Diesel Leichtlauf SAE 10W- 40
OPIS Do silników Diesla. Olej silnikowy, przy produkcji którego wykorzystywany jest proces hydrokrakowania. Zwiększa moc silnika. Obniża tarcie i zużycie silnika, jak również zużycie oleju i paliwa. Gwarantuje znakomite smarowanie części silnika podczas zimnego startu i przy niskiej temperaturze. Przeciwdziała powstawaniu szlamów. Chroni silnik przed niszczącym tarciem rozruchowym. Uniwersalny całoroczny olej.
Przewyższa wymogi norm API- SJ/CF, ACEA: A3- 98, B3- 98. Uzyskał aprobatę firm: VW 500.00, 505.00 (1/97), MB 229.1.
Do silników: Diesel, Turbodiesel, TDI, Common Rail.
Odpowiada i spełnia następujące klasyfikacje i specyfikacje:
API CF
ACEA B3- 98
VW 500.00, 505.00 (1/97)
MB 229.1
DANE TECHNICZNE
Klasa lepkości : 10W- 40
ASTM- liczba barwy : 2,5
Gęstość w 150C : 0,885 g/cm3
Lepkość w 400C : 102 mm2/s
Lepkość w 1000C : 14,8 mm2/s
Wskaźnik lepkości : 152
Temperatura zapłonu : 2300C
Temperatura płynięcia : -340C
Temperatura zapłonu : 238 0C
Temperatura płynięcia : -35 0C
Verdampfungsverlust : 6,9 %
Wymiana oleju zgodnie z zaleceniami producenta samochodu.
POJEMNOŚCI OPAKOWANIA
1l Art. Nr. 1386
5l Art. Nr. 1387
20l Art. Nr. 1388
60l Art. Nr. 1389
205l Art. Nr. 1397
Nasze informacje opierają się na starannych badaniach i są jak najbardziej prawidłowe, jednak mogą one jedynie doradzać bez ponoszenia odpowiedzialności.
LIQUI MOLY Polska Sp. z o.o., ul. Cybernetyki 7, 02-677 Warszawa, tel.: (022) 321 07 01, fax.: (022) 321 07 03
1.
Morynks