Falun Gong.doc

(349 KB) Pobierz
FALUN GONG

FALUN GONG

LI HONGZHI LUNYU

„Fa Buddy” jest najbardziej dogl bne; ze wszystkich teorii tego  wiata jest najbardziej zlo on i nadzwyczajn nauk . eby zbada t dziedzin , ludzko musi dokona fundamentalnej zmiany w konwencjonalnym my leniu. W przeciwnym razie prawda o wszech wiecie pozostanie na zawsze tajemnic dla ludzko ci, a zwykli ludzie b d na zawsze pelza w granicach wyznaczonych przez ich wlasn ignorancj .

Czym wi c dokladnie jest Fa Buddy? Czy jest religi ? Czy jest filozofi ? To jest tylko pojmowanie „nowoczesnych badaczy buddyzmu”, którzy studiuj jedynie teorie. Rozpatruj to jako filozoficzn kategori do krytycznych studiów i tak zwanych bada naukowych. W rzeczywisto ci „Fa Buddy” nie jest tylko t male k porcj udokumentowan w wi tych pismach, gdy jest to tylko „Fa Buddy” na poziomie elementarnym. „Fa Buddy” jest wgl dem we wszystkie tajemnice. Zawiera w sobie wszystko i niczego nie pomija - od cz steczek i molekul, do wszech wiata, od czego jeszcze mniejszego do czego jeszcze wi kszego. Jest ujawnieniem natury wszech wiata, Zhen-Shan-Ren, wyra anej na ró nych poziomach i maj cej ró ne warstwy znaczenia. Jest równie tym, co szkola Tao nazywa „Tao” albo co szkola Buddy nazywa „Fa”.

Jakkolwiek zaawansowana stala si wspólczesna wiedza ludzka, jest ona w dalszym ci gu tylko cz ci tajemnic wszech wiata. Gdy tylko wspomnimy o specyficznych zjawiskach „Fa Buddy” zaraz kto skomentuje: „ yjemy ju w wieku elektroniki i nauka jest bardzo zaawansowana. Statki kosmiczne dotarly ju do odleglych planet, a wy w dalszym ci gu przywolujecie te przestarzale przes dy”. Mówi c wprost, bez wzgl du na to jak zaawansowany jest komputer, w dalszym ci gu nie dorównuje on ludzkiemu mózgowi, który do dnia dzisiejszego pozostaje niezgl bion enigm . Bez wzgl du na to jak daleko mo e lata statek kosmiczny, nie jest on w stanie podró owa poza ten wymiar fizyczny, w którym egzystuje nasza ludzka rasa. To, co mo na zrozumie za po rednictwem wspólczesnej ludzkiej wiedzy, jest ekstremalnie powierzchowne i nieznaczne, dalekie jest to od autentycznego zrozumienia prawdy wszech wiata. Niektórzy ludzie nawet nie o mielaj si stawi czola, poruszy tematu albo przyj

faktów obiektywnie istniej cych zjawisk, poniewa s zbyt konserwatywni oraz nie chc zmieni konwencjonalnego my lenia. Tylko poprzez „Fa Buddy” mo na calkowicie ujawni tajemnice wszech wiata, czasoprzestrzeni i organizmu ludzkiego. Jest ono w stanie prawdziwie odró ni prawo od nikczemno ci, dobro od zla i wyeliminowa wszelkie bl dne koncepcje równocze nie przedstawiaj c to, co jest prawidlowe.

Wiod ca ideologia wspólczesnej nauki ludzkiej ograniczona jest w badaniach i rozwoju tylko do tego fizycznego wiata, pod a ona drog , na której podmiot nie b dzie badany dopóki nie jest uznany. Ludzie nie o mielaj si przyjrze zjawiskom, które s nieuchwytne i niewidoczne w naszym wymiarze, ale które obiektywnie istniej i s odzwierciedlane w naszym wymiarze fizycznym jako rzeczywiste objawy, odrzucaj c je jako niewyja nione zjawiska. Uparci ludzie bezpodstawnie próbuj wyja nia , e to s naturalne zjawiska, a ci, którzy maj ukryte zamiary, wbrew swoim sumieniom, po prostu pi tnuj je jako przes dy. Ci, którzy s oboj tni, po prostu trzymaj si z daleka od problemu, usprawiedliwiaj c si tym, e nauka nie jest jeszcze dostatecznie zaawansowana. Je eli ludzie b d w stanie na nowo spojrze na siebie i na wszech wiat oraz zmieni swój sztywny sposób my lenia, ludzko zrobi du y krok naprzód. „Fa Buddy” umo liwia ludzko ci zrozumienie bezgranicznego, niezmiernego wiata. Poprzez wieki, tylko „Fa Buddy” bylo w stanie w kompletny sposób przedstawi jasny opis ludzko ci, ka dego wymiaru materialnej egzystencji,  ycia i calego wszech wiata.

Li Hongzhi

Spis Tre ci

I. Wprowadzenie ............................................................. 12

1. ródla Qigong .................................................................... 12 2. Qi i gong ............................................................................ 14 3. Moc energii i nadprzyrodzone zdolno ci .............................. 15 3.1 Moc energii rozwija si poprzez kultywowanie xinxing ....... 15 3.2 Nadprzyrodzone zdolno ci nie s tym, do czego d kultywuj cy ..................................................................... 16 3.3 Obchodzenie si z moc energii ......................................... 19 4. Trzecie oko ........................................................................ 20 4.1 Otwarcie trzeciego oka ...................................................... 20 4.2 Poziomy trzeciego oka ...................................................... 22 4.3 Widzenie na odleglo ...................................................... 24 4.4 Wymiary .......................................................................... 25 5. Leczenie poprzez qigong a leczenie szpitalne ........................ 27 6. Qigong szkoly Buddy a buddyzm ....................................... 29 6.1 Qigong szkoly Buddy ....................................................... 30 6.2 Buddyzm ......................................................................... 31 7. Prawe drogi kultywowania i drogi zla .................................. 32 7.1 Pangmen Zuodao ............................................................. 32 7.2 Sztuka walki qigong ......................................................... 33 7.3 Odwrotne kultywowanie i po yczanie gong ....................... 34 7.4 J zyk kosmiczny .............................................................. 35 7.5 Duchowe zawladni cie ..................................................... 36 7.6 Prawa praktyka mo e sta si zl drog kultywowania ...... 37

II. Falun Gong ................................................................ 39

1. Funkcje Falun ................................................................... 39 2. Konfiguracja Falun ............................................................ 41 3. Cechy kultywowania Falun Gong ....................................... 42 3.1 Fa oczyszcza praktykuj cego ........................................... 43 3.2 Kultywowanie wiadomo ci Glównej................................. 44 3.3 wicz nie zwa aj c na kierunek i por .............................. 45 4. Kultywowanie zarówno umyslu jak i ciala ........................... 46 4.1 Przemiana benti ............................................................... 47 4.2 Niebia ski Obwód Falun .................................................. 47 4.3 Otwarcie meridianów ........................................................ 49 5. My lenie intencyjne ............................................................ 50

10

6. Poziomy kultywowania w Falun Gong ................................ 52 6.1 Kultywowanie na wy szych poziomach ............................. 52 6.2 Przejawy gong .................................................................. 53 6.3 Kultywowanie Fa poza Trój wiatem .................................. 54

III. Kultywowanie Xinxing ............................................... 55

1. Wewn trzne znaczenie xinxing ............................................ 55 2. Straty i zyski ...................................................................... 57 3. Jednoczesne kultywowanie Zhen–Shan–Ren ....................... 60 4. Wyzbywanie si zazdro ci ................................................... 62 5. Pozbywanie si przywi za ................................................ 64 6. Karma ............................................................................... 66 6.1 ródla Karmy................................................................... 66 6.2 Eliminowanie Karmy ........................................................ 68 7. Demoniczne zaklócenia ...................................................... 71 8. Wrodzona jako i jako o wiecenia ................................... 73 9. Jasny i czysty umysl .......................................................... 76

IV. System Praktykowania Falun Gong ............................ 79

1. Budda pokazuje tysi c r k ................................................. 79 2. Postawa stoj ca Falun ........................................................ 91 3. Przenikanie dwóch kra ców kosmicznych .......................... 95 4. Niebia ski Obwód Falun .................................................. 101 5. Wzmacnianie niebia skich sil ........................................... 107 Podstawowe zasady i kilka slów ostrze enia odno nie praktykowania Falun Gong ............................................ 117

V. Pytania i Odpowiedzi ................................................. 119

1. Falun i Falun Gong .......................................................... 119 2. Zasady i metody praktykowania ....................................... 124 3. Kultywowanie xinxing ...................................................... 148 4. Trzecie oko ...................................................................... 154 5. Problemy i cierpienia ........................................................ 162 6. Wymiary i ludzko .......................................................... 164

Slownik Poj ............................................................... 166 Nazwy wicze i ich wymowa ......................................... 170 Falun Dafa w Polsce i na wiecie ................................... 172

ROZDZIAL I

Wprowadzenie

W naszym kraju - Chinach, qigong pochodzi z czasów staro ytnych i ma dlug histori . Dlatego te Chi czycy maj naturaln przewag w praktykowaniu qigong. Dwie szkoly qigong, szkola Buddy i szkola Tao, b d ce prawymi metodami kultywowania, udost pnily spoleczno ci wiele wielkich metod kultywowania, które wcze niej nauczane byly tylko w odosobnieniu. Metoda kultywowania w szkole Tao jest bardzo unikalna, podczas gdy szkola Buddy ma swoj wlasn metod kultywowania. Falun Gong jest zaawansowan metod kultywowania w szkole Buddy. Na zaj ciach, na pocz tku ureguluj wasze ciala, doprowadzaj c je do stanu pozwalaj cego na zaawansowane kultywowanie, a nast pnie umieszcz w nich Falun i mechanizmy energii. Naucz was równie wicze . Dodatkowo, mam równie Fashen, które b d was chroni . Jednak posiadanie tylko tych elementów jest niewystarczaj ce, poniewa nie mog one osi gn celu, jakim jest rozwój gong - niezb dne jest równie wasze zrozumienie podstaw kultywowania na wy szym poziomie. Tym zajmuje si ta ksi ka.

Nauczam gong na wy szym poziomie, dlatego te nie b d omawial kultywowania jakiegokolwiek konkretnego meridianu, punktu akupunktury czy miejsca przeplywu energii. Nauczam praktyki kultywowania Dafa – Dafa, dla prawdziwej praktyki kultywowania w kierunku wy szych poziomów. Na pocz tku mo e to brzmie niewyobra alnie. Ale jak dlugo ci, którzy oddani s praktykowaniu qigong, dokladnie zbadaj i do wiadcz go, tak dlugo odnajd wewn trz niego wszystkie cuda i subtelno ci.

1.              ródla Qigong

Qigong w obecnym rozumieniu, pierwotnie nie nazywalo si qigong. Qigong wywodzi si z kultywowania w odosobnieniu upra-wianego przez staro ytnych Chi czyków i z systemów kultywowania wyst puj cych w religiach. Dwuwyrazowa nazwa „qigong” nie wyst puje w  adnych tekstach Dan Jing, Tao Zang i Tripitaka. Podczas rozwoju naszej, obecnej ludzkiej cywilizacji,

qigong przeszedl przez okres, kiedy religie byly jeszcze w pocz tkuj cych formach. Qigong istnial zanim jeszcze uformowaly si religie. Po uformowaniu si religii byl przez nie troch „zabarwiony”. Oryginalnymi nazwami qigong byly: Wielka Droga Kultywowania Buddy i Wielka Droga Kultywowania Tao. Mial on równie dodatkowe nazwy, takie jak Dziewi ciokrotna Wewn trzna Alchemia, Droga Arhata, Dhyana Vajra, itd. Obecnie u ywamy nazwy „qigong” aby lepiej pasowala do wspólczesnej ideologii i aby latwiej j bylo popularyzowa w spolecze stwie. W rzeczywisto ci qigong jest czym , co istnieje w Chinach wyl cznie w celu kultywowania ludzkiego ciala.

Qigong nie jest czym wymy lonym przez t cywilizacj . Ma do dlug histori si gaj c zamierzchlych czasów. Kiedy wi c powstal qigong? Niektórzy twierdz , e qigong ma 3000 lat i byl bardzo popularny w czasach dynastii Tang. Niektórzy mówi , e jego historia ma 5000 lat - tyle ile chi ska cywilizacja. Na podstawie odkry archeologicznych niektórzy s dz , e jego historia ma 7000 lat. Osobi cie uznaj qigong za co wymy lonego nie przez wspólczesn ludzko - jest on kultur prehistoryczn . Zgodnie z badaniami ludzi posiadaj cych nadprzyrodzone zdolno ci, wszech wiat, w którym  yjemy jest czym , co zostalo zrekonstruowane po dziewi ciu eksplozjach. Planeta, któr zamieszkujemy byla niszczona wiele razy. Za ka dym razem po jej rekonstrukcji, ludzko ponownie zaczynala rozmna a si . Obecnie odkryli my ju , e na wiecie istnieje wiele rzeczy, które przewy szaj wspólczesn cywilizacj . Zgodnie z teori ewolucji Darwina, ludzie wywodz si od malp i wiek cywilizacji nie przekracza 10 000 lat. Pomimo to, odkrycia archeologiczne ujawnily freski w jaskiniach Alp europejskich, które maj 250 000 lat. Freski reprezentuj wysoki poziom artystyczny, daleko poza zasi giem mo liwo ci wspólczesnych ludzi. W muzeum Uniwersytetu Narodowego w Peru znajduje si du y glaz, na którym wyryta jest posta , trzymaj ca teleskop i obserwuj ca ciala niebieskie. Posta ta ma ponad 30 000 lat. Jak wiemy Galileusz wynalazl teleskop powi kszaj cy 30 krotnie w 1609 roku, zaledwie ponad 300 lat temu. Jak to jest mo liwe, eby teleskop istnial ponad 30 000 lat temu? W Indiach znajduje si elazny slup, w którym zawarto  elaza przekracza 99%. Nawet wspólczesna technologia wytapiania

nie jest w stanie wyprodukowa elaza o tak wysokiej czysto ci, przerasta to poziom dzisiejszej technologii. Kto stworzyl te cywilizacje? W jaki sposób ludzie, którzy w tamtych czasach byliby mikroorganizmami, mogli stworzy takie rzeczy? Informacje te zwrócily uwag naukowców z calego wiata. Poniewa odkrycia te s nie do wyja nienia, zostaly nazwane „kultur prehistoryczn ”.

W ró nych okresach ró ny byl poziom nauki. W niektórych okresach byl dosy wysoki – przerastal wspólczesn ludzko . Ale cywilizacje te ulegly zagladzie. Dlatego te twierdz , e qigong nie zostal wymy lony lub stworzony przez wspólczesnego czlowieka, ale zostal przez niego odkryty i udoskonalony. Jest kultur prehistoryczn .

Tak naprawd , to qigong nie jest wyl cznie wytworem naszego kraju. Istnieje równie w innych krajach, ale tam nie nazywaj go qigong. W krajach zachodnich takich jak Stany Zjednoczone, Wielka Brytania itd., nazywany jest magi . David Copperfield, magik z USA, jest mistrzem nadprzyrodzonych zdolno ci i kiedy zaprezentowal sztuk przenikni cia przez Wielki Mur Chi ski. Przed przenik-ni ciem przez mur nakryl si bialym materialem, wszedl w mur i przenikn l na drug stron . Dlaczego tak zrobil? W ten sposób wielu ludzi uznalo to za magiczne przedstawienie. Musial tak zrobi , poniewa wiedzial,  e w Chinach  yje wiele osób o wielkich nadprzyrodzonych zdolno ciach. Obawial si przeszkód z ich strony i dlatego nakryl si , zanim wszedl do  rodka. Gdy wychodzil wystawil jedn r k , uniósl material i wyszedl. „Eksperci zwracaj uwag na sztuczki, natomiast zwykli ludzie oczekuj rozrywki”. W ten sposób publiczno uznala to za magiczn sztuczk . Te nadprzyrodzone zdolno ci nazywane s magi , poniewa nie s u ywane do kultywowania ciala ludzkiego, ale do czynienia cudów i rozrywki na scenie. Na niskim poziomie qigong jest w stanie zmieni stan organizmu osoby, w rezultacie uzdrawiaj c j i polepszaj c sprawno fizyczn . Na wy szym poziomie qigong odnosi si do kultywowania benti.

2. Qi i gong

Qi jak nazywamy to dzisiaj, przez staro ytnych nazywane bylo Ci. W zasadzie s tym samym, poniewa obydwa okre lenia odnosz

si do qi wszech wiata - bezksztaltnej, niewidocznej substancji, która przenika wszech wiat. Qi nie odnosi si do powietrza. Poprzez kultywowanie energia tej substancji zostanie uaktywniona w ciele czlowieka. Zmienia stan fizyczny ciala, w rezultacie uzdrawiaj c i polepszaj c sprawno fizyczn . A jednak qi jest tylko qi - ty posiadasz qi, on ma qi i qi jednej osoby nie mo e mie wplywu kontroluj cego na qi innej osoby. Niektórzy twierdz , e qi mo e wyleczy z choroby, lub e osoba mo e przesla swoje qi do drugiej osoby, aby j uleczy . Tego typu stwierdzenia nie maj podstawy naukowej, poniewa qi wcale nie jest w stanie wyleczy z choroby. Je li w dalszym ci gu cialo praktykuj cego posiada qi, to oznacza, e nie osi gn lo ono jeszcze stanu Mlecznobialego Ciala. Znaczy to, e osoba w dalszym ci gu mo e by chora.

Osoba, która poprzez praktykowanie osi gn la zaawansowane zdolno ci, nie emituje qi. Emituje natomiast wi zk wysokiej energii. Jest to substancja o wysokiej energii, która objawia si w postaci  wiatla o drobnych cz steczkach i du ej g sto ci. To jest gong. Tylko gong mo e mie kontroluj cy wplyw na zwyklych ludzi i tylko gong mo e leczy ich dolegliwo ci. Jest takie powiedzenie: „ wiatlo Buddy promieniuje wsz dzie, poprawia i harmonizuje wszystko”. Znaczy to, e ci, którzy kultywuj wedlug Prawej Drogi maj niezmiern energi . Gdziekolwiek pojawi si taka osoba, wszelkie anormalne warunki w zasi gu jej energii mog zosta skorygowane i przywrócone do normalno ci. Na przyklad, choroba jest anormalnym stanem ciala i zniknie, gdy ten stan zostanie skorygowany. Mówi c jeszcze pro ciej gong jest energi . Gong ma wla ciwo ci fizyczne, praktykuj cy poprzez kultywowanie mog do wiadczy i spostrzec jej istnienie.

3. Moc energii i nadprzyrodzone zdolno ci

3.1 Moc energii rozwija si poprzez kultywowanie xinxing

Gong, który prawdziwie okre la poziom mocy energii u czlowieka nie jest rozwijany poprzez wiczenia. Rozwijany jest poprzez przemian substancji Cnoty i poprzez kultywowanie xinxing. Przemiany tej nie osi gniemy poprzez uruchomienie pieca i tygla, i oczyszczanie dan za pomoc ziól leczniczych‚ tak jak to sobie wyobra aj zwykli ludzie. Gong, o którym mówimy, ksztaltuje

si poza cialem i rozpoczyna si od dolnych partii ciala. Po uszlachetnieniu xinxing, gong ro nie wzwy w ksztalcie spirali, calkowicie formuj c si poza cialem. Nast pnie, gdy osi gnie czubek glowy rozwija si w kolumn energii. Wysoko kolumny energii okre la poziom gong danej osoby. Kolumna energii istnieje w gl boko ukrytym wymiarze, dlatego te przeci tny czlowiek ma trudno ci z jej ujrzeniem.

Nadprzyrodzone zdolno ci wzmacniane s poprzez moc energii. Im wy sza jest moc energii i im wy szy jest poziom osoby, tym wi ksze s nadprzyrodzone zdolno ci i tym latwiejsze ich u ycie. Ludzie, u których moc energii jest mniejsza maj slabsze nadprzyrodzone zdolno ci, trudniej jest im je zastosowa , a niektóre z nich s zupelnie niedost pne do u ycia. Nadprzyrodzone zdolno ci same w sobie nie reprezentuj ani poziomu mocy energii, ani poziomu w kultywowaniu. To, co okre la poziom danej osoby to moc energii, a nie nadprzyrodzone zdolno ci. Niektórzy ludzie kultywuj w „zamkni tym” stanie i chocia ich moc energii jest bardzo du a to nie mog okazywa wielu nadprzyrodzonych zdolno ci. Moc energii jest decyduj cym czynnikiem i rozwijana jest poprzez kultywowanie xinxing. To jest najwa niejsze.

3.2 Nadprzyrodzone zdolno ci nie s tym, do czego d kultywuj cy

Wszyscy praktykuj cy zainteresowani s nadprzyrodzonymi zdolno ciami. W spolecze stwie, nadprzyrodzone zdolno ci s atrakcyjne i wielu ludzi chce pozyska kilka z nich. Ale bez dobrego xinxing, osoba nie b dzie w stanie tych nadprzyrodzonych zdolno ci posi .

Zwykli ludzie mog posi              niektóre nadprzyrodzone zdolno ci wl cznie z otwartym trzecim okiem, jasnoslyszeniem, telepati , przewidywaniem przyszlo ci itd. Ale nie wszystkie z tych nad-przyrodzonych zdolno ci pojawi si na etapie Stopniowego O wiecenia, jako  e ró ni si one u poszczególnych osób. Dla zwyklego czlowieka niemo liwo ci jest pozyskanie takich nadprzyrodzonych zdolno ci jak przemiana w tym wymiarze fizycznym jednego rodzaju substancji w drug - nie jest to co , co zwykli ludzie mog posiada . Wielkie nadprzyrodzone zdolno ci rozwijane s tylko poprzez kultywowanie po narodzinach. Falun

Gong byl rozwini ty w oparciu o zasady wszech wiata, dlatego te wszystkie nadprzyrodzone zdolno ci istniej ce we wszech wiecie istniej w Falun Gong. Wszystko zale y od tego jak praktykuj cy kultywuj . Nie uwa a si za co zlego my li o uzyskaniu kilku nadprzyrodzonych zdolno ci. Jednak nadmiernie intensywne d enie ku ich posiadaniu jest czym poza normaln my l i spowoduje negatywne skutki. Osoba, która uzyska nadprzy-rodzone zdolno ci na niskim poziomie, b dzie miala z tego maly po ytek; chyba tylko taki, e próbuj c popisywa si nimi przed zwyklymi lud mi stanie si od nich silniejsz . W takim przypadku wskazuje to dokladnie na to, e ta osoba nie ma wysokiego xinxing i  e sluszne jest nie dawanie takiej osobie nadprzyrodzonych zdolno ci. Je eli da si nadprzyrodzone zdolno ci ludziom o zlym xinxing, mog oni u y niektóre z nich do popelniania zlych uczynków. Poniewa xinxing u takich osób nie jest solidny, nie ma gwarancji, e nie zrobi oni czego zlego.

Z drugiej strony adna z nadprzyrodzonych zdolno ci, która mo e zosta pokazana lub zademonstrowana nie mo e zmieni ludzkiego spolecze stwa ani te zmieni normalnego  ycia spolecznego. Prawdziwych nadprzyrodzonych zdolno ci o wysokim poziomie nie wolno u y na pokaz, poniewa ich wplyw i niebezpiecze stwo ich u ycia bylyby zbyt du e, np. osoba nigdy nie zademonstruje burzenia du ego budynku. Z wyj tkiem ludzi, którzy spelniaj specjalne misje, u ywanie wielkich nadprzy-rodzonych zdolno ci jest zabronione, nie mog one te by ujawnione. Dzieje si tak dlatego, e s one powstrzymywane przez mistrzów wysokiego poziomu.

A jednak niektórzy zwykli ludzie nalegaj na mistrzów qigong,  eby robili pokazy i zmuszaj ich do zademonstrowania swoich nadprzyrodzonych zdolno ci. Ludzie, którzy takie zdolno ci posiadaj nie chc ich u ywa na pokaz, gdy maj zakaz ich ujawniania. Demonstrowanie ich mialoby wplyw na stan calego spolecze stwa. Ludziom, którzy naprawd posiadaj wielk Cnot zabronione jest publiczne u ywanie nadprzyrodzonych zdolno ci. Niektórzy mistrzowie qigong czuj si okropnie w trakcie pokazów, a po ich zako czeniu chc plaka . Nie zmuszajcie ich do robienia pokazów! Ujawnianie tych rzeczy bardzo ich niepokoi. Ucze

przyniósl mi czasopismo. Poczulem odraz z chwil , gdy zacz lem je czyta . Wspominano tam o maj cej si odby mi dzynarodowej konferencji qigong. Ludzie posiadaj cy nadprzyrodzone zdolno ci mogli wzi udzial w zawodach, a ci z najwi kszymi nadprzy-rodzonymi zdolno ciami mogli uczestniczy w tej konferencji. Po przeczytaniu tego bylem zaniepokojony przez kilka dni. Nadprzy-rodzone zdolno ci nie s czym , co mo na publicznie demonstrowa na zawodach – pokazywanie ich publicznie jest godne po alowania. Zwykli ludzie koncentruj si na praktycznych rzeczach w tym doczesnym wiecie, ale mistrzowie qigong musz zachowa godno .

Czym jest motywowana ch posiadania nadprzyrodzonych zdolno ci? Odzwierciedla sfer my lenia praktykuj cego i jego d enia. Czlowiek, który ma nieczyste zamiary i zawodny umysl b dzie mial male prawdopodobie stwo uzyskania wielkich nadprzyrodzonych zdolno ci. Dzieje si tak dlatego,  e zanim staniesz si calkowicie o wiecony, to co widzisz jako dobro lub zlo oparte jest wyl cznie na normach tego wiata. Nie jeste w stanie widzie ani prawdziwej natury rzeczy, ani karmicznych zwi zków pomi dzy nimi. Walki pomi dzy lud mi, wyzywanie i zn canie si s z pewno ci spowodowane przez karmiczne zwi zki. Je eli nie jeste w stanie ich dojrze , mo esz bardziej zaszkodzi ni pomóc. Wdzi czno i uraza, to co jest prawidlowe i to, co jest nieprawidlowe podlegaj prawom tego wiata, kultywuj cy nie powinni si tym zajmowa . Zanim osi gniesz Pelne O wiecenie to to, co widzisz, niekoniecznie musi by prawd . Gdy jedna osoba uderzy drug mo e to znaczy , e rozliczaj si z „dlugów karmicznych”. Twoje zaanga owanie mo e przeszkodzi w rozwi zaniu „karmy”. „Karma” jest rodzajem czarnej substancji, która otacza cialo ludzkie. Ma form fizyczn w innym wymiarze. Mo e si przemieni w chorob  i niepowodzenie.

Ka dy posiada nadprzyrodzone zdolno ci i chodzi o to, eby je rozwija i wzmacnia poprzez ci gle kultywowanie. Je eli b d c praktykuj cym, czlowiek d y tylko do zdobycia nadprzyrodzonych zdolno ci, jest krótkowzroczny i ma nieczyste my li. Bez wzgl du na to, w jakim celu chce posi              nadprzyrodzone zdolno ci, jego d enie ma w sobie elementy egoizmu i na pewno zaszkodzi kultywowaniu. W rezultacie nigdy nie uzyska on nadprzyrodzonych zdolno ci.

3.3 Obchodzenie si z moc energii

Niektórzy kultywuj cy nie praktykuj zbyt dlugo, a jednak chc leczy chorych, eby sprawdzi swoj skuteczno . Ci, którzy posiadaj niewysok moc energii, kiedy tylko wyci gn r k i spróbuj leczy , ich ciala wchlon ogromn ilo czarnego, niezdrowego i brudnego qi, znajduj cego si w ciele pacjenta. Poniewa nie potrafisz odeprze niezdrowego qi, a w dodatku twoje cialo nie posiada tarczy ochronnej, tworzysz jedno wspólne pole z pacjentem. Nie posiadaj c wysokiej mocy energii nie mo esz obroni si przed niezdrowym qi. W rezultacie sam doznasz ogromnych dolegliwo ci. Je eli nikt si tob nie opiekuje, z biegiem czasu choroba nagromadzi si w calym ciele. Dlatego te kto , kto nie posiada wysokiej mocy energii nie powinien leczy chorób u innych. Tylko osoba, która rozwin la nadprzyrodzone zdolno ci i posiada ju pewien poziom mocy energii mo e leczy , stosuj c do tego qigong. Nawet je eli niektórzy ludzie rozwin li nadprzyrodzone zdolno ci i s w stanie leczy choroby, gdy s na bardzo niskim poziomie, to w rzeczywisto ci u ywaj nagromadzonej mocy energii – swojej wlasnej energii – do leczenia chorób. Poniewa gong jest zarazem energi i inteligentn istot , nielatw do gromadzenia, emitowanie gong jest w rzeczywisto ci wyczerpywaniem si go w tobie. Równocze nie gdy emitujesz gong, kolumna energii powy ej glowy zmniejsza si i wyczerpuje. Wcale si to nie oplaci. Dlatego te nie aprobuj leczenia innych w sytuacji, gdy twój poziom mocy energii nie jest wysoki. Bez wzgl du na to, jakiej u yjesz metody nadal b dziesz zu ywal swoj wlasn energi .

Gdy moc energii osi gnie pewien poziom, zaczn ujawnia si ró nego rodzaju nadprzyrodzone zdolno ci. Musisz bardzo uwa a podczas stosowania tych nadprzyrodzonych zdolno ci. Na przyklad, osoba powinna u ywa trzeciego oka po jego otwarciu, gdy zamknie si ono je eli nigdy nie b dzie go u ywala. Nie powinna jednak patrze przez nie cz sto. Je eli b dzie patrzyla przez nie zbyt cz sto, to wyemituje za du o energii. Czy znaczy to, e nie powinna go nigdy u ywa ? Oczywi cie, e nie. Je eli by my go nigdy nie u ywali to jaki bylby sens praktykowania? Pytanie tylko, kiedy go u y ? Mo esz go u y tylko wtedy, kiedy udoskonalile si do pewnego etapu i posiadle umiej tno „uzupelnienia siebie”.

Po osi gni ciu przez kultywuj cego Falun Gong okre lonego poziomu, Falun jest w stanie automatycznie uzupelni i przetworzy ka d ilo wyemitowanego gong. Falun automatycznie utrzymuje poziom mocy energii u praktykuj cych i gong nigdy si nie zmniejsza. Jest to cecha Falun Gong. Przed osi gni ciem takiego poziomu nie wolno u ywa nadprzyrodzonych zdolno ci.

4. Trzecie oko

4.1 Otwarcie trzeciego oka

Glówny kanal trzeciego oka znajduje si pomi dzy rodkiem czola i punktem shangen. Sposób, w jaki zwykli ludzie widz przedmioty golym okiem, podlega tym samym zasadom, co robienie zdj aparatem fotograficznym. W zale no ci od odleglo ci od przedmiotu i nat enia  wiatla, zmienia si wielko soczewki i  renicy, poprzez nerwy optyczne formuje si na szyszynce –znajduj cej si w tylnej cz ci mózgu – obraz. Nadprzyrodzona zdolno wnikliwego widzenia jest po prostu mo liwo ci szyszynki do bezpo redniego patrzenia na zewn trz poprzez trzecie oko. U przeci tnej osoby trzecie oko jest zamkni te, poniewa glówne przej cie jest bardzo ciasne i ciemne. Nie ma w rodku esencji qi, nie ma rozja nienia. Kanaly u niektórych ludzi s zablokowane, w zwi zku z czym nie mog oni widzie .  eby otworzy trzecie oko, po pierwsze otwieramy kanal albo moc z zewn trz, albo za pomoc samokultywowania. Ksztalt kanalu jest ró ny u ró nych osób, od owalnego do okr glego, od romboidalnego do trójk tnego. Im lepiej kultywujesz, tym kanal robi si bardziej okr gly. Po drugie, Mistrz daje ci oko; je eli jednak kultywujesz samodzielnie, wtedy musisz sam je kultywowa . Po trzecie, w miejscu gdzie znajduje si twoje trzecie oko, musisz posiada esencj qi.

Zwykle widzimy przedmioty za pomoc pary oczu – i to dokladnie ta para oczu blokuje nasz kanal do innych wymiarów. Dzialaj jak tarcza, dlatego te mo emy widzie tylko przedmioty istniej ce w naszym wymiarze fizycznym. Otwarcie trzeciego oka umo liwi widzenie bez potrzeby u ywania tej pary oczu. Po osi gni ciu bardzo wysokiego poziomu mo esz równie kultywowa ,

aby posi              Prawdziwe Oko. Mo esz wtedy widzie poprzez Prawdziwe Oko trzeciego oka lub Prawdziwe Oko punktu shangen. Zgodnie ze szkol Buddy, ka dy por w skórze jest okiem – oczy znajduj si na calym ciele. Zgodnie ze szkol Tao, ka dy punkt akupunktury jest okiem. Glówny kanal znajduje si jednak w trzecim oku i musi by otwarty jako pierwszy. Podczas wykladów instaluj w ka dej osobie co , co potrafi otworzy trzecie oko. Rezultaty s ró ne w zale no ci od ró nic pomi dzy fizycznymi cechami ludzi. Niektórzy widz ciemn dziur podobn do gl bokiej studni; znaczy to, e kanal trzeciego oka jest ciemny. Inni widz bialy tunel. Je eli mo emy widzie jakie przedmioty przed sob , trzecie oko prawie si ju otworzylo. Niektórzy widz , e co wiruje; to jest co , co Mistrz zainstalowal w celu otwarcia trzeciego oka. B dziesz mógl widzie , gdy trzecie oko zostanie przewiercone a do otwarcia. Niektórzy ludzie mog widzie poprzez trzecie oko wielkie oko i my l , e jest to oko Buddy. Tak naprawd to jest ich wlasne oko. S to przewa nie ludzie z dosy dobr wrodzon jako ci .

Zgodnie z nasz statystyk , za ka dym razem kiedy przepro-wadzamy seri wykladów, trzecie oko otwiera si u wi cej ni polowy uczestników. Po otwarciu trzeciego oka mo e pojawi si problem; osoba u której xinxing nie jest wysoki mo e z latwo ci u y trzeciego oka do czynienia zla. eby tego problemu unikn otwieram twoje trzecie oko bezpo rednio na poziomie Wzroku M dro ci - mówi c inaczej na poziomie zaawansowanym, który umo liwi ci bezpo rednio widzie sceny z innych wymiarów, oraz widzie rzeczy, które pojawiaj si podczas kultywowania – utwierdzi to twoj wiar w nie. Umocni to twoj ufno w kultywowanie. U osób, które dopiero zacz ly praktykowa , xinxing nie osi gn l jeszcze poziomu ponadprzeci tnych ludzi. Kiedy wi c posi d nadzwyczajne mo liwo ci to wykazuj sklonno ci do czynienia zla. Podaj  artobliwy przyklad: je eli id c ulic natkniesz si na punkt sprzeda y loterii móglby zdoby pierwsz nagrod . Jest to tylko przyklad; nie mo na dopu ci , eby co takiego si stalo. Inny powód jest taki, e otwieramy trzecie oko u du ej ilo ci ludzi. Zaló my, e trzecie oko ka dej osoby zostalo otwarte na ni szym poziomie. Wyobra sobie, e ka dy mo e widzie poprzez cialo ludzkie lub widzie przedmioty przez cian - czy wci mogliby my to nazywa ludzkim spolecze stwem? W takim wypadku nast pilyby

zaburzenia w funkcjonowaniu ludzkiej spoleczno ci, dlatego jest to niedozwolone oraz niemo liwe do osi gni cia. W dodatku, wcale nie byloby to dobre dla praktykuj cych i tylko podsycaloby ich przywi zania. Dlatego te nie otworzymy wam trzeciego oka na niskim poziomie, otworzymy go bezpo rednio na poziomie wy szym.

4.2 Poziomy trzeciego oka

Trzecie oko ma ró ne poziomy. W zale no ci od jego poziomu widzi ró ne wymiary. Wedlug buddyzmu istnieje „pi poziomów wzroku”: Wzrok Cielesny, Wzrok Niebia ski, Wzrok M dro ci, Wzrok Fa i Wzrok Buddy. Ka dy z tych poziomów dzieli si z kolei na wy szy, redni i ni szy. Na poziomie Wzroku Niebia skiego albo poni ej tego poziomu trzecie oko mo e tylko obserwowa nasz wiat materialny. Tylko na poziomie Wzroku M dro ci, albo powy ej tego poziomu b dzie w stanie widzie inne wymiary. Ci, którzy maj nadprzyrodzon zdolno przenikliwego widzenia mog widzie bardzo dokladnie, z czysto ci wi ksz ni tomograf komputerowy „CT scan”. Ale to, co mog oni zobaczy w dalszym ci gu znajduje si w tym fizycznym wiecie i nie wychodzi poza wymiar, w którym istniejemy. Nie uznaje si tego za osi gni cie zaawansowanego poziomu trzeciego oka.

Ilo esencji qi, jak równie rozmiar, jasno i stopie zablokowania glównego kanalu okre la poziom trzeciego oka u danej osoby. Wewn trzna esencja qi jest decyduj ca w ustaleniu, do jakiego stopnia mo na otworzy trzecie oko. Szczególnie latwo jest otworzy trzecie oko u dzieci do szóstego roku ycia. Nie musz nawet u y do tego r ki. Otwiera si jak tylko zaczn mówi , poniewa negatywny wplyw naszego fizycznego wiata na dzieci jest niewielki, nie zrobily one jeszcze nic zlego. Ich esencja qi jest dobrze zachowana. Natomiast coraz trudniej jest otworzy trzecie oko u dzieci powy ej szóstego roku ycia, poniewa podczas rozwoju podlegaj silniejszym wplywom zewn trznym. Szczególnie niewla ciwa edukacja, rozpieszczenie i niemoralno mog sprawi ,  e esencja qi si rozproszy. Po osi gni ciu pewnego stopnia calkowicie zaniknie. Ludzie, którzy calkowicie zatracili esencj qi mog poprzez kultywowanie stopniowo j odzyska , ale potrwa to dlugo i wymaga wzmo onego wysilku. Dlatego te esencja qi jest niezmiernie cenna.

Nie zalecam otwierania ludziom trzeciego oka na poziomie Wzroku Niebia skiego dlatego, e gdy moc energii praktykuj cego jest niska, traci on wi cej energii patrz c na przedmioty ani eli gromadzi j poprzez kultywowanie. Je eli utracone zostanie za du o zasadniczej energii, trzecie oko mo e ponownie si zamkn . Kiedy si zamknie nie b dzie go latwo ponownie otworzy . Dlatego te , gdy otwieram trzecie oko u ludzi, przewa nie robi to na poziomie Wzroku M dro ci. Bez wzgl du na to czy praktykuj cy widz wyra nie czy nie, b d w stanie obserwowa przedmioty w innych wymiarach. Wrodzone cechy maj wplyw na to, e niektórzy ludzie mog widzie wyra nie, niektórzy widz rzeczy sporadycznie,  a jeszcze inni widz niewyra nie. Co najmniej jednak b dziesz mógl widzie wiatlo. Pomo e to kultywuj cym w robieniu post pów ku wy szym poziomom. Ci, którzy nie s w stanie widzie wyra nie b d mogli poprawi to poprzez kultywowanie.

Ludzie, którzy posiadaj mniejsz ilo esencji qi mog widzie poprzez trzecie oko tylko czarnobiale obrazy. Natomiast u ludzi, którzy maj stosunkowo wi cej esencji qi, trzecie oko jest w stanie widzie obrazy w kolorze i w wyra niejszej formie. Im wi cej esencji qi, tym lepsza klarowno . Ka dy jest jednak inny. Niektórzy ludzie rodz si z otwartym trzecim okiem, u innych jednak mo e by bardzo szczelnie zatkane. Obraz otwieraj cego si trzeciego oka jest podobny do rozkwitania kwiatu, gdy otwiera si on warstwa po warstwie. Podczas siedz cej medytacji, na pocz tku zauwa ysz w okolicy trzeciego oka rozja nienie. Pocz tkowo o wietlenie nie jest tak jasne, pó niej zmienia si w czerwone. U niektórych ludzi trzecie oko jest bardzo szczelnie zamkni te, dlatego mog na pocz tku mocno reagowa . Odczuj ,  e mi nie wokól glównego kanalu i punktu shangen zaciskaj si , tak jakby byly wpychane i wciskane do rodka. Odczuj puchni cie, ból w skroniach i czole, to wszystko to objawy otwierania si trzeciego oka. Ludzie, u których trzecie oko latwo si otwiera, mog czasem widzie jakie konkretne przedmioty. S tacy ludzie, którzy podczas moich zaj niechc cy zobaczyli moje Fashen. Kiedy chc celowo popatrze – znika, bowiem wtedy faktycznie posluguj si oczyma cielesnymi. Kiedy zobaczysz co maj c zamkni te oczy, postaraj si pozosta w takim stanie, a stopniowo b dziesz widzial to wyra niej. Chc c si temu przyjrze

bli ej, w rzeczywisto ci przestawiasz si na wlasne oczy i u ywasz nerwów wzrokowych. Wtedy nie b dziesz w stanie nic zobaczy .

Wymiary dostrzegane poprzez trzecie oko s ró ne w zale no ci od poziomu trzeciego oka danej osoby. Niektóre naukowe instytuty badawcze nie rozumiej tej zasady, co przeszkadza w osi gni ciu oczekiwanych rezultatów w niektórych eksperymentach qigong. Czasami niektóre eksperymenty mog nawet doprowadzi do przeciwnych wniosków. Na przyklad, pewien instytut opracowal metod testowania nadprzyrodzonych zdolno ci. Poprosili mistrzów qigong,  eby zobaczyli zawarto zaplombowanego pudelka. Poniewa poziomy ich trzeciego oka ró ni si , nie wszystkie odpowiedzi byly takie same. W rezultacie badacze uznali trzecie oko jako koncept falszywy i wprowadzaj cy w bl d. Ludzie o ni szym poziomie trzeciego oka zazwyczaj osi gaj lepsze rezultaty w tego rodzaju eksperymentach, poniewa ich trzecie oko otwarte jest na poziomie Wzroku Niebia skiego – poziom odpowiedni jedynie na obserwowanie przedmiotów w tym wymiarze fizycznym. Tak wi c ci, którzy nie rozumiej trzeciego oka my l , e ci ludzie posiedli najpot niejsze nadprzyrodzone zdolno ci. Wszystkie przedmioty, organiczne czy nieorganiczne, pojawiaj si w ró nych ksztaltach i formach w ró nych wymiarach. Na przyklad, w momencie kiedy tylko wyprodukowana jest szklanka, w innym wymiarze rozpoczyna egzystencj inteligentna istota. Co wi cej, zanim ta istota rozpocz la swoj egzystencj , mogla istnie jako co innego. Przy trzecim oku na najni szym poziomie, osoba widzi szklank . Na wy szym poziomie zobaczy istnienie egzystuj ce w innym wymiarze. Na jeszcze wy szym poziomie, zobaczy materialn form , poprzedzaj c istnienie tamtej inteligentnej istoty.

