CBI - tekst - KWESTIONARIUSZ ZACHOWANIA SIE UCZNIA W SZKOLE.doc

(102 KB) Pobierz
4

E.S Schaefer, M Aaronson

Kwestionariusz zachowania się dziecka w przedszkolu i w szkole

(Classroom behavior Inventory Preschool to Primary)

Za zgodą E. S. Schaefera opracowanie polskie J Rembowski

1

Chętnie wypowiada się na temat swych zabawek, ubioru i tego, co robi

4

3

2

1

2

Często zmienia miejsce w sali (klasie), pokoju itp. bez specjalnej potrzeby

4

3

2

1

3

Ujmuje się za każdym i ochrania każdego, komu inni dokuczają

4

3

2

1

4

O ile nie musi bawić się z innymi, bawi się najchętniej

4

3

2

1

5

Pracuje tak długo, by całkowicie osiągnąć cel

4

3

2

1

6

Rozczarowuje się z powodu drobnych (błahych) spraw

4

3

2

1

7

Nie czeka, aż inni zbliżą się do niego, lecz pierwszy czyni przyjacielski gest

4

3

2

1

8

Często nie kończy rozpoczętej pracy, gry itp., bo traci dla niej zainteresowanie

4

3

2

1

9

Nie zabiera dzieciom zabawek czy przedmiotów, gdy te się nimi bawią

4

3

2

1

10

Kiedy występuje przed grupą ma cichy i niepewny głos

4

3

2

1

11

Skupia swoją uwagę na tym, co robi i nic nie jest w stanie jej oderwać

4

3

2

1

12

Jeżeli zostanie za coś zganiony – siada i zaczyna się dąsać

4

3

2

1

13

Gdy tylko w pobliżu znajdują się jakieś dzieci – chętnie rozpoczyna z nimi rozmowę

4

3

2

1

14

Często wierci się, siada, wstaje, kręci się, porusza itp.

4

3

2

1

15

Chętnie użycza innym materiału, oddaje kubek z wodą i inne swoje rzeczy

4

3

2

1

16

Rzadko z własnej inicjatywy dołącz się do innych, gdy ci pracują

4...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin