Imię Nazwisko numer albumu grupa
1. Proszę podać definicję marketingu turystycznego: •
2. Pojecie produktu turystycznego i jego elementy składowe:.
4. Co stanowi rdzeń produktu turystycznego i jak się ma on do potrzeb klientów?.
5. Podać działania polegające na poszerzaniu produktu turystycznego. I co to jest tak zwanyprodukt poszerzony?
6. Podać w punktach rodzaje informacji jakie powinien zawierać folder reklamowymiejscowości - regionu
7. Podać definicje marketingu komunalnego i społecznego (według Szromnika)..
8.Do kogo kierujemy marketing wewnętrzny a do kogo zewnętrzny w marketinguturystycznym?
9. Wymienić działania w ramach lokalnego public relations miasta czy gminy:.
10. Podać funkcje marki w kreowaniu wizerunku oferty turystycznej
11. Jakie środki marketingu bezpośredniego można zastosować w turystyce?.
12. Merchandising w marketingu turystycznym (promocja w miejscy sprzedaży) polega na:
imagine_all