Paczka mod�w do Morrowinda. Dzia�a z wersj� "Z�ota Edycja" - Morrowind + Dodatki. 1.6.1820 Szybka instrukcja: 1.Wypakuj archiwum do folderu z gr� i podmie� pliki. 2.W��cz menu startowe gry. W Plikach danych zaznacz wszystko z wyj�tkiem 4 plik�w Grass. -W opcjach w��cz tryb gry w oknie. 3.Terza odpalamy MGEgui z folderu z gr� (program wypakowa�e� z archiwum). a) W zak�adce Global Graphics wybieramy rozdzielczo�� - Change screen resolution. b) Zak�adka Render state. Mag and Min filters - Anisotropic Zaznaczamy - Hardware shader i AA colour fix c)Zak�adka Misc Zaznaczamy Update shader i Supply HDR d)Zak�adka Morrowind.ini Zaznaczamy High detail shadows e)Zak�adka Tools Wypieramy Shader editor - Edit active - wybieramy DX9 HLSL HDR 6 i klikamy save. 4.Przechodzimy do ostatniej zak�adki MGE - Distant Land. Wchodzimy do Distant land file creation. a)W zak�adce Plugins klikamy add i z folderu gry Data files wybieramy pliki.esm: Bloodmoon, 4 plik Grass, Morrowind, Seyda Neen, Tribunal. Klikamy otw�rz i przechodzimy do nast�pnej zak�adki. b)Land Textures - wybieramy ich rozdzielczo�. Przyk�adowo 1024 i 1024 klikamy Create Land. c)W zak�adceLand Mesh - World mesh detail ustawiamy na Ultra High. Masz s�aby sprz�t daj mniej (Medium). d) w zak�adce Statics nic nie zmieniamy jest optymalnie. Klikamy Create Statics i Finish. 5. wracamy do zak�adki Distant Land w MGE. Zaznaczamy Use Distant Land je�li program sam tego nie zrobi�. Distant Blur Strength - 5. Water Reflection - zaznaczamy wszystko. Zamykamy MGE i odpalamy gr�.
kasak122