ODPAMIĘTANE PYTANIA
1. Jak okreslić inaczej kategorię produktów zółtych------------ nałe zagrożenia2. Homor w radiu---------3 pytania o kategorie produktów3. efekt śpiocha4. avokado
5. kobiety i kupowanie toników6. Postawa jawna i ukryta a Big Brother7. k (obliczanie)8. k - zawiera się między 1-109. perswazja sublimalna i badanie z lat 50 - jaki wniosek?10. w dzisiejszych czasach kampanie polityczne nastawione na soft advert.
11. optymalne: obraz/grafika na lewo, treśc na prawo12. najpierw uwaga w centralny pkt optyczny13. ile będzie miała reklama prasowa (2cm do kwadratu), gdy chce sięja powiększyc dwukrotnie - 8?14. gdy elementy blisko siebie tworzą figurę - jakie to prawo?
Co do wcześniejszego, to produkty żółte - zagrożenie?? Małeprzyjemności moim zdaniem.A jakie powinny być odpowiedzi przy pozostałych pytaniach o kolory?
15. wzrost kandydatów w polityce16. jak się ma długość reklamy do efekty czystej ekspozycji17. co wyszło w badaniach dolinskiego dotyczących odporności na reklamy18. obliczyć k dla wartości 200g i przyrostu 20g
pytanie nr 7 = nr 18 ;-)
18. efekt śpiocha19. reguła prawej ręki20. oglądanie niewyraźnych obrazków21. lojalność klientów wobec marki22. marki mało popularne - a lojalność????
22. analogia ekspertów i podobieństwo laików23. co oznaczało reclamare
24. Ruch w reklamie - że wkurzał badanych, że im szybszy, tym lepiejzapamiętywali, ze jak w następnym bloku zmiana tempa to ten wolniejszypamiętali lepiej...?Która odpowiedź tam miała być? Ja dałam to ostatnie...
w jednym pytaniu o kolorach chodziło o najmniej a w drugim onajbardziej skuteczną reklamę produktu z użyciem humoru. też się natym zawiesiłam...
a jak zaznaczyliście z tym ruchem/tempem animacji?!
psychologia-UJ