CzytajTo.docx

(51 KB) Pobierz


Ruptawsky prezentuje:

 

Age of Mythology: Titansmod Prawdziwa moc bogów - wersja 1.26

 


http://pnmedia.gamespy.com/planetageofempires.gamespy.com/images/oldsite/units_hercules.jpg

 

1. Klika słów wstępu

 

Ta modyfikacja (czy jak kto woli mod) powstała w celu urozmaicenia, uatrakcyjnienia i zbalansowania gry Age of Mythology: Titans Expansion. Powstała z myślą o grze przez LAN z przyjaciółmi. Niektóre zmiany były inspirowane grą Age of Empires II, która nieco zmodowana (polecam Variable population mod 2.0a by Admiral Loki) stanowi dla mnie niemalże idealny wzór RTS-a.

Jako, że oprócz całkowitej konwersji (LotR) porządnych modów do AoM jest niewiele (są w ogóle jakieś?) postanowiłem zabrać się za odkurzenie i odświeżenie tej gry.  Chciałem aby boskie moce naprawdę były boskie i dawały czasem uczucie wesołej rozwałki. Nie chciałem jednak przesadzić z ich siłą. Oprócz tego poprawiłem również inne aspekty gry. Dzięki tej modyfikacji w grze jest dostępnych wiele nowych i zaskakujących dla przeciwnika taktyk. Życzę miłej gry.

 

2. Wymagania

 

Modyfikacja PRAWDZIWA MOC BOGÓW wymaga:

 

-zainstalowanej podstawowej wersji gry Age of Mythology zaktualizowanej do wersji 1.10 (patch 1.10)

- zainstalowanego dodatku Age of Mythology: Titans Expansion zaktualizowanego do wersji 1.03 (patch 1.03)

- instalacji oryginalnych łatek spolszczających (jest to opcjonalne). Mod był tworzony i testowany na wersji spolszczonej, ale powinien działać bez problemów na wersji angielskiej.

 

3. Sposób instalacji

 

Zawartość archiwum należy wypakować do głównego katalogu gry (np. C:\Gry\Age of Mythology) i zgodzić się na nadpisanie plików. W przypadku braku łatek polonizujących, nie należy wrzucać i podmieniać folderu history2 zawierającego wyłącznie zmodyfikowane opisy (twoje angielskie będą wtedy troszku nieaktualneJ).

Jak wrzucisz to raczej cię to nie zabije, ale w kilku opisach możesz mieć chyba krzaczki (brak znaków polskich). Nie wiem, nie testowałem czegoś takiego J.

 

4. Sposób dezinstalacji

 

Najłatwiej odinstalować grę i usunąć pozostałe po deinstalacji stare foldery z lokalizacji instalacji, a następnie ponownie zainstalować grę (sposób dla totalnych noobów). Jak ktoś jest sprytny to sobie porówna co jest podmieniane i zrobi wcześniej backup tych folderów.

 

5. Historia modyfikacji

 

Wersja 1.0:

-W zamkach (Fortress, Migdol Stronghold, Hill Fort i Palace) można teraz szkolić wieśniaków

-każda jednostka zajmuje 1 cap (miejsce)

-limit budowy zamków zmieniono z 10 na 100

-limit budowy wież zmieniono z 20 do 200

-limit budowy domów został zmieniony z 10 do 100 (w przypadku Atlantydy 50)

-limit szkolenia krasnoludów i wieśniaków  został zmieniony z 80 do 300

-poprawiono wpisy dotyczące niektórych zmodyfikowanych boskich mocy

-zmodyfikowano i zbalansowano wszystkie boskie moce

-dodano tytanom regeneracje HP +1 ( 1HP/s)

 

Wersja 1.1:

-moc zdrajca działa na Nidhogga , Syna Ozyrysa, wszystkich greckich  bohaterów, faraona, drugiego faraona ,  kapłanów i Drapieżycę wodną oraz lądową (Carnivora)

-moc implozja działa na Niddhogga i Syna Ozyrysa

-podwojono HP wszystkich greckich bohaterów, Polifemowi dodano zdolność leczenia i zmieniono cenę tego bohatera z 400 na 500 Gold.

-Herakles zadaje teraz największe obrażenia  cięte ze wszystkich bohaterów grecki

-zwiększono obrażenia cięte zadawane przez meteory ze 100 na 500

-wzmocniono technologię murarstwo (masons) (z 0.05 pancerz przeciw obrażeniom miażdżonym do 0.10) i architekci (architects) (z 0.05 do 0.10)

-wzmocniono pancerz przeciw obrażeniom miażdżonym : wież, bram, wszystkich elementów murów (wall long, wall medium, wall short, wall connector ) z 0.05 do 0.15,

-zmieniono wartość pancerza przeciw obrażeniom miażdżonym dla Fortress, Hill fort, Migdol Stronghold i Palace z 0.05 na 0.20

-dodano zmodyfikowany wpis dotyczący drzewa Hesperyd

 

Wersja 1.2

-zmieniono parametry Fimbulwinter wilków: pancerz przeciw obrażeniom kłutym (pierce armor) ze 0.70 na 0. 35; obrażenia sieczne (hack) z 14 na 12 i usunięto obrażenia miażdżone.

-zwiększono obrażenia burzy z piorunami, obrażenia kłute (pierce) z 200 do 600 i miażdżone (crush) ze 150 do 600.

-zmodyfikowano koszt szkolenia Heraklesa na 600 Food

- dodano 26 nowych map, których nie jestem autorem (compiled by Enki)

-zwiększono liczbę drzew Gai z 55 do 65

Wersja 1.21

-relikty oprócz swoich starych właściwości generują złoto tak jak w Age of Empires II

-dodano możliwość rotacji budynku przed jego postawieniem (created by momcrac2010)

Żeby obrócić budynek należy przytrzymać klawisz lewy SHIFT i posłużyć się scrollem myszy

-„zamki” zapewniają 1 cap

Wersja 1.22

-zmodyfikowano parametry i ceny wszystkich machin oblężniczych. Teraz zadają również racjonalne obrażenia jednostkom wojskowym i wieśniakom. W oryginalnej wersji gry dochodziło do śmiesznej sytuacji w której np. katapulta nie była w stanie zabić wieśniaka, natomiast bez problemu rozwalała statek albo mur.

-zmodyfikowano nieznacznie część opisów machin oblężniczych.

 

NAZWA

CENA

Bazowe obrażenia

WOOD

GOLD

CRUSH

PIERCE

HACK

petrobolos

275

275

17

5

17

katapulta

275

...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin