Protokół.doc

(42 KB) Pobierz
Protokół 1/2008

Protokół  1/2009

z  posiedzenia  zespołu wychowawców  obozu  sportowo – tanecznego odbytego dnia ……………………………………………….. r.

 

Porządek spotkania:

1.     Zapoznanie z listą oraz kartami uczestników obozu.

2.     Analiza zaleceń lekarskich przekazanych z kartami uczestnika przez rodziców oraz wywiad z matkami uczestników.

3.     Podział uczestników obozu na grupy.

4.     Przydział opiekunów poszczególnych grup tanecznych.

5.     Zapoznanie z zakresem obowiązków , podstawowymi uprawnieniami oraz zapoznanie się PLANEM PRACY DYDAKTYCZNO- WYCHOWAWCZEJ OBOZU, programem szkoleniowego obozu sportowo – tanecznego, regulaminem uczestnika obozu sportowo – tanecznego, zaleceniami OGÓLNEGO INSPEKTORA SANITARNEGO, Regulaminem kąpieli wodnych i słonecznych, INSTRUKCJĄ POSTĘPOWANIA W RAZIE POŻARU, INSTRUKCJĄ BEZPIECZEŃSTWA POŻAROWEGO, regulaminem poruszania się po drogach podczas wycieczek i marszów oraz podczas podróży

6. Zalecenie przeprowadzenia w pokojach kontroli wyposażenia oraz sprawdzenia stanu urządzeń sportowych,

 

Ad.1) Zespół opiekunów zapoznał się szczegółowo z kartami zgłoszeniowymi uczestników obozu oraz zakwalifikował uczestników do grup.

Ad.2) Zespół opiekunów zapoznał się szczegółowo z kartami zgłoszeniowymi uczestników obozu ze szczególnym uwzględnieniem zaleceń lekarskich oraz uwag rodziców dotyczących stanu zdrowia dzieci. Leki zalecone przez lekarza otrzymują :

 

1.     ……………………………………………………………………………………

2.     ………………………………… ………………………………………………..

 

Podawane leki  wymagają nadzoru  w okresie przyjmowania ich przez dziecko.

Zalecenia zanotowano na podstawie wywiadu z matkami, które uczestniczyły w spotkaniu  na początku rady zespołu opiekuńczo-wychowawczego obozu.

 

Ad.3) Uczestników podzielono na 2 grupy.

Grupa II- dzieci z klasą taneczną B,C,D,E –27osób ,10-16 lat

Grupa III – dzieci z naboru- 9 osób - 9-12 lat

 

Ad.4) Zarząd ………………..powołał panią …………………………………na kierownika organizacyjnego w dniu …………….. Uchwała nr ……………….. w zakresie obowiązków zgodnie z umową należy koordynuowanie szkoleń, warsztatów, obozów tanecznych w okresie letnim i zimowym we współpracy z Zarządem.

Ze względu na liczebność grup przydzielono opiekunów w następujący sposób :

Grupa I15 osób (……………………………………………………………………………)

Grupa II9 dzieci (……………………………………………………………………………)

 

Ad.5) Kierownik obozu ……………………………….. – przedstawiła zakresy obowiązków kierownika i wychowawców obozu. Opiekunowie podpisali zakres czynności i odpowiedzialności wychowawcy obozu oraz deklaracje w sprawie życia i zdrowia dziecka w czasie pobytu dziecka na placówkach wypoczynku letnich i zimowych. Zapoznali się z instrukcją Państwowego Inspektora Sanitarnego, uczestniczyli w opracowaniu Regulaminów : Obozu, Poruszania się po drogach, Podróży. Oraz zapoznali się z Instrukcją PP.

 

Opiekunowie grup zapoznali się z programem szkolenia tancerzy. Opracowano ramowy rozkład dnia uczestnika obozu:

7.20-7.30 Pobudka

7.30-8.00 Toaleta poranna.

8.00-8.30   Śniadanie

8,30-9.30  Sprzątanie sal, przygotowanie do zajęć.

9.30-10.00  Gimnastyka

10.00 – 13.00  Szkolenie taneczne

13.00-13.15 Przygotowanie się do obiadu

13.15-13.45 Obiad

13.45-15.00  Zajęcia w grupach

15.00-18.00  Szkolenie taneczne

18.00-18.45  Zajęcia w grupach

18.45-19.00   Przygotowanie się do kolacji

19.00-19.30  Kolacja

19.30-21.00  Zajęcia taneczne – praktis

21.00-22.00 Toaleta wieczorna

22.00- 7.30 Cisza nocna

 

Wychowawcy podczas zbiórki grup zostali zobowiązani do przeprowadzenia pogadanek na temat podstawowych zasad bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz zapoznanie z regulaminem podróży.

Po zakwaterowaniu wychowawcy grup zostali zobowiązani do przeprowadzenia apelu oraz pogadanek na temat podstawowych zasad : podczas pobytu na plaży , zapoznanie młodzieży z regulaminem obozu , instrukcją PP, zaleceniami Ogólnego Inspektora Sanitarnego .

Opracowany regulamin uczestnika obozu uwzględniają prawa i obowiązki uczestnika. Podpisane przez uczestników regulaminy oraz instrukcje będą dołączone do dokumentacji wychowawców poszczególnych grup.

Ad. 6) Kierownik obozu zalecił wychowawcom przed rozpakowaniem bagaży dokonać wspólnie z uczestnikami przeglądu stanu technicznego  wyposażenia oraz sprawdzenia stanu urządzeń sportowych.

Na tym posiedzenie zakończono.

 

      Podpisy osób obecnych na spotkaniu:

Kadra opiekuńczo- wychowawcza:

                                                         .............................................................

                                                         .............................................................

                                                         ..............................................................

                                                              .............................................................

 

                                             Pielęgniarka:

                                                                     …………………………………………………….

2

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin