00:00:02: Podziekowania dla kacpra od Papikg za pomoc w tłumaczeniu tekstu 00:00:03: Podziekowania dla kacpra od Papikg za pomoc w tłumaczeniu tekstu 00:00:04: Podziekowania dla kacpra od Papikg za pomoc w tłumaczeniu tekstu 00:00:06: (Papikg@onet.pl)lub KacperON@interia.pl 00:00:07: (Papikg@onet.pl)lub KacperON@interia.pl 00:00:08: (Papikg@onet.pl)lub KacperON@interia.pl 00:00:11: Przełożenie tekstu a ang. na polski .::dj-Kac.PL::. (KacperON@interia.pl). 00:00:12: Przełożenie tekstu a ang. na polski .::dj-Kac.PL::. (KacperON@interia.pl). 00:00:13: Przełożenie tekstu a ang. na polski .::dj-Kac.PL::. (KacperON@interia.pl). 00:00:14: Niektóre słowa niedosłownie przetłumaczone ale myśle, że jest spoks. 00:00:15: Niektóre słowa niedosłownie przetłumaczone ale myśle, że jest spoks. 00:00:16: Niektóre słowa niedosłownie przetłumaczone ale myśle, że jest spoks. 00:00:17: Niektóre słowa niedosłownie przetłumaczone ale myśle, że jest spoks. 00:00:18: Niektóre słowa niedosłownie przetłumaczone ale myśle, że jest spoks. 00:00:19: Pozdrowienia dla składu "SW" Świecie nad Wisłą już nie długo będzie o nas słychać... 00:00:20: Pozdrowienia dla składu "SW" Świecie nad Wisłą już nie długo będzie o nas słychać... 00:00:21: * W tle kawałek: The Roots feat.Common - Love of my life (utwór pochodzi z płyty "The Roots - Come Alive") * 00:00:22: * W tle kawałek: The Roots feat.Common - Love of my life (utwór pochodzi z płyty "The Roots - Come Alive") * 00:00:23: * W tle kawałek: The Roots feat.Common - Love of my life (utwór pochodzi z płyty "The Roots - Come Alive") * 00:00:27:* Jeśli ty i my wszyscy czujemy, że cholerna prawda jest teraz * 00:00:28:* Przyjdzcie i zróbcie hałas * 00:00:30:* Gdy jesteś ze mną* 00:00:32:* Przyjdzcie tu wszyscy, yeah * 00:00:33:* Włączcie się razem i naróbcie hałasu ze mną * 00:00:40:* Włączcie się razem i naróbcie hałasu ze mną * 00:00:45:* Hałasu jeśli jesteś ze mną * 00:00:50:* To jest tyle, że wszystko brzmi wspaniale * 00:00:53:* Hip-hop, jesteś kochaniem mego życia * 00:00:55:* Wszyscy idziemy maszerujemy do góry* 00:00:57:* Hip-hop miłość * 00:00:58:* Na szczyt na sam wierzch Hip Hopu * 00:01:01:* Wszyscy tam jesteśmy * 00:01:02:* Brzmi to tak cudownie * 00:01:04:* Hip-hop, jesteś kochaniem mego życia * 00:01:06:* Wszyscy idziemy na szczyt|1 miejsce * 00:01:08:* idziemy na szczyt, idziemy na szczyt * 00:01:12:* Oczekiwanie nasze wzrasta wtedy * 00:01:14:* Zapoczątkowałem to na scenie z zamkniętymi oczami * 00:01:17:* Jestem jak gołąbek w kosmosie * 00:01:18:* Wstrząs porusza nas do tyłu... * 00:01:19:* Wstrząs porusza nas do tyłu... * 00:01:20:Zaczynam każdy wywiad 00:01:21:Zawsze w taki sam sposób |od 10 lat. 00:01:24:Więc, kiedy|zakochałeś się w hip-hopie?. 00:01:28:W zasadzie zakochałem|się w hip-hopie, 00:01:30:wiesz,|kiedy chłopaki zaczęli 00:01:31:chodzić do parków,|wiesz, 00:01:34:z dwoma adapterami,|mikrofonem. 00:01:35:Myślę że to było w 1977. 00:01:37:Ludzie kołyszą się|w parkach. 00:01:38:Pamiętam|na Bronx'ie, w 1979. 00:01:42:Ustawialiśmy parę sprzętów|z przed budynkami. 00:01:45:I podciągaliśmy power 00:01:46:z ulicy|z latarni na zewnątrz. 00:01:47:Wczepialiśmy się|do słupów ulicznych. 00:01:49:MC-ing, DJ-ing,|b-boying, break-dancing. 00:01:52:Break-dancing|albo popping, 00:01:53:beaty albo rymy, wiesz.|Byłem w tym zakochany. 00:01:57:Prawdopodobnie około|12 letni , gość. 00:01:59:I obserwowałem|WildStyle. 00:02:01:To było twórcze,|nowe, świeże. 00:02:03:Breakin', rappin',|battlin'. 00:02:05:To była cała|kultura, epoka. 00:02:07:Bambaataa show,|Afrika Islam show. 00:02:10:To było nasze |wyrażanie ekspresji. 00:02:13:Hip-hop przemówił|bezpośrednio do mnie bo, 00:02:15:wiesz, mówił|językiem 00:02:17:ludzi takich jak ja|ludzi, z którymi rozmawiałem, 00:02:19:i to kochałem|do momentu gdy-- 00:02:21:Do momentu gdy zostałem|wprowadzony do niego. 00:02:22:Miałem się zajmować| hip-hop'em 00:02:24:czy chcialem tego|nie. 00:02:26:Jak niechciane małżeństwo,|było z góry ustalone. 00:02:28:I slyszałem Eric B|Jest prezesem, 00:02:30:i wtedy nastąpiła pewna| zmiana w moim życiu. 00:02:32:Usłyszalem The Message,|Melle Mel. 00:02:34:Pojawił się raper|Eddie Cheeba 00:02:35:był jednym|z pionierów. 00:02:36:Kiedy po raz pierwszy usłyszałem|Sugarhill Gang. 00:02:38:Rapper's Delight. 00:02:39:Rapper's Delight. 00:02:40:To przesądziło|dla muzyki rap. 00:02:42:Funky Four|Plus One More. 00:02:43:Plus One More,|wiesz o czym mówię?. 00:02:45:Furious Five, Freedom. 00:02:46:Run i oni|i Whoudini freestylowali. 00:02:48:Sucka MC's z Run-DMC. 00:02:51:Sucka MC's na żywo. 00:02:52:Grandmaster Flash|w Wheels of Steel. 00:02:54:Grandmaster Caz z|Cold Crush Brothers. 00:02:57:- Cold Crush.|- Cold Crush. 00:02:58:- Cold Crush.|- Grandmaster Flash. 00:03:01:Treacherous Three,|BodyRock. 00:03:03:Spoonie Gee, Love Rap. 00:03:04:Pierwszy raz usłyszałem|Rebel Without a Pause. 00:03:07:Eric B i Rakim. 00:03:08:EPMD i oni. 00:03:09:Muszę przyznać Public|Enemy jako grupa... 00:03:12:no wiesz. 00:03:13:Klasycy, gruchoty. 00:03:14:To znaczy, do dzis|to gruchoty. 00:03:16:Kochałem to|to brzmienie, 00:03:19:i kochałem|to co on mówił. 00:03:20:Wiesz, ten jego|zręczny jezyk. 00:03:21:Czułem się jak te dupki|dotknięty prawdą. 00:03:24:Zapomnij o wszystkim innym, o czym usłyszałeś|w radiu i o tym. 00:03:26:To jest to.|To jest to, co chcę robić. 00:03:28:Byłem w tym. 00:03:29:To była wolność. 00:03:30:Pamiętam ten dzień 00:03:34:Zakochałam się|w hip-hopie. To był... 00:03:43:narazie! 00:05:04:Yo, patrzcie ! Patrzcie co|oni tam robią! 00:05:08:Chodźcie! 00:05:15:* Mikrofon prawie szybko opuściłem ale szybko załapałem* 00:05:18:* Ale od tego argumentu dostaliśmy gorączki * 00:05:20:* Teraz osiągnełem sukces z kobietami i chłopcami * 00:05:23:* Jestem tylko jednym głośnym artystą * 00:05:25:* Co się dzieje słyszycie ?... * 00:05:29:* Dana Dane * 00:05:32:Tutaj ! 00:05:35:* Kiedy nigdzie nie porzuciłem szatańskiego przyjaciela * 00:05:37:* Chciałem twoich butów , klejnotów, wszystkiego co potrzebuję * 00:05:40:* Teraz w moich rękach mam nóż i broń * 00:05:42:* Myśle o sobie, uciekam * 00:05:44:* Muszę walczyć, uciekam?. * 00:05:45:* Widzę swoje narzędzie uderzyłem otwartą dłonią o nie * 00:05:47:* Mógłbyś w to uwierzyć* 00:05:49:* Próbują obrabować mnie z grzebienia?. * 00:05:35:* Kiedy nigdzie nie porzuciłem szatańskiego przyjaciela * 00:05:37:* Chciałem twoich butów, klejnotów wszystkiego co potrzebuję * 00:05:40:* Teraz w moich rękach