4.3 Widzenie na odleglo

Po otwarciu trzeciego oka, u niektórych pojawi si nadprzyrodzona zdolno widzenia na odleglo . Osoby te b d w stanie widzie przedmioty oddalone o tysi ce kilometrów. Ka dy ma swoj wlasn przestrze . W tej przestrzeni, jest on tak du y jak wszech wiat. W jego okre lonej przestrzeni, ma przed czolem lustro, które jednak w naszym wymiarze nie jest widoczne. Ka dy ma takie lustro, ale u niepraktykuj cych jest ono zwrócone do wewn trz.

24

U kultywuj cych lustro to stopniowo odwraca si . Kiedy si odwróci, lustro mo e odzwierciedla to, co kultywuj cy chce zobaczy . W swojej okre lonej przestrzeni osoba jest raczej dosy du a - jej cialo jest do du e. Tak samo jak lustro tej osoby. Cokolwiek kultywuj cy chce zobaczy , mo e zosta odbite w tym lustrze. Ale w dalszym ci gu nie mo e zobaczy obrazu, pomimo e lustro go uchwycilo. Obraz powinien pozosta w lustrze przez ulamek sekundy, po czym lustro si odwraca. Po umo liwieniu ci zobaczenia odbitego przedmiotu, lustro ponownie si odwróci. Odwróci si bardzo szybko, b dzie si tak nieustannie odwraca w jedn i w drug stron . Ta ma filmowa przesuwa si z pr dko ci dwudziestu czterech klatek na sekund , co umo liwia wy wietlenie nieustaj cego ruchu. Pr dko , z któr odwraca si lustro jest du o wi ksza, tak wi c obrazy wydaj si ci gle i wyra ne. To jest Widzenie na Odleglo - zasada dzialania jest tak prosta. Bylo to okryte wielk tajemnic , ujawnilem j jednak przy pomocy kilku zda .

4.4 Wymiary

Patrz c z naszej perspektywy wymiary s bardzo skomplikowane. Ludzko zna tylko ten wymiar, w którym obecnie egzystuje, podczas gdy inne wymiary nie zostaly jeszcze zbadane lub odkryte. Je eli chodzi o inne wymiary, my mistrzowie qigong widzieli my ju dziesi tki poziomów wymiarów. One te mog by obja nione teoretycznie, ale pozostaj niepotwierdzone przez nauk . Pewne rzeczy, mimo e nie uznajesz ich istnienia, s faktycznie odzwierciedlane w naszym wymiarze. Na przyklad, istnieje miejsce zwane Trójk tem Bermudzkim, równie znanym jako trójk t diabelski. W tym rejonie znikn lo kilka okr tów i znikn lo tak e kilka samolotów, które po latach pojawily si z powrotem. Nikt nie jest w stanie wyja ni dlaczego. Nikt nie posun l si poza granice ludzkich teorii i przemy le . W rzeczywisto ci, Trójk t jest przej ciem do innego wymiaru. W przeciwie stwie do naszych zwyklych drzwi, które znajduj si w okre lonych pozycjach, tamte pozostaj w stanie nie do przewidzenia. Je eli okr t wplynie tam w momencie, kiedy przej cie nieoczekiwanie si otworzy, latwo mo e zosta przeniesiony do innego wymiaru. Ludzie nie s w stanie odczu ró nicy pomi dzy wymiarami i natychmiast przechodz do

25

innego wymiaru. Ró nica czasoprzestrzeni pomi dzy tym wymiarem i naszym nie mo e by wyra ona w kilometrach - odleglo tysi cy kilometrów mo e tutaj mie ci si w jednym punkcie, innymi slowy, obydwa mog istnie w tym samym miejscu i w tym samym czasie. Okr t przypadkowo wchodzi na chwil i ponownie wychodzi. W naszym wiecie min ly jednak dziesi tki lat, poniewa ró ny jest czas pomi dzy tymi dwoma wymiarami. Dodatkowo w ka dym wymiarze istniej indywidualne wiaty. Podobne to jest do naszego modelu struktur atomu, gdzie jedna kula pol czona jest sznurkiem z drug . Mamy tu do czynienia z du ilo ci kul i sznurków, co jest bardzo skomplikowane.

Cztery lata przed II wojn wiatow , brytyjski pilot pelnil misj . W trakcie lotu znalazl si w du ej burzy. Wykorzystuj c swoje do wiadczenie byl w stanie odnale opuszczone lotnisko. W momencie, kiedy lotnisko pojawilo si w polu jego widzenia, zobaczyl przed sob kompletnie inny obraz. Nagle zrobilo si slonecznie i bezchmurnie, tak jakby wynurzyl si z innego wiata. Samoloty na lotnisku pomalowane byly na  ólto, a na ziemi pracowali ludzie. Pilot poczul si bardzo dziwnie. Kiedy wyl dowal nikt go nie zauwa yl, nawet wie a kontrolna nie pol czyla si z nim. Poniewa przeja nilo si pilot postanowil odlecie . Wzbil si w powietrze i kiedy znalazl si w takiej samej odleglo ci, z której poprzednio zauwa yl lotnisko ponownie wpadl w  rodek burzy. W ko cu udalo mu si wróci . Zameldowal o tym co mu si przydarzylo a nawet opisal to w dzienniku lotów. Ale jego zwierzchnik nie uwierzyl mu. Cztery lata pó niej wybuchla II wojna  wiatowa i pilot zostal przeniesiony na to samo opuszczone lotnisko. Natychmiast rozpoznal dokladnie t sam scen , któr widzial cztery lata wcze niej. My wszyscy mistrzowie qigong wiemy jak to wyja ni . Cztery lata wcze niej zrobil dokladnie to samo, co zrobil pó niej. Zanim rozpocz l si pierwszy akt, pilot ju tam byl i odegral swoj rol z w...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin