 Grzegorz Kubas grzes19@gmail.com
Zgłoś jeśli naruszono regulamin