mam nóż i broń * 00:05:42:* Myśle o sobie, uciekam * 00:05:44:* Muszę walczyć, uciekam?. * 00:05:45:* Widzę swoje narzędzie uderzyłem otwartą dłonią o nie * 00:05:47:* Mógłbyś w to uwierzyć * 00:05:49:* Próbują obrabować mnie z grzebienia?. * 00:05:51:* Yo, Rick, mój, mój, * 00:05:54:* Mój człowiek * 00:05:56:* Łap za mic |i wstrząsaj tym tłumem * 00:05:58:* Więc, jechałem|autobusem nr 41 * 00:05:59:* Czytałem gazetkę * 00:06:00:* Przyszła babcia * 00:06:01:* I nadepnęła|mi na but * 00:06:03:* Zaśmiałem się, chociaż|byłem trochę oburzony * 00:06:05:* Powiedziałem "O co |chodzi, babulu * 00:06:06:* Czy twoja|ślepa dupa jest zakurzona??" * 00:06:08:W dniu kiedy zobaczyłam Slick Rick', 00:06:10:który wtedy jeszcze był|Ricky D , 00:06:12:Dana Dane, i Doug E. Fresh|walka na Bronxie 00:06:14:był dniem kiedy naprawdę|poznałam hip-hop. 00:06:17:Wiedziałam tylko|rok później, że 00:06:18:Ricky D miał miał dołączyć|do Get Fresh Crew 00:06:20:i nagrać klsyk hip-hopu| The Show, 00:06:22:i oczywiście| La Di Da Di. 00:06:24:Dana Dane doszedł|parę lat później 00:06:27:z jego klasykiem|Cinderfella. 00:06:29:Ale czy wiedziałam 00:06:30:w jakim stopniu hip-hop mógł być|częścią mojego życia. 00:06:39:Hip-hop był tak młody,|naiwny, zagmatwany, 00:06:42:czasami niewinny, 00:06:44:i czasem|tak złośliwy jak ja. 00:06:47:I kiedy dorosłam... 00:06:49:- narazie, Dre.|- Narazie, Sid. 00:06:51:Hip-hop dorastał ze mną, 00:06:53:i w ciągu tej drogi pochłonął |cały mój bagaż... 00:06:55:moje marzenia. 00:06:57:Czułam hip-hop, 00:06:59:i hip-hop czuł mnie. 00:07:02:I znam każdego|kto kocha muzykę 00:07:05:czuje ją tak samo jak ja. 00:07:10:Wiesz, że ta mała|iprezka trwa 00:07:12:tylko dla ciebie. 00:07:14:Rozumiem. Zaraz|wychodzę. 00:07:15:Wiem, nie możesz|ciągle pracować. 00:07:17:To twój |ostatni dzień. 00:07:18:To książka. 00:07:19:Muszę ją skończyć|do końca tygodnia. 00:07:20:Dre jest na linii. 00:07:22:Przełączyć go?. 00:07:23:Taak. Przełącz go. 00:07:29:Co jest kotku?. 00:07:31:Hey, co tam maleńka?. 00:07:32:Wiesz że nie pozwoliłbym|ci wyjść bez 00:07:33:mojego tuszu, prawda?. 00:07:35:Wiem, że nie masz mnie|na speakerze, masz?. 00:07:38:Nie, nie. To znaczy tak, |ale to tylko ja. 00:07:42:To, co dobrego?. 00:07:44:Najpierw przeprosiny. 00:07:46:Co się stało?. 00:07:47:Najpierw przeprosiny.|Znasz zasady. 00:07:49:Powiedz to. "przepraszam|za bycie..." 00:07:52:Uh, przepraszam|za bycie 00:07:53:samolubem,|uh, dupkiem. 00:07:57:Zmiań to na|"niecierpliwym, aroganckim dupkiem." 00:08:00:Ok, nie dodawaj, Sid. 00:08:04:Powiedz mi coś.|Czy Simon wie 00:08:05:że moczyłeś|zanim skończyłeś 12 lat?. 00:08:06:Ok, ok, Przepraszam|za bycie 00:08:09:samolubnym,|aroganckim-- 00:08:11:Żadnego break-dancingu. 00:08:12:Jesteś szalony,|nie, nie, ty-- 00:08:14:Nie, ja nie |przekraczam tej granicy. 00:08:16:Powiedz to Dre. Mam|w rękach twoją recenzję. 00:08:19:Położę ją na spód|Tej sterty. No weź. 00:08:21:No dobra. 00:08:22:Żadnego break-dancingu... 00:08:24:Żadnego break-dancingu dupku 00:08:26:Kto czerpie korzyści|z tej przyjaźni 00:08:29:z piękną,|bystrą, poświęcającą się 00:08:33:piszącą o hip-hopie|w Los Angeles Times. 00:08:35:Nowy edytor Double XL. 00:08:38:Nowy edytor| Double XL 00:...
czekdysalt