karty strategii.pdf
(
140 KB
)
Pobierz
Microsoft Word - karty strategii.doc
AMERICAN AIR SUPPORT DECK I
(Talia amerykańskiego wsparcia
lotniczego I)
AIR RECONNAISSANCE
(Wywiad lotniczy)
Zagraj: Faza Akcji
Odwróć 1 dowolny żeton ukrytego oddziału należący do twojego przeciwnika.
LUB
Twój przeciwnik musi wybrać 1 odkrytą kartę strategii ze swojej kwatery głównej. Następnie
odrzuć wszystkie pozostałe, odkryte karty strategii z jego kwatery głównej.
AIR SUPERIORITY
(Przewaga lotnicza)
Zagraj: Faza Dowodzenia
Połóż w swoim obszarze gry.
Po tym, jak aktywujesz dowolną kartę strategiczną wsparcia lotniczego, otrzymujesz 1 żeton
dowodzenia do swojej puli inicjatywy.
Otrzymujesz także jedną dodatkową kość ataku (czarną) podczas ataku za pomocą kart
strategii Bombing Run (
Bombardowanie
) lub Strafing Run (
Ostrzał lotniczy
).
BOMBING RUN
(Bombardowanie)
Zagraj: Faza Akcji
Nawiąż kontakt (4)
Namierz heks
Atak obszarowy (4)
Duży promień wybuchu (3)
CUT SUPPLY LINES
(Odcięcie linii zaopatrzenia)
Zagraj: Faza Dowodzenia
Połóż w swoim obszarze gry.
Na koniec każdej fazy statusu twój przeciwnik traci 1 żeton dowodzenia ze swojej puli
inicjatywy.
PARATROOPERS
(Spadochroniarze)
Zagraj: Faza Dowodzenia
Namierz heks.
Określ odchylenie.
Jeżeli na docelowym heksie znajduje się budynek, las lub woda (rzeka, staw, jezioro), odrzuć tą
kartę.
W przeciwnym wypadku na docelowym heksie otrzymujesz oddział składający się z 4 żołnierzy
regularnej piechoty.
STRAFING RUN
(Ostrzał lotniczy)
Zagraj: Faza Akcji
Nawiąż kontakt (4)
Namierz heks
Zaporowy atak obszarowy (5)
Następnie wskaż heks sąsiedni do namierzonego.
Zaporowy atak obszarowy (5)
Tłumaczenie ©2007 Grzegorz Kubas grzes19@gmail.com
AMERICAN REINFORCEMENTS DECK I
(Talia amerykańskich
posiłków I)
HARDENED VETERANS
(Twardzi weterani)
Zagraj: Faza Dowodzenia
Otrzymujesz do 2 żołnierzy regularnej piechoty, których możesz dodać do twoich osłabionych
oddziałów.
HEAVY WEAPONS REINFORCEMENTS
(Posiłki z ciężką bronią)
Zagraj: Faza Dowodzenia
Otrzymujesz oddział składający się z 2 żołnierzy regularnej piechoty i 1 załogę CKM lub 1
załogę moździerza, jako posiłki.
Możesz wydać 1 dodatkowy żeton dowodzenia aby także otrzymać GMC CCKW353,
transportujący powyższą jednostkę.
REINFORCEMENT BATTALION
(Batalion posiłków)
Zagraj: Faza Dowodzenia
Otrzymujesz 2 oddziały składające się z 4 żołnierzy regularnej piechoty każdy, jako posiłki.
Możesz wydać 1 dodatkowy żeton dowodzenia aby także otrzymać GMC CCKW353,
transportujący powyższe jednostki.
REINFORCEMENTS
(Posiłki)
Zagraj: Faza Dowodzenia
Otrzymujesz oddział składający się z 4 żołnierzy regularnej piechoty, jako posiłki.
Możesz wydać 1 dodatkowy żeton dowodzenia aby także otrzymać GMC CCKW353,
transportujący powyższą jednostkę.
SPECIALIZED REINFORCEMENTS
(Wyspecjalizowane posiłki)
Zagraj: Faza Dowodzenia
Otrzymujesz oddział składający się z 4 żołnierzy regularnej piechoty, jako posiłki, z jednym z
dostępnych żetonów specjalizacji, do wyboru: przeciwpancerny, medyk, miotacz ognia lub
inżynier.
Możesz wydać 1 dodatkowy żeton dowodzenia aby także otrzymać GMC CCKW353,
transportujący powyższą jednostkę.
Tłumaczenie ©2007 Grzegorz Kubas grzes19@gmail.com
ARTILLERY DECK I
(Talia artylerii I)
INCREASED PRIORITY
(Zwiększony priorytet)
Zagraj: Faza Dowodzenia
Połóż w swoim obszarze gry.
Kiedy aktywujesz inną kartę Artylerii, jej koszt jest zmniejszony o 1 (do minimalnego 0).
Kiedy nawiązujesz kontakt z karty Artylerii, dodaj 1 do rzutu kostką.
OFFENSIVE ARTILLERY
(Artyleria ofensywna)
Zagraj: Faza Akcji
Nawiąż kontakt (5)
Namierz heks
Określ odchylenie
Atak obszarowy (5)
SPOTTING ROUND
(Celna seria)
Zagraj: Faza Dowodzenia
Połóż w swoim obszarze gry.
Jeżeli twoja artyleria strzeli z odchyleniem, odchylenie jest o 1 heks mniejsze.
Twoje karty Artylerii nie są odrzucane, jeżeli wyrzucisz 1 lub brak sukcesu na twojej kości ataku
podczas rozstrzygania ataku obszarowego z karty.
SUPPRESSIVE BARRAGE
(Ogień zaporowy)
Zagraj: Faza Akcji
Nawiąż kontakt (5)
Namierz heks
Określ odchylenie
Zaporowy atak obszarowy (4)
SUSTAINED BLANKET
(Podtrzymywany koc)
Zagraj: Faza Akcji
Nawiąż kontakt (4)
Namierz heks
Określ odchylenie
Zaporowy atak obszarowy (4)
Zaporowy duży promień wybuchu (3)
Tłumaczenie ©2007 Grzegorz Kubas grzes19@gmail.com
ARTILLERY DECK II
(Talia artylerii II)
INCREASED PRIORITY
(Zwiększony priorytet)
Zagraj: Faza Dowodzenia
Połóż w swoim obszarze gry.
Kiedy aktywujesz inną kartę Artylerii, jej koszt jest zmniejszony o 1 (do minimalnego 0).
Kiedy nawiązujesz kontakt z karty Artylerii, dodaj 1 do rzutu kostką.
OFFENSIVE ARTILLERY
(Artyleria ofensywna)
Zagraj: Faza Akcji
Nawiąż kontakt (5)
Namierz heks
Określ odchylenie
Atak obszarowy (5)
SPOTTING ROUND
(Celna seria)
Zagraj: Faza Dowodzenia
Połóż w swoim obszarze gry.
Jeżeli twoja artyleria strzeli z odchyleniem, odchylenie jest o 1 heks mniejsze.
Twoje karty Artylerii nie są odrzucane, jeżeli wyrzucisz 1 lub brak sukcesu na twojej kości ataku
podczas rozstrzygania ataku obszarowego z karty.
SUSTAINED BLANKET
(Podtrzymywany koc)
Zagraj: Faza Akcji
Nawiąż kontakt (4)
Namierz heks
Określ odchylenie
Zaporowy atak obszarowy (4)
Zaporowy duży promień wybuchu (3)
TOP PRIORITY BARRAGE
(Ogień zaporowy najwyższego priorytetu)
Zagraj: Faza Akcji
Nawiąż kontakt (4)
Namierz heks
Określ odchylenie
Atak obszarowy (5)
Duży promień wybuchu (3)
Tłumaczenie ©2007 Grzegorz Kubas grzes19@gmail.com
COMMAND DECK I
(Talia dowodzenia I)
CRITICAL OBJECTIVE
(Krytyczny cel)
Zagraj: Faza Dowodzenia
Połóż w swoim obszarze gry.
Raz na rundę możesz położyć na tej karcie żeton aktywacji. Twoja dowolna jednostka
otrzymuje wtedy 2 dodatkowe punkty ruchu.
Odrzuć tą kartę, kiedy położysz na niej trzeci żeton aktywacji.
CUT COMMUNICATIONS
(Odcięcie komunikacji)
Zagraj: Faza Akcji
Usuń wszystkie żetony dowodzenia z kart inicjatywy (swojej i przeciwnika).
HEROIC LEADERSHIP
(Bohaterskie przywództwo)
Zagraj: Faza Akcji
Wybierz heks na planszy. Usuń wszystkie żetony „pod ogniem” i „rozproszony” z przyjaznych
oddziałów znajdujących się na wybranym heksie. Jeżeli na wybranym heksie znajduje się
oficer, to także dotyczy wszystkich przyjaznych oddziałów znajdujących się na sąsiednich
heksach.
MAJOR OFFENSIVE
(Ofensywa główna)
Zagraj: Faza Akcji
Dostajesz 4 dodatkowe akcje w tej rundzie.
RAPID MOBILIZATION
(Błyskawiczna mobilizacja)
Zagraj: Faza Dowodzenia
Połóż w swoim obszarze gry.
Na początku każdej Fazy Dowodzenia otrzymujesz 1 żeton dowodzenia do swojej puli
inicjatywy.
SURPRISE ASSAULT
(Atak z zaskoczenia)
Zagraj: Faza Dowodzenia
Połóż w swoim obszarze gry.
Natychmiast przed tym, jak twój przeciwnik ma wykonać akcję, możesz odrzucić tą kartę aby
otrzymać jedną akcję.
Tłumaczenie ©2007 Grzegorz Kubas grzes19@gmail.com
Plik z chomika:
grzesu19
Inne pliki z tego folderu:
karty strategii.pdf
(140 KB)
Inne foldery tego chomika:
Age of Steam pl
Kingdom Builder pl
Railroad Tycoon pl
Small World pl
Twilight Imperium pl
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin