Formularz Karta gwarancji jakości obiektu budowlanego wykonanych robót.doc

(52 KB) Pobierz
Protokół ogłoszenia robót budowlanych,

Karta gwarancji jakości obiektu budowlanego

/ wykonanych robót

 

 

 

sporządzona w dniu  ..................................................

 

1.              Zamawiający               

 

2.              Wykonawca               

 

                           

 

3.              Umowa (nr, z dnia):               

 

4.              Przedmiot umowy: obiekt / roboty budowlane objęte kartą gwarancyjną

 

                           

 

                           

 

                           

 

5.              Charakterystyka techniczna przedmiotu umowy, zwanego dalej przedmiotem gwarancji, np.:

ilość kondygnacji

powierzchnia użytkowa

kubatura budynku

ilość pomieszczeń

długość i parametry techniczne inwestycji liniowej

 

              inne              

 

                           

 

6.              Data odbioru końcowego: dzień ............. miesiąc ........................... rok ..............

 

7.              Ogólne warunki gwarancji jakości

 

7.1.              Wykonawca oświadcza, że objęty niniejszą kartą gwarancyjną przedmiot gwarancji został wykonany zgodnie z warunkami pozwolenia na budowę, umową, dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i przepisami techniczno – budowlanymi.

 

7.2.              Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji jakości za wady fizyczne zmniejszające wartość użytkową, techniczną i estetyczną wykonanych robot.

 

7.3.              Okres gwarancji wynosi ............. lat, licząc od dnia spisania protokółu odbioru końcowego (jeśli na wybrane elementy przedmiotu gwarancji są różne okresy gwarancji, należy je wymienić w załącz­niku do niniejszej karty).

 

7.4.              W okresie gwarancji Wykonawca obowiązany jest do nieodpłatnego usuwania wad ujawnionych po odbiorze końcowym.

 

7.5.              Ustala się poniższe terminy usunięcia wad:

a)    jeśli wada uniemożliwia zgodne z obowiązującymi przepisami użytkowanie obiektu – natychmiast,

b)    w pozostałych przypadkach, w terminie uzgodnionym w protokóle spisanym przy udziale obu stron,

c)    usunięcie wad powinno być stwierdzone protokolarnie.

 

7.6.              W przypadku usunięcia przez wykonawcę istotnej wady, lub wykonania wadliwej części robót bu­dowlanych na nowo, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili wykonania robót budowlanych lub usunięcia wad.

 

7.7.              W innych przypadkach termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego wskutek wa­dy przedmiotu objętego gwarancją Zamawiający z gwarancji nie mógł korzystać.

 

7.8.              Nie podlegają uprawnieniom z tytułu gwarancji jakości wady powstałe na skutek:

a)              siły wyższej pod pojęciem których strony utrzymują: stan wojny, stan klęski żywiołowej i strajk generalny,

b)              normalnego zużycia obiektu lub jego części,

c)              szkód wynikłych z winy Użytkownika, a szczególnie konserwacji i użytkowania budowli w spo­sób niezgodny z instrukcją lub zasadami eksploatacji i użytkowania.

 

7.9.              W celu umożliwienia kwalifikacji zgłoszonych wad, przyczyn ich powstania i sposobu usunięcia Zamawiający / Użytkownik zobowiązuje się do przechowania otrzymanej w dniu odbioru dokumen­tacji podwykonawczej i protokółu przekazania obiektu do użytkowania.

 

7.10.              Wykonawca jest odpowiedzialny za wszelkie szkody i straty, które spowodował w czasie prac nad usuwaniem wad.

 

8.              Wykonawca, niezależnie od udzielonej gwarancji jakości, ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady obiektu budowlanego / robót budowlanych.

 

 

 

Warunki gwarancji podpisali:

 

 

Udzielający gwarancji jakości upoważniony przedstawiciel Wykonawcy:

 

             

 

Przyjmujący gwarancję jakości przedstawiciele Zamawiającego:

 

                           

 

przy udziale Użytkownika:

 

                           

 

 

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin