· Na czym polega strojenie indukcyjnego czujnika pętlowego
· Dlaczego stosujemy skokową zmianę częstotliwości ?
· Co to jest elektryczna długość pojazdu
· Schemat blokowy indukcyjnego detektora pętlowego wraz z zaznaczeniem elementów regulacji
· Charakterystyka impedancja – częstotliwość
· Jak zmienia się częstotliwość jak się pojawia pojazd
· Zasada działania detektora mikroprocesorowego (Jak wykrywany jest pojazd) ?
· Wpływ wysokości pojazdu na pomiar (detekcje)
· Na czym polega strojenie na ciemne i na jasno
· Od czego zależy czułość indukcyjnego czujnika pętlowego
· Zalety indukcyjnych czujników pętlowych
· Co to jest tło akustyczne
· Mierniki hałasu
· Zasady wykonywania pomiarów
· Co to jest i dlaczego jest stosowana charakterystyka korekcyjna A
· Dlaczego stosujemy poziom ekwiwalentny dźwięku
· Poziom równoważny
· Co to jest fon
· Kiedy wyznaczamy poziom eksploatacyjny dźwięku
· Na czym polega prognozowanie hałasu
· Charakterystyka ucha ludzkiego
· BRAK WEJŚCIÓWKI J
· Jak wyznaczamy charakterystykę A=f(t) jako wielomian n-tego stopnia (tu n podaje) metodą analityczną i graficzną – opisać jedną z zadanych metod
· Związek prędkości odcinkowej i podróży
· Algorytm różniczkowania graficznego
· Jak za pomocą jednego detektora pętlowego wyznaczyc strukturę rodzajową ruchu
· Zadanie naprzemiennie: - albo dwa detektory
- albo jeden detektor i wąż pneumatyczny
- albo dwa węże
· Od czego zależy liczność próby
- od założonego błędu (rozproszenie wyników)
- wariancji
· Zasada działania czujnika radarowego.
· Narysować funkcję gęstości prawdopodobieństwa w obserwacji chwilowej dla różnych poziomów swobody ruchu
· Funkcja dystrybuanty rozkładu prędkości Zaznaczyć punkty charakterystyczne
· Czy radarowy miernik umożliwia obserwacje w obserwacji lokalnej, chwilowej, czy obu ?
· Jak wyznaczyć Em(V) mając prędkości odcinkowe (chyba) :P
· Narysować rodzinę dystrybuant w obserwacji lokalnej w różnych prędkościach
· Co to jest prędkość projektowa i prędkość miarodajna?
· BRAK J
Transport-materialy