KODY USTEREK moduł sterujący DDE 2.1 silnik U25TD, X25TD12- rozpoczęcie procedury sprawdzania14- czujnik temperatury płynu chłodzącego zwarcie do masy P3015- czujnik temperatury płynu chłodzącego zwarcie z napięciem lub przerwa P3016- czujnik temperatury paliwa
( w pompie wtryskowej P68 ) zwarcie do masy17- czujnik temperatury paliwa ( w pompie wtryskowej P68 ) zwarcie z napięciem lub przerwa19- czujnik prędkości obrotowej silnika P51 nieprawidłowy sygnał21- czujnik położenia pedału przyspieszenia P 67 napięcie powyżej 4,61 V23- czujnik położenia pedału przyspieszenia P 67 nieprawidłowe działanie24- nadajnik prędkości jazdy
, dystans czujnik częstotliwości, blokada rozruchu K118 lub moduł ABS U 4.831- czujnik prędkości wału korbowego P51 przerwa w obwodzie34- obieg startu wtrysku - czujnik ruchu iglicy P66, zawór elektromagnetyczny-regulacja wtrysku Y2037- obieg prądowy łącznika światła hamulcowego S839- system alarmowy przeciwwłamaniowy odcina paliwo41- czujnik ciśnienia doładowania P65 zwarcie do masy lub przerwa42- czujnik ciśnienia doładowania P65 napięcie powyżej 4,9 V zwarcie z napięciem43- ciśnienie doładowania niewłaściwe dla biegu jałowego44- ciśnienie doładowania za duże lub za małe48- napięcie instalacji układu, za małe napięcie z akumulatora49- przekaźnik czasu wstępnego grzania silnika K2554- zawór odcinający paliwo Y5 zwarcie na masę55- awaria jednostki sterującej lub komórek pamięci EEPROM K7061- obieg objętości wtrysku P68 dotyczy końcówki 1, 2, 39, 14, 21 na K7064- obieg objętości wtrysku - mechanizm nastawczy pompy P68 dotyczy końcówki 1, 2, 39, 14, 21 na K7065- czujnik temperatury S58 modułu sterującego K7072- sygnał usterki z modułu sterującego, skrzynia automatyczna w trybie awaryjnym73- temperatura powietrza doładowującego za wysoka napięcie poniżej 333mV, zwarcie na masę74- temperatura powietrza doładowującego za niska, napięcie powyżej 4,98V - zwarcie z napięciem lub przerwa81- obieg startu wtrysku, czujnik sensora ruchu iglicy P66 zwarcie do masy lub przerwa82- obieg startu wtrysku, różnica w sygnale obrotów wału P51 i iglicy wtrysku P66, zapamiętane w następstwie - brakujące wtryski, mała ilość paliwa, uszkodzony zawór odcinający paliwa Y5,uszkodzony mechanizm nastawczy pompy i uszkodzony czujnik ilości wtrysku.83- obieg prądowy blokady rozruchu, funkcja blokady rozruchu działa nieprawidłowo lub dezaktywowana, miga kontrolka silnika, odłącza pompę paliwa84- obieg prądowy blokady rozruchu, moduł sterujący silnika nie rozpoznaje "sygnału imo" z blokady rozruchu, miga kontrolka silnika, odłącza pompę paliwa,85- obieg prądowy blokady rozruchu, moduł sterujący silnika nie rozpoznaje "sygnału imo" z blokady rozruchu, miga kontrolka silnika, odłącza pompę paliwa87- przepływomierz powietrza P44, zwarcie88- przepływomierz powietrza P44, zwarcie do masy lub przerwa89- przepływomierz powietrza P44, nieprawidłowe funkcjonowanie91- tempomat za małe napięcie, zwarcie na masę92- tempomat za duże napięcie, powyżej 4,7V - zwarcie lub przerwa w obwodzie lub pojazdy bez tempomatu95- uszkodzenie jednego lub więcej stopni w modle sterującym, zwarcie w obwodzie prądowym, towarzyszy temu usterka 34 i 4996- zawór recyrkulacji spalin Y1897- brak adaptacji pompy wtrysku
mysza_tka