jest schemat kolego ale w�asny wypracowany na podstawie do�wiadcze� i czytania ale je�li co� nie tak z reduktorem to kicha albo z dolotem powietrza wiec tak podam ci to co powiniene� mice ustawione przed regulacj� 1typ sondy lambda 0-1v 2 punkt neutralny lambda - 0,44 v 3 czas op�nienia odczytu sondy lambda 0:05 4 ty emulacji sondy lambda mo�e by� masa ale zostaw jak masz, je�li nie masz problem�w z jazd� na pb rodzaj uk�adu zap�onowego- pomijam bo masz na pewno ok 5 typ czujnika tps lin 0-5 v i kabel od tps podpi�� do kabelka na tps samochodu gdzie po wci�ni�ciu peda�u gazu pojawia sie narastaj�co 5 v ( nie ca�kiem od zera wciskania peda�u) 6 bezw�adnosc na biegu ja�owym tps ja mam 0.12 v ale nie koniecznie ale w tej okolicy gdzies 7 czas nak�adania benzyna gaz 0.1 zale�y jak ci sie prze�ancza z bp na lpg z szarpni�ciem , przyga�ni�ciem czy p�ynie , mo�esz po eksperymentowa� i znale�� odpowiedni� nstawe 8 awaryjny rozruch silnika zaznacz to umozliwia odpalanie z lpg po wcisniecu 15 sekund przycisku g 9 ustawienie wartosci pwa zostaw jak masz ale przewarznie to od 60 do 120 nawet - to nastawa silnika krokowego w ustalonym miejscu to takjakby punkt 0 dla komputera od kturego bedzie zamka� i otwiera� krokowca na podstawie nastaw z punkt�w 0d 10 do 13 kt�re s� regulmi otwierania sie i zamykania jakie ty stawiasz 10 min otwarcie na biegu ja�owym ok -10 ale dok�adnie puzniej 11 max otwarcie na biegu ja�owym ok + 15 ale dok�adnie puzniej 12 min otwarcie przy duzym opci�zeniu -40 nie ustawia sie dok�adnie bo silnik musi dostac ile chce 13 max otwarcie przy duzym opci�zeniu + 40 nie ustawia sie dok�adnie bo silnik musi dostac ile chce 14 zawansowane ustawienia silnika krokowego pierwsze dwie pozycje na 0 a 3 i 4 pozycja + 6 15 skok at do zadanej pozycji wy��czony 16 cut off wy��czony 17 g�rne ogranicze nie obrot�w ile chcesz przewarznie 6 tys 18 temp prze�anczanie na gaz tyle ile chcesz z�by ci sie prze��cza� 19 preferowany typ jazdy normalna Punkty od 9 do 13 narazie nie ruszaj i zapisz na kartce i teraz je�li b�dziesz mia� tak jak napisa�em to napisze ci dale co i jak ale jestem ciekaw jak tw�j tps jest zrobiony bo to zawa�y na nastawach ale tych koncowych dobra jedziemy dalej odpalasz auto podpinasz kompa i wchodzisz w zak�adek odczyt , oczywi�cie auto rozgrzane i prze��czone na lpg nastawy z punktu od 10 do 13 dajesz odpowiedni tak min ja�owe -40 max ja�owe +40 min obciazenia -40 max obci�rzenia +40 aby na nie blokowa�y odczyt�w z powodu z�ej nastawy tps lub jego braku najpierw wciskasz gaz i dajesz ok 3 tys obrot�w wska�nik sondy lambda musi biega� w r�wnych czasach od lewej do prawej je�li nie to: - jak zawiesza sie po lewej stronie to zwi�kszasz nastaw� z punktu 9 a� zacznie biega� r�wno od lewej do prawej - jak zawesza sie po prawej to zmniejszasz nastawe z punktu 9 jesli sie powiod�a nastawa to puszczasz gaz i silnik przewarznie pracuje na ja�owych ale niekiedy zdycha albo nie r�wno pracuje i znowu patrzysz na wskaznik sondy lambda , musi biega� w r�wnych czasach od lewej do prawej je�li nie to: - jak zawiesza sie po lewej stronie to wykrecasz srube na parowniku a� zacznie biega� r�wno od lewej do prawej jak zawiesza sie po prawej to wkr�casz a� zacznie biega� r�wno od lewej do prawej lecz nie koniecznie mo�e sie troch� zawiesza� po prawej to uchroni silnik przed ga�ni�ciem lub przygasanie podczas np w�anczania dmuchawy czy �wiate� ale to nie regu�a i teraz jak ustawi�e� to to powtarzasz od nowa na 3 tys obr i znowu na ja�owych potem spowrotem zapisane nastawy z punkt�w od 10 d0 13 przywracasz lub dajesz jak ja ci napisa�em potem je b�dziemy korygowa� je�li b�dziesz mia� jakies pytania to pisz a jak to za mocno zakr�cone to mo�emy pogada� na skaj pie lup telefonicznie to trudne do poj�cia ale ja ci to przedstawiam jak kawa na law� aby to wszystko opisa� trzeba by du�o stron napisa� i nawet sam producent tego nie robi a zeczywiscie to proste jak drut jak sie pojmie zasada dzia�ania ale ja ci jej nie napisa�em tylko napisa�em jak to ustawic
bati145