testmarkt.doc

(20 KB) Pobierz
Imię

Imię              Nazwisko              numer albumu              grupa             

1. Proszę podać definicję marketingu turystycznego:             

2. Pojecie produktu turystycznego i jego elementy składowe:.

4. Co stanowi rdzeń produktu turystycznego i jak się ma on do potrzeb klientów?.

5. Podać działania polegające na poszerzaniu produktu turystycznego. I co to jest tak zwany
produkt poszerzony?             

6. Podać w punktach rodzaje informacji jakie powinien zawierać folder reklamowy
miejscowości - regionu             

7. Podać definicje marketingu komunalnego i społecznego (według Szromnika)..

8.Do kogo kierujemy marketing wewnętrzny a do kogo zewnętrzny w marketingu
turystycznym?             

9. Wymienić działania w ramach lokalnego public relations miasta czy gminy:.

10.              Podać funkcje marki w kreowaniu wizerunku oferty turystycznej             

11.              Jakie środki marketingu bezpośredniego można zastosować w turystyce?.

12. Merchandising w marketingu turystycznym (promocja w miejscy sprzedaży) polega na:

